Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera, la coneguda ciutat costanera valenciana, ha anunciat una ampliació significativa en el seu servei de taxis, passant de 15 a 21 llicències, per tal de millorar els serveis de transport urbà i respondre a la creixent demanda que provoca l’augment de la seva població resident i del turisme. L’alcalde, Jordi Mayor, ha celebrat aquesta iniciativa com un pas necessari per a garantir que Cullera mantinga la seva qualitat en els serveis de mobilitat.

Les noves llicències, que s’afegiran a la flota actual, estan pensades per a respondre a les necessitats derivades de l’augment de visitants durant l’estiu, moment en què la població es duplica. Així mateix, la ciutat ha experimentat un creixement demogràfic històric, superant per primera vegada els 25.000 habitants, la qual cosa fa que l’ampliació dels serveis de transport siga essencial.

Característiques de les noves llicències

Les sis noves llicències seran assignades a vehicles que funcionen amb tecnologia híbrida, elèctrica o de gas, en línia amb les normatives actuals de la Comunitat Valenciana. Aquesta mesura no només busca optimitzar la mobilitat urbana, sinó també promoure un transport més sostenible, alineat amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’ONU.

A més, Cullera disposa d’una xarxa de punts de càrrega semiràpida, la qual cosa facilitarà l’operativitat dels futurs taxis, que hauran de ser vehicles turístics amb capacitat per a cinc a nou passatgers i amb una antiguitat no superior a quatre anys.

Els vehicles hauran d’estar equipats amb sistemes de geolocalització connectats a emergències, dispositius de seguretat com càmeres i pulsadors per a situacions d’alarma, així com amb tecnologia que permeti pagaments digitals, assegurant així una experiència segura i innovadora per a tots els usuaris.

Amb aquesta mesura, Cullera es posiciona com a una ciutat que no només acollirà cada vegada més visitants, sinó que també s’adaptarà a les necessitats d’un futur sostenible i accessible per a tothom.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.