Imanol Arias arriba al Teatre Principal de Castelló amb ‘La muerte de un viajante’

Cultura de la Generalitat, per mitjà de l’Institut Valencià de Cultura, presenta aquest diumenge 5 de juny a les 19.00 hores, al Teatre Principal de Castelló, l’adaptació de Natalio Grueso del clàssic d’Arthur Miller ‘La muerte de un viajante’.

El delegat de l’IVC a Castelló, Alfonso Ribes, ha destacat que el Principal “tindrà un nou ple aquesta temporada amb tot un clàssic de la dramatúrgia, en què comptarem amb un dels actors més coneguts de l’Estat com és Imanol Arias”, i ha recordat que “la setmana que ve tancarem la programació d’una temporada plena d’èxits i ho farem amb el recentment guanyador del Premi Princesa d’Astúries de les lletres, Juan Mayorga, i la seua obra ‘El diablo cojuelo’”.

Willy Loman

Imanol Arias interpreta Willy Loman, un viatjant de comerç que ha entregat tot el seu esforç i la seua carrera professional a l’empresa per a la qual treballa. El seu únic objectiu és donar una vida millor a la família, la dona i els dos fills, que l’adoren i als quals vol inculcar-los l’ambició per triomfar i progressar en l’escala social.

Treballador infatigable, ara, amb seixanta-tres anys, exhaust i esgotat després d’una vida sense descans, veu com la seua posició en l’empresa trontolla. Les vendes ja no són les que eren i la productivitat cau en picat, la qual cosa provoca que la relació amb els caps es faça insostenible. El matrimoni tampoc va bé, i la relació amb els fills amaga un antic secret que els ompli de ressentiment i que amenaça de destrossar l’estabilitat familiar.

Les últimes entrades a la venda estan en el web <taquilla.ivc.gva.es>; a un preu d’entre 20 i 30 euros.

‘Intercanvis. Club de cultura’ amb Dora García

El Museu de Belles Arts de Castelló tanca la primera temporada d’‘Intercanvis. Club de cultura’ amb l’artista Dora García. La trobada tindrà lloc aquest dimarts 7 de juny a les 19.30 hores.

Intercanvis’ ha presentat al llarg d’aquesta temporada converses amb personalitats de diverses àrees, com ara Niño de Elche, Remedios Zafra, Javier Jaén, Manuel Borja-Villel, Gloria Oyarzabal o, aquest trimestre, Elena Medel, María Bayo i, per a tancar temporada, Dora García com a convidada.

Dora García és una artista espanyola d’abast internacional que defineix el seu art com a “art de situació”. Treballa amb l’acció (‘performance’), la instal·lació, la fotografia i el cinema, amb molta relació amb la literatura. L’any 2021 va rebre el Premi Nacional d’Arts Plàstiques que concedeix el Ministeri de Cultura, per la seua capacitat d’“afavorir la reflexió ètica” i per la investigació “sobre les relacions entre política i amor i les formes de solidaritat entre les minories”.

L’entrada és lliure fins a completar l’aforament. Més informació en <ivc.gva.es>.

Últimes notícies

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.