27.6 C
València
Divendres, 13 juny, 2025

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera, la coneguda ciutat costanera valenciana, ha anunciat una ampliació significativa en el seu servei de taxis, passant de 15 a 21 llicències, per tal de millorar els serveis de transport urbà i respondre a la creixent demanda que provoca l’augment de la seva població resident i del turisme. L’alcalde, Jordi Mayor, ha celebrat aquesta iniciativa com un pas necessari per a garantir que Cullera mantinga la seva qualitat en els serveis de mobilitat.

Les noves llicències, que s’afegiran a la flota actual, estan pensades per a respondre a les necessitats derivades de l’augment de visitants durant l’estiu, moment en què la població es duplica. Així mateix, la ciutat ha experimentat un creixement demogràfic històric, superant per primera vegada els 25.000 habitants, la qual cosa fa que l’ampliació dels serveis de transport siga essencial.

- Advertisement -Telegram València Diari

Característiques de les noves llicències

Les sis noves llicències seran assignades a vehicles que funcionen amb tecnologia híbrida, elèctrica o de gas, en línia amb les normatives actuals de la Comunitat Valenciana. Aquesta mesura no només busca optimitzar la mobilitat urbana, sinó també promoure un transport més sostenible, alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU.

A més, Cullera disposa d’una xarxa de punts de càrrega semiràpida, la qual cosa facilitarà l’operativitat dels futurs taxis, que hauran de ser vehicles turístics amb capacitat per a cinc a nou passatgers i amb una antiguitat no superior a quatre anys.

Els vehicles hauran d’estar equipats amb sistemes de geolocalització connectats a emergències, dispositius de seguretat com càmeres i pulsadors per a situacions d’alarma, així com amb tecnologia que permeti pagaments digitals, assegurant així una experiència segura i innovadora per a tots els usuaris.

Amb aquesta mesura, Cullera es posiciona com a una ciutat que no només acollirà cada vegada més visitants, sinó que també s’adaptarà a les necessitats d’un futur sostenible i accessible per a tothom.

Últimes notícies

Detinguts tres jóvens a València després de brutal agressió per a robar mòbil i difondre imatges íntimes

Tres jóvens, un d'ells menor, van ser detinguts a València per agredir brutalment a un altre jove per a robar-li el mòbil, amb el qual van realitzar pagaments fraudulents i van difondre imatges íntimes en xarxes socials.

Pedro Martínez, a un triomf d’igualar a Miki Vukovic com a entrenador amb més victòries a València Basket

Pedro Martínez està a només una victòria d'aconseguir les 143 triomfs de Miki Vukovic, consolidant-se com un dels entrenadors més exitosos en la història de València Basket.

La nova PAU en la Comunitat Valenciana registra un 95,68% d’aprovats, amb una notable baixada respecte a l’any passat

La convocatòria ordinària de la PAU 2025 en la Comunitat Valenciana reflectix un 95,68% d'aprovats, una caiguda de 2,64 punts respecte a 2024. La nota mitjana també baixa, situant-se en 6,39, i destaca la distribució de resultats per universitats i centres educatius.

Iago Sánchez, l’alacantí amb la millor nota a la PAU valenciana, opta per Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, del col·legi Sant Albert Magne a Alacant, aconseguix la millor nota de la PAU en la Comunitat Valenciana amb un 9,90 i triarà estudiar Disseny de Moda a Madrid.

Vox exigix la dimissió immediata de Pedro Sánchez i la convocatòria d’eleccions després del cas Koldo

El diputat de Vox en Les Corts Valencianes, Jesús Albiol, acusa a Pedro Sánchez de liderar una màfia corrupta i demana la seua dimissió immediata i eleccions després de revelacions del cas Koldo.

Iago Sánchez, l’estudiant alacantí amb millor nota a la PAU a València, inicia la seua carrera en Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, alumne del Col·legi Sant Albert Magne a Alacant, obté la màxima qualificació a la PAU en la Comunitat Valenciana i començarà els seus estudis en Disseny de Moda a Madrid.

Mazón recorda que Sánchez va afirmar que davant la corrupció demanar perdó no és suficient

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, recorda que el president Pedro Sánchez va dir fa anys que demanar perdó no prou en casos de corrupció, en al·lusió al cas Koldo.

Mazón denuncia la injustícia de negar l’aigua necessària a la Comunitat Valenciana

Carlos Mazón, president de la Generalitat, critica la decisió del Govern de limitar l'ús de l'aigua del transvasament Tajo-Segura, destacant que la Comunitat Valenciana lidera la gestió responsable de l'aigua.