Valencians atrapats en l’estranger pel coronavirus

Passatgers britànics repatriats de la Xina abandonant l'avió el 9 de febrer de 2020

Molts valencians estan tenint dificultats per a tornar a Espanya | València Diari

 

Molts valencians es troben ara com ara atrapats en l’estranger, o amb moltes dificultats per a tornar a Espanya, davant la pandèmia del coronavirus a escala mundial. Són molts els vols que s’han cancel·lat i, davant la poca oferta, els preus s’han disparat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, un grup de valencianes es troba entre els dos centenars d’espanyols atrapats en Bali (Indonèsia) i, finalment, ha conseguit un vol per a tornar a Espanya. Això sí, després de molts tràmits i a un preu molt més elevat de l’habitual: «Hem vist vols per 4.000, 5.000 euros… A vore qui s’ho pot permetre».

 

Per la seua banda, l’ambaixada d’Espanya en Indonèsia ha anunciat este mateix divendres, a través de Twitter, un vol Denpasar-Alacant per 1.300 euros i amb un màxim de 100 places. El termini per a sol·licitar este vol acaba este mateix dissabte a les 15 hores.

 

 

Però no només tenen problemes per a tornar a Espanya els qui es troben a l’altra punta del món, sinó que també alguns valencians que es troben en altres països d’Europa. És el cas d’una alacantina que viu en Londres i ha decidit tornar a casa que ha vist com en poques hores el preu del seu vol ha pujat de 60 a 300 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.