Valencians atrapats en l’estranger pel coronavirus

Passatgers britànics repatriats de la Xina abandonant l'avió el 9 de febrer de 2020

Molts valencians estan tenint dificultats per a tornar a Espanya | València Diari

 

Molts valencians es troben ara com ara atrapats en l’estranger, o amb moltes dificultats per a tornar a Espanya, davant la pandèmia del coronavirus a escala mundial. Són molts els vols que s’han cancel·lat i, davant la poca oferta, els preus s’han disparat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, un grup de valencianes es troba entre els dos centenars d’espanyols atrapats en Bali (Indonèsia) i, finalment, ha conseguit un vol per a tornar a Espanya. Això sí, després de molts tràmits i a un preu molt més elevat de l’habitual: «Hem vist vols per 4.000, 5.000 euros… A vore qui s’ho pot permetre».

 

Per la seua banda, l’ambaixada d’Espanya en Indonèsia ha anunciat este mateix divendres, a través de Twitter, un vol Denpasar-Alacant per 1.300 euros i amb un màxim de 100 places. El termini per a sol·licitar este vol acaba este mateix dissabte a les 15 hores.

 

 

Però no només tenen problemes per a tornar a Espanya els qui es troben a l’altra punta del món, sinó que també alguns valencians que es troben en altres països d’Europa. És el cas d’una alacantina que viu en Londres i ha decidit tornar a casa que ha vist com en poques hores el preu del seu vol ha pujat de 60 a 300 euros.

Últimes notícies

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.