Mor Taylor Hawkins, bateria dels Foo Fighters

Taylor Hawkins, bateria dels Foo Fighters ha mort als 50 anys aquest divendres a Bogotà (Colòmbia). Va ser trobat sense vida a l’hotel Casa Medina de la capital colombiana, on s’allotjava. El grup anava a participar en l’Estéreo Pícnic, festival programat per a aquest cap de setmana.

El grup va anunciar a través de Twitter la pèrdua de Taylor Hawkins. “La família Foo Fighters està devastada per la tràgica i eterna pèrdua del nostre volgut Taylor. El seu esperit musical i el seu riure contagiós viuran amb tots nosaltres per sempre”, han expressat.

El grup ha suspés el seu concert a Colòmbia i no ha comunicat encara quin serà el seu futur després de la mort del mític bateria. La policia es troba investigant el succés. Encara es desconeixen les causes de la mort de Taylor Hawkins.

Hawkins ha format part de Foo Fighters des de 1997, dos anys després que Dave Grohl començarà el projecte després del final de Nirvana.

Últimes notícies

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.