Una xica telefona a la Policia per una festa clandestina en la seua pròpia casa amb nou persones en València

 

Este dissabte, cap a les 23.20 hores, diferents agents de la Policia Local de València es van desplaçar fins a una casa situada en el carrer Albocàsser de la capital del Túria, en ser avisats per una xica que les altres dos persones amb qui viu estaven celebrant una festa il·legal en el mateix domicili.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la xica assegurava que els seus companys de pis estaven botant-se totes les restriccions de confinament, a demés d’estar sense mascareta ni guardant les distàncies.

 

Després de telefonar a les autoritats, la xica va deixar passar als agents a la casa, a on van pillar in fraganti a set persones de diferents nacionalitats (a demés d’espanyola, hi havia francesos, alemanys i holandesos), que s’havien amagat en unes quantes dependències de la casa, com l’armari o davall del llit, en donar-se compte de la presència policial.

 

La Policia Local va alçar nou actes de proposta de sanció per reunió de persones no convivents i restriccions de mobilitat, perquè eren les 23.20 hores i depassaven el toc de queda, i altres nou multes per no portar mascareta.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.