Una xica telefona a la Policia per una festa clandestina en la seua pròpia casa amb nou persones en València

 

Este dissabte, cap a les 23.20 hores, diferents agents de la Policia Local de València es van desplaçar fins a una casa situada en el carrer Albocàsser de la capital del Túria, en ser avisats per una xica que les altres dos persones amb qui viu estaven celebrant una festa il·legal en el mateix domicili.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la xica assegurava que els seus companys de pis estaven botant-se totes les restriccions de confinament, a demés d’estar sense mascareta ni guardant les distàncies.

 

Després de telefonar a les autoritats, la xica va deixar passar als agents a la casa, a on van pillar in fraganti a set persones de diferents nacionalitats (a demés d’espanyola, hi havia francesos, alemanys i holandesos), que s’havien amagat en unes quantes dependències de la casa, com l’armari o davall del llit, en donar-se compte de la presència policial.

 

La Policia Local va alçar nou actes de proposta de sanció per reunió de persones no convivents i restriccions de mobilitat, perquè eren les 23.20 hores i depassaven el toc de queda, i altres nou multes per no portar mascareta.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.