Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera, la coneguda ciutat costanera valenciana, ha anunciat una ampliació significativa en el seu servei de taxis, passant de 15 a 21 llicències, per tal de millorar els serveis de transport urbà i respondre a la creixent demanda que provoca l’augment de la seva població resident i del turisme. L’alcalde, Jordi Mayor, ha celebrat aquesta iniciativa com un pas necessari per a garantir que Cullera mantinga la seva qualitat en els serveis de mobilitat.

Les noves llicències, que s’afegiran a la flota actual, estan pensades per a respondre a les necessitats derivades de l’augment de visitants durant l’estiu, moment en què la població es duplica. Així mateix, la ciutat ha experimentat un creixement demogràfic històric, superant per primera vegada els 25.000 habitants, la qual cosa fa que l’ampliació dels serveis de transport siga essencial.

Característiques de les noves llicències

Les sis noves llicències seran assignades a vehicles que funcionen amb tecnologia híbrida, elèctrica o de gas, en línia amb les normatives actuals de la Comunitat Valenciana. Aquesta mesura no només busca optimitzar la mobilitat urbana, sinó també promoure un transport més sostenible, alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU.

A més, Cullera disposa d’una xarxa de punts de càrrega semiràpida, la qual cosa facilitarà l’operativitat dels futurs taxis, que hauran de ser vehicles turístics amb capacitat per a cinc a nou passatgers i amb una antiguitat no superior a quatre anys.

Els vehicles hauran d’estar equipats amb sistemes de geolocalització connectats a emergències, dispositius de seguretat com càmeres i pulsadors per a situacions d’alarma, així com amb tecnologia que permeti pagaments digitals, assegurant així una experiència segura i innovadora per a tots els usuaris.

Amb aquesta mesura, Cullera es posiciona com a una ciutat que no només acollirà cada vegada més visitants, sinó que també s’adaptarà a les necessitats d’un futur sostenible i accessible per a tothom.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.