Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera, la coneguda ciutat costanera valenciana, ha anunciat una ampliació significativa en el seu servei de taxis, passant de 15 a 21 llicències, per tal de millorar els serveis de transport urbà i respondre a la creixent demanda que provoca l’augment de la seva població resident i del turisme. L’alcalde, Jordi Mayor, ha celebrat aquesta iniciativa com un pas necessari per a garantir que Cullera mantinga la seva qualitat en els serveis de mobilitat.

Les noves llicències, que s’afegiran a la flota actual, estan pensades per a respondre a les necessitats derivades de l’augment de visitants durant l’estiu, moment en què la població es duplica. Així mateix, la ciutat ha experimentat un creixement demogràfic històric, superant per primera vegada els 25.000 habitants, la qual cosa fa que l’ampliació dels serveis de transport siga essencial.

Característiques de les noves llicències

Les sis noves llicències seran assignades a vehicles que funcionen amb tecnologia híbrida, elèctrica o de gas, en línia amb les normatives actuals de la Comunitat Valenciana. Aquesta mesura no només busca optimitzar la mobilitat urbana, sinó també promoure un transport més sostenible, alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU.

A més, Cullera disposa d’una xarxa de punts de càrrega semiràpida, la qual cosa facilitarà l’operativitat dels futurs taxis, que hauran de ser vehicles turístics amb capacitat per a cinc a nou passatgers i amb una antiguitat no superior a quatre anys.

Els vehicles hauran d’estar equipats amb sistemes de geolocalització connectats a emergències, dispositius de seguretat com càmeres i pulsadors per a situacions d’alarma, així com amb tecnologia que permeti pagaments digitals, assegurant així una experiència segura i innovadora per a tots els usuaris.

Amb aquesta mesura, Cullera es posiciona com a una ciutat que no només acollirà cada vegada més visitants, sinó que també s’adaptarà a les necessitats d’un futur sostenible i accessible per a tothom.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.