18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Ximo Puig avança que es prendran mesures sanitàries en algunes localitats valencianes

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que existix preocupació per l’evolució de la pandèmia en algunes zones del territori valencià i que en els pròxims dies es prendran mesures en diferents localitats per a «encapsular els brots».

 

Puig, que ha comparegut davant dels mitjans de comunicació després de reunir-se amb el ministre d’Agricultura, Luis Planas, ha assegurat, en ser preguntat si s’ampliaran les restriccions pel Covid19, ha dit que s’està avaluant i que en alguns llocs «probablement es prendran mesures en els pròxims dies».

 

El president ha defensat que esta decisió no té res a vore «amb la confrontació ni l’estigmatització» sinó que a on hi ha problemes s’intenta encapsular els brots. «Es farà en relació al que determinen els tècnics, experts de Salut Pública, eixa és la dinàmica», ha assegurat, i ha afegit que, encara que el territori valencià està en una situació més favorable que altres llocs d’Espanya, «estem en l’horitzó del 100 que hem de baixar» i, per tant, «res de triomfalismes».

Últimes notícies

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.