Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera, la coneguda ciutat costanera valenciana, ha anunciat una ampliació significativa en el seu servei de taxis, passant de 15 a 21 llicències, per tal de millorar els serveis de transport urbà i respondre a la creixent demanda que provoca l’augment de la seva població resident i del turisme. L’alcalde, Jordi Mayor, ha celebrat aquesta iniciativa com un pas necessari per a garantir que Cullera mantinga la seva qualitat en els serveis de mobilitat.

Les noves llicències, que s’afegiran a la flota actual, estan pensades per a respondre a les necessitats derivades de l’augment de visitants durant l’estiu, moment en què la població es duplica. Així mateix, la ciutat ha experimentat un creixement demogràfic històric, superant per primera vegada els 25.000 habitants, la qual cosa fa que l’ampliació dels serveis de transport siga essencial.

Característiques de les noves llicències

Les sis noves llicències seran assignades a vehicles que funcionen amb tecnologia híbrida, elèctrica o de gas, en línia amb les normatives actuals de la Comunitat Valenciana. Aquesta mesura no només busca optimitzar la mobilitat urbana, sinó també promoure un transport més sostenible, alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU.

A més, Cullera disposa d’una xarxa de punts de càrrega semiràpida, la qual cosa facilitarà l’operativitat dels futurs taxis, que hauran de ser vehicles turístics amb capacitat per a cinc a nou passatgers i amb una antiguitat no superior a quatre anys.

Els vehicles hauran d’estar equipats amb sistemes de geolocalització connectats a emergències, dispositius de seguretat com càmeres i pulsadors per a situacions d’alarma, així com amb tecnologia que permeti pagaments digitals, assegurant així una experiència segura i innovadora per a tots els usuaris.

Amb aquesta mesura, Cullera es posiciona com a una ciutat que no només acollirà cada vegada més visitants, sinó que també s’adaptarà a les necessitats d’un futur sostenible i accessible per a tothom.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.