‘Elx Street Market’, música, taller de tatuatges i 14 foodtrucks

La setena edició de l’«Elx Street Market» que tindrà lloc del divendres al diumenge en el Passeig de l’Estació comptarà amb tres escenaris i una gran varietat d’activitats que van des de tallers de tatuatges i signatures de llibres, a més de 14 foodtrucks amb una oferta gastronòmica internacional, tal com han anunciat aquest matí el regidor de Comerç, Felip Sànchez, i el representant d’Esdeveniments Danra, Rafael Baeza.

«Es converteix en un format festival que compagina actuacions musicals amb activitats dirigides al públic infantil i amb el seu principal element atractiu que són les caravanes foodtrucks que tenen una oferta molt variada, cosmopolita i internacional de cuina», ha comentat l’edil de l’àrea, qui ha afegit que «reprenem la programació per a dinamitzar la nostra ciutat i atraure gent d’altres localitats».

Baeza ha assenyalat que «enguany afegim un escenari per a les activitats dels més xicotets i hi haurà pallassos, màgia i contacontes, entre altres coses» i ha destacat que «pretenem que la gent que vinga al festival no sols horta a menjar, sinó que puga passar un dia complet i que tinga activitats en tot moment per a totes les edats».

El festival, amb entrada gratuïta, arrancarà aquest divendres a les 18.00 hores. L’artista Pablo Carbonell estarà signat llibres a les 19.30 i dos hores després començarà la seua actuació.

Per al dissabte hi haurà un tribut a Queen a les 13.00 hores i abans tindrà lloc el taller de tattos i una actuació del Mag Aranda. A partir de les 18.00 es procedirà a la signatura de llibres d’autors de l’Estació de les Paraules, posteriorment un contacontes a càrrec de Cristi Guti i la jornada finalitzarà amb el concert de la banda de rock Santero i Los Muchachos.

El diumenge a les 12.30 hores es durà a terme una activitat de pintura mural amb Cristina Grau, a les 13.00 el concert de la banda Ramonets i a la nit l’última actuació la realitzarà el grup  Tony & The Rockeheavyllies.

A més, l’esdeveniment comptarà amb la presència de 14 foodtrucks que oferiran a tots els assistents menjada nacional i internacional i enguany hi haurà un foodtruck 100% vegà i un altre per a celíacs.

L’edil de Comerç ha explicat que aquestes activitats «les compaginarem amb un mercat de disseny en el qual hi ha 20 llocs, alguns d’ells locals. Tindrem una oferta amb dissenys de tota mena, des de roba a adorns o complements. Tot això sota el prisma del disseny».

L’horari de l’esdeveniment és divendres de 18 a 00.00 hores i el dissabte i diumenge de 12 a 00.00 hores. Sànchez ha animat a tota la ciutadania il·licitana i dels voltants al fet que acudisca a conéixer aquesta oferta tant gastronòmica com cultural, musical i comercial.

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.