Mor Taylor Hawkins, bateria dels Foo Fighters

Taylor Hawkins, bateria dels Foo Fighters ha mort als 50 anys aquest divendres a Bogotà (Colòmbia). Va ser trobat sense vida a l’hotel Casa Medina de la capital colombiana, on s’allotjava. El grup anava a participar en l’Estéreo Pícnic, festival programat per a aquest cap de setmana.

El grup va anunciar a través de Twitter la pèrdua de Taylor Hawkins. “La família Foo Fighters està devastada per la tràgica i eterna pèrdua del nostre volgut Taylor. El seu esperit musical i el seu riure contagiós viuran amb tots nosaltres per sempre”, han expressat.

El grup ha suspés el seu concert a Colòmbia i no ha comunicat encara quin serà el seu futur després de la mort del mític bateria. La policia es troba investigant el succés. Encara es desconeixen les causes de la mort de Taylor Hawkins.

Hawkins ha format part de Foo Fighters des de 1997, dos anys després que Dave Grohl començarà el projecte després del final de Nirvana.

Últimes notícies

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.