‘Elx Street Market’, música, taller de tatuatges i 14 foodtrucks

La setena edició de l’«Elx Street Market» que tindrà lloc del divendres al diumenge en el Passeig de l’Estació comptarà amb tres escenaris i una gran varietat d’activitats que van des de tallers de tatuatges i signatures de llibres, a més de 14 foodtrucks amb una oferta gastronòmica internacional, tal com han anunciat aquest matí el regidor de Comerç, Felip Sànchez, i el representant d’Esdeveniments Danra, Rafael Baeza.

«Es converteix en un format festival que compagina actuacions musicals amb activitats dirigides al públic infantil i amb el seu principal element atractiu que són les caravanes foodtrucks que tenen una oferta molt variada, cosmopolita i internacional de cuina», ha comentat l’edil de l’àrea, qui ha afegit que «reprenem la programació per a dinamitzar la nostra ciutat i atraure gent d’altres localitats».

Baeza ha assenyalat que «enguany afegim un escenari per a les activitats dels més xicotets i hi haurà pallassos, màgia i contacontes, entre altres coses» i ha destacat que «pretenem que la gent que vinga al festival no sols horta a menjar, sinó que puga passar un dia complet i que tinga activitats en tot moment per a totes les edats».

El festival, amb entrada gratuïta, arrancarà aquest divendres a les 18.00 hores. L’artista Pablo Carbonell estarà signat llibres a les 19.30 i dos hores després començarà la seua actuació.

Per al dissabte hi haurà un tribut a Queen a les 13.00 hores i abans tindrà lloc el taller de tattos i una actuació del Mag Aranda. A partir de les 18.00 es procedirà a la signatura de llibres d’autors de l’Estació de les Paraules, posteriorment un contacontes a càrrec de Cristi Guti i la jornada finalitzarà amb el concert de la banda de rock Santero i Los Muchachos.

El diumenge a les 12.30 hores es durà a terme una activitat de pintura mural amb Cristina Grau, a les 13.00 el concert de la banda Ramonets i a la nit l’última actuació la realitzarà el grup  Tony & The Rockeheavyllies.

A més, l’esdeveniment comptarà amb la presència de 14 foodtrucks que oferiran a tots els assistents menjada nacional i internacional i enguany hi haurà un foodtruck 100% vegà i un altre per a celíacs.

L’edil de Comerç ha explicat que aquestes activitats «les compaginarem amb un mercat de disseny en el qual hi ha 20 llocs, alguns d’ells locals. Tindrem una oferta amb dissenys de tota mena, des de roba a adorns o complements. Tot això sota el prisma del disseny».

L’horari de l’esdeveniment és divendres de 18 a 00.00 hores i el dissabte i diumenge de 12 a 00.00 hores. Sànchez ha animat a tota la ciutadania il·licitana i dels voltants al fet que acudisca a conéixer aquesta oferta tant gastronòmica com cultural, musical i comercial.

Últimes notícies

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua fora de control després de cremar 8.500 hectàrees

El gran incendi forestal de la Vall d’Uixó encadena quatre jornades actiu després de calcinar 8.500 hectàrees. El perímetre no ha crescut de nit, però el foc continua sense controlar i manté desallotjaments i confinaments.
FILMOTECA D'ESTIU