Valencians atrapats en l’estranger pel coronavirus

Passatgers britànics repatriats de la Xina abandonant l'avió el 9 de febrer de 2020

Molts valencians estan tenint dificultats per a tornar a Espanya | València Diari

 

Molts valencians es troben ara com ara atrapats en l’estranger, o amb moltes dificultats per a tornar a Espanya, davant la pandèmia del coronavirus a escala mundial. Són molts els vols que s’han cancel·lat i, davant la poca oferta, els preus s’han disparat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, un grup de valencianes es troba entre els dos centenars d’espanyols atrapats en Bali (Indonèsia) i, finalment, ha conseguit un vol per a tornar a Espanya. Això sí, després de molts tràmits i a un preu molt més elevat de l’habitual: «Hem vist vols per 4.000, 5.000 euros… A vore qui s’ho pot permetre».

 

Per la seua banda, l’ambaixada d’Espanya en Indonèsia ha anunciat este mateix divendres, a través de Twitter, un vol Denpasar-Alacant per 1.300 euros i amb un màxim de 100 places. El termini per a sol·licitar este vol acaba este mateix dissabte a les 15 hores.

 

 

Però no només tenen problemes per a tornar a Espanya els qui es troben a l’altra punta del món, sinó que també alguns valencians que es troben en altres països d’Europa. És el cas d’una alacantina que viu en Londres i ha decidit tornar a casa que ha vist com en poques hores el preu del seu vol ha pujat de 60 a 300 euros.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.