Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera, la coneguda ciutat costanera valenciana, ha anunciat una ampliació significativa en el seu servei de taxis, passant de 15 a 21 llicències, per tal de millorar els serveis de transport urbà i respondre a la creixent demanda que provoca l’augment de la seva població resident i del turisme. L’alcalde, Jordi Mayor, ha celebrat aquesta iniciativa com un pas necessari per a garantir que Cullera mantinga la seva qualitat en els serveis de mobilitat.

Les noves llicències, que s’afegiran a la flota actual, estan pensades per a respondre a les necessitats derivades de l’augment de visitants durant l’estiu, moment en què la població es duplica. Així mateix, la ciutat ha experimentat un creixement demogràfic històric, superant per primera vegada els 25.000 habitants, la qual cosa fa que l’ampliació dels serveis de transport siga essencial.

Característiques de les noves llicències

Les sis noves llicències seran assignades a vehicles que funcionen amb tecnologia híbrida, elèctrica o de gas, en línia amb les normatives actuals de la Comunitat Valenciana. Aquesta mesura no només busca optimitzar la mobilitat urbana, sinó també promoure un transport més sostenible, alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU.

A més, Cullera disposa d’una xarxa de punts de càrrega semiràpida, la qual cosa facilitarà l’operativitat dels futurs taxis, que hauran de ser vehicles turístics amb capacitat per a cinc a nou passatgers i amb una antiguitat no superior a quatre anys.

Els vehicles hauran d’estar equipats amb sistemes de geolocalització connectats a emergències, dispositius de seguretat com càmeres i pulsadors per a situacions d’alarma, així com amb tecnologia que permeti pagaments digitals, assegurant així una experiència segura i innovadora per a tots els usuaris.

Amb aquesta mesura, Cullera es posiciona com a una ciutat que no només acollirà cada vegada més visitants, sinó que també s’adaptarà a les necessitats d’un futur sostenible i accessible per a tothom.

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.