Ximo Puig avança que es prendran mesures sanitàries en algunes localitats valencianes

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que existix preocupació per l’evolució de la pandèmia en algunes zones del territori valencià i que en els pròxims dies es prendran mesures en diferents localitats per a «encapsular els brots».

 

Puig, que ha comparegut davant dels mitjans de comunicació després de reunir-se amb el ministre d’Agricultura, Luis Planas, ha assegurat, en ser preguntat si s’ampliaran les restriccions pel Covid19, ha dit que s’està avaluant i que en alguns llocs «probablement es prendran mesures en els pròxims dies».

 

El president ha defensat que esta decisió no té res a vore «amb la confrontació ni l’estigmatització» sinó que a on hi ha problemes s’intenta encapsular els brots. «Es farà en relació al que determinen els tècnics, experts de Salut Pública, eixa és la dinàmica», ha assegurat, i ha afegit que, encara que el territori valencià està en una situació més favorable que altres llocs d’Espanya, «estem en l’horitzó del 100 que hem de baixar» i, per tant, «res de triomfalismes».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.