Viatja malgrat donar positiu per Covid-19 i acaba en l’UCI

Aquest dilluns, 2 ‘agost, la Conselleria de Sanitat del Govern de Canàries ha informat de l’ingrés en l’UCI d’una persona amb coronavirus que no estava vacunada. El departament que dirigeix Blas Trujillo ha informat a través del seu compte de Twitter, que aquesta persona, malgrat ser contacte estret de diversos contagiats i de donar positiu en una prova diagnòstica fa quatre dies, va decidir anar-se’n de vacances a una altra illa.

 

Des de Sanitat es recorda que “aquests incompliments són sancionables” ja que, davant el positiu en una prova diagnòstica, cal guardar l’aïllament prescrit segons el protocol. També els contactes estrets de casos confirmats han de guardar aïllament, encara havent donat negatiu en la *PCR.

 

“Només si som responsables i complim amb els protocols i aïllaments aconseguirem frenar la corba de contagis”, conclou Sanitat.

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.