Ximo Puig avança que es prendran mesures sanitàries en algunes localitats valencianes

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que existix preocupació per l’evolució de la pandèmia en algunes zones del territori valencià i que en els pròxims dies es prendran mesures en diferents localitats per a «encapsular els brots».

 

Puig, que ha comparegut davant dels mitjans de comunicació després de reunir-se amb el ministre d’Agricultura, Luis Planas, ha assegurat, en ser preguntat si s’ampliaran les restriccions pel Covid19, ha dit que s’està avaluant i que en alguns llocs «probablement es prendran mesures en els pròxims dies».

 

El president ha defensat que esta decisió no té res a vore «amb la confrontació ni l’estigmatització» sinó que a on hi ha problemes s’intenta encapsular els brots. «Es farà en relació al que determinen els tècnics, experts de Salut Pública, eixa és la dinàmica», ha assegurat, i ha afegit que, encara que el territori valencià està en una situació més favorable que altres llocs d’Espanya, «estem en l’horitzó del 100 que hem de baixar» i, per tant, «res de triomfalismes».

Últimes notícies

La nova llei d’acompanyament tira avant amb PP i Vox i el rebuig de l’esquerra

Les Corts han aprovat la llei d’acompanyament als pressupostos de 2026 amb els vots de PP i Vox, que defensen rebaixes fiscals i 350 milions per a vivenda, mentre PSPV-PSOE i Compromís critiquen que afavorix els rendes altes i un gir ideològic extremista.

El Valencia Basket ja té data per a la pretemporada i confirma tres amistosos

El Valencia Basket iniciarà la pretemporada el 17 d’agost amb revisions mèdiques a València i afrontarà tres amistosos abans de debutar en la Supercopa Endesa el 19 de setembre davant el Barça.

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.
FILMOTECA D'ESTIU