15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Valencians atrapats en l’estranger pel coronavirus

Passatgers britànics repatriats de la Xina abandonant l'avió el 9 de febrer de 2020

Molts valencians estan tenint dificultats per a tornar a Espanya | València Diari

 

Molts valencians es troben ara com ara atrapats en l’estranger, o amb moltes dificultats per a tornar a Espanya, davant la pandèmia del coronavirus a escala mundial. Són molts els vols que s’han cancel·lat i, davant la poca oferta, els preus s’han disparat.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, un grup de valencianes es troba entre els dos centenars d’espanyols atrapats en Bali (Indonèsia) i, finalment, ha conseguit un vol per a tornar a Espanya. Això sí, després de molts tràmits i a un preu molt més elevat de l’habitual: «Hem vist vols per 4.000, 5.000 euros… A vore qui s’ho pot permetre».

 

Per la seua banda, l’ambaixada d’Espanya en Indonèsia ha anunciat este mateix divendres, a través de Twitter, un vol Denpasar-Alacant per 1.300 euros i amb un màxim de 100 places. El termini per a sol·licitar este vol acaba este mateix dissabte a les 15 hores.

 

 

Però no només tenen problemes per a tornar a Espanya els qui es troben a l’altra punta del món, sinó que també alguns valencians que es troben en altres països d’Europa. És el cas d’una alacantina que viu en Londres i ha decidit tornar a casa que ha vist com en poques hores el preu del seu vol ha pujat de 60 a 300 euros.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.