10.6 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

El parricida d’Elx va llegir un llibre sobre un jove que matava la família

Elx segueix commocionada després de conèixer la detenció d’un adolescent de 15 anys ha estat detingut divendres a la nit després de matar a trets els seus pares i el seu germà petit, de 10 anys, dimarts passat a Alacant. Agents de la Policia Nacional van detenir el noi després que este confessés els assassinats i després de descobrir els cadàvers al cobert de la casa, a la pedania del Camp d’Elx, segons van confirmar fonts policials.

Els fets haurien passat al domicili familiar després que els pares li tallessin la connexió al wifi per haver tret males notes. A més, es negava a realitzar les tasques de cures al camp. Segons fonts de la investigació consultades pel rotatiu alacantí, hauria matat la mare i el germà primer i després el pare quan va arribar a casa.

Després dels assassinats, l’adolescent es va emportar els tres cadàvers fins al cobert. El presumpte autor del triple crim estaria detingut a la comissaria.

Els cossos dels pares i el germà van ser trobats per uns familiars que van acudir a la vivenda. Segons apunten diversos mitjans, la policia especula que l’adolescent hauria conviscut amb els cadàvers durant tres dies.

‘L’edat de la ira’ de Nando López, llibre recomanat al seu institut

A ‘L’edat de la ira’ Marcos, un adolescent de classe mitjana, assassina el seu pare i deixa malferit un dels seus quatre germans.

El suposat assassinat comès per Marcos, un estudiant de Batxillerat, constitueix el punt de partida d’una investigació que ens permet endinsar-nos, a través dels seus amics i companys de classe, en les pors, somnis i inquietuds. Nando López adapta per a La Joven Companyia la seua novel·la, finalista del Premi Nadal 2010. Una funció en què els adolescents prenen la veu en este retrat realista i alhora poètic de tota la seua generació que neix com un cant a la diferència i a la recerca— lliure i valent—de la nostra identitat.

Atresmedia té previst llançar la sèrie el proper 27 de febrer

L’edat de la ira és una de les sèries originals d’Atresplayer Premium. La ficció té previst estrenar-se a la plataforma de streaming el diumenge 27 de febrer i comptarà amb quatre capítols de 50 minuts de durada. Dimecres 9 va veure la llum un nou tràiler d’este esperat drama.

Manu Rius (Elite), Amaia Aberasturi (Akelarre), Daniel Ibáñez (Caminants) I Carlos Alcaide (L’Internat: Els Cims) són els protagonistes de la producció. Atresmedia indica que el títol “retrata l’adolescència actual partint del thriller per abordar les complexitats que afecten una nova generació de joves”.

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.