El parricida d’Elx va llegir un llibre sobre un jove que matava la família

Elx segueix commocionada després de conèixer la detenció d’un adolescent de 15 anys ha estat detingut divendres a la nit després de matar a trets els seus pares i el seu germà petit, de 10 anys, dimarts passat a Alacant. Agents de la Policia Nacional van detenir el noi després que este confessés els assassinats i després de descobrir els cadàvers al cobert de la casa, a la pedania del Camp d’Elx, segons van confirmar fonts policials.

Els fets haurien passat al domicili familiar després que els pares li tallessin la connexió al wifi per haver tret males notes. A més, es negava a realitzar les tasques de cures al camp. Segons fonts de la investigació consultades pel rotatiu alacantí, hauria matat la mare i el germà primer i després el pare quan va arribar a casa.

Després dels assassinats, l’adolescent es va emportar els tres cadàvers fins al cobert. El presumpte autor del triple crim estaria detingut a la comissaria.

Els cossos dels pares i el germà van ser trobats per uns familiars que van acudir a la vivenda. Segons apunten diversos mitjans, la policia especula que l’adolescent hauria conviscut amb els cadàvers durant tres dies.

‘L’edat de la ira’ de Nando López, llibre recomanat al seu institut

A ‘L’edat de la ira’ Marcos, un adolescent de classe mitjana, assassina el seu pare i deixa malferit un dels seus quatre germans.

El suposat assassinat comès per Marcos, un estudiant de Batxillerat, constitueix el punt de partida d’una investigació que ens permet endinsar-nos, a través dels seus amics i companys de classe, en les pors, somnis i inquietuds. Nando López adapta per a La Joven Companyia la seua novel·la, finalista del Premi Nadal 2010. Una funció en què els adolescents prenen la veu en este retrat realista i alhora poètic de tota la seua generació que neix com un cant a la diferència i a la recerca— lliure i valent—de la nostra identitat.

Atresmedia té previst llançar la sèrie el proper 27 de febrer

L’edat de la ira és una de les sèries originals d’Atresplayer Premium. La ficció té previst estrenar-se a la plataforma de streaming el diumenge 27 de febrer i comptarà amb quatre capítols de 50 minuts de durada. Dimecres 9 va veure la llum un nou tràiler d’este esperat drama.

Manu Rius (Elite), Amaia Aberasturi (Akelarre), Daniel Ibáñez (Caminants) I Carlos Alcaide (L’Internat: Els Cims) són els protagonistes de la producció. Atresmedia indica que el títol «retrata l’adolescència actual partint del thriller per abordar les complexitats que afecten una nova generació de joves».

Últimes notícies

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.