Cruz Roja atén a més de 40 persones durant la Cremà de València

La Cremà, una de les festes més emblemàtiques de València, atrau milers de persones cada any. En aquesta edició, Cruz Roja ha atès un total de 41 persones, reflectint la importància de tenir serveis d’emergència disponibles en esdeveniments massius.

Atencions durant la Cremà infantil

Durant la Cremà infantil, Cruz Roja va realitzar un primerament atenció a set persones. Les causes d’aquesta atenció incloïen:

  • 3 cremades
  • 1 lipotimia
  • 1 crisi d’ansietat
  • 1 intoxicació

A més, una persona va haver de ser evacuada a un centre hospitalari a causa d’un cos estrany en els ulls.

Atencions a la Cremà de la falla gran

En el cas de la Cremà de la falla gran, Cruz Roja va atendre 34 persones. L’anàlisi de les atencions inclou:

  • 12 lipotimies
  • 6 casos de cos estrany en els ulls
  • 6 ferides
  • 4 cremades
  • 3 crisi d’ansietat
  • 1 patologia respiratòria
  • 1 intoxicació
  • 1 causa no especificada

És notable que una vegada més, es va haver d’evacuar a una persona a l’hospital per un cos estrany en els ulls.

Compromís de Cruz Roja en esdeveniments massius

En total, s’han mobilitzat 47 professionals i 13 recursos materials per garantir la seguretat de les persones durant la festa. La presència de Cruz Roja és vital per a la tranquillitat dels assistents davant possibles incidents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.