Valencians atrapats en l’estranger pel coronavirus

Passatgers britànics repatriats de la Xina abandonant l'avió el 9 de febrer de 2020

Molts valencians estan tenint dificultats per a tornar a Espanya | València Diari

 

Molts valencians es troben ara com ara atrapats en l’estranger, o amb moltes dificultats per a tornar a Espanya, davant la pandèmia del coronavirus a escala mundial. Són molts els vols que s’han cancel·lat i, davant la poca oferta, els preus s’han disparat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, un grup de valencianes es troba entre els dos centenars d’espanyols atrapats en Bali (Indonèsia) i, finalment, ha conseguit un vol per a tornar a Espanya. Això sí, després de molts tràmits i a un preu molt més elevat de l’habitual: «Hem vist vols per 4.000, 5.000 euros… A vore qui s’ho pot permetre».

 

Per la seua banda, l’ambaixada d’Espanya en Indonèsia ha anunciat este mateix divendres, a través de Twitter, un vol Denpasar-Alacant per 1.300 euros i amb un màxim de 100 places. El termini per a sol·licitar este vol acaba este mateix dissabte a les 15 hores.

 

 

Però no només tenen problemes per a tornar a Espanya els qui es troben a l’altra punta del món, sinó que també alguns valencians que es troben en altres països d’Europa. És el cas d’una alacantina que viu en Londres i ha decidit tornar a casa que ha vist com en poques hores el preu del seu vol ha pujat de 60 a 300 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.