Troben morta a l’actriu Verónica Forqué al seu domicili

L’actriu espanyola, Verónica Forqué, ha estat trobada morta este dilluns al seu domicili de Madrid. Segons ha avançat la Vanguardia, la Policia Nacional hauria confirmat que l’actriu, de 66 anys, s’hauria llevat la vida.

Els agents han acudit cap a les 13 hores del migdia a la vivenda de l’actriu, ubicada al carrer Victor de la Serna de Madrid, després de ser alertats per una telefonada al 112 que una persona s’hauria intentat suïcidar a l’edifici. A l’arribada dels equips d’emergències Summa 112, tan sols van poder confirmar la mort de Forqué.

Veronica Forqué va ser, juntament amb Carmen Maura, l’actriu més vegades reconeguda als Premis Goya, que atorga l’Acadèmia de Cinema d’Espanya. Va guanyar dos guardons a Millor Actriu Protagonista Kika y La vida alegre, i dos a Millor Actriu de Repartiment per El año de las luces i Moros y cristianos.

L’última aparició televisiva de l’actriu va ser en el programa de cuina de TVE ‘MasterChef Celebrity‘. A les portes de la semifinal l’actriu va decidir finalment abandonar el programa per cansament, problemes de salut i perquè “no podia més”. Recentment, també hauria participat en la desfilada del dissenyador i també participant d’aquesta edició del talent culinari, Eduardo Navarrete.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.