Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts de les seues platges

Peixos morts

Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts en les seues platges | Ajuntament de Cullera

Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha retirat 11.000 quilos de peix mort de les seues platges. L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha ressaltat la faena dels treballadors perquè s’han arreplegat «peix a peix» i «a mà». Concretament, es tracta del peix que el temporal marítim arrossegà fins a les platges. Fins al moment, s’ha comptabilitzat el peix mort que hi havia des de l’Escollera fins al Far i encara queda més per arreplegar

 

Mayor ha insistit en que «estem intentant respondre com més ràpidament millor, en primer lloc, a la seguretat de les persones i als servicis bàsics». La màxima autoritat local ha manifestat els esforços per a garantir els problemes d’accessibilitat, de llum i d’aigua. En esta línia, ha afegit que «venim de l’última casa del Brosquil que quedava per tindre aigua corrent i ara ja disposa d’aigua potable».

 

Peixos morts en la platja

Els servicis municipals retirant peixos morts de les seues platges | Ajuntament de Cullera

 

Es tracta de tres dies de treball intens en el que l’alcalde ha volgut agrair el treball conjunt de totes les Administracions perquè «poc a poc estem intentant solucionar el que és més immediat i urgent». Coordinats pels tècnics municipals per tal d’actuar amb rapidesa i diligència, han treballat més de 60 operaris i maquinària de tota classe de l’Ajuntament, de Conselleria, d’Aigües de Cullera, de la SAV i de l’empresa TRAGSA.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.