13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Troben morta a l’actriu Verónica Forqué al seu domicili

L’actriu espanyola, Verónica Forqué, ha estat trobada morta este dilluns al seu domicili de Madrid. Segons ha avançat la Vanguardia, la Policia Nacional hauria confirmat que l’actriu, de 66 anys, s’hauria llevat la vida.

Els agents han acudit cap a les 13 hores del migdia a la vivenda de l’actriu, ubicada al carrer Victor de la Serna de Madrid, després de ser alertats per una telefonada al 112 que una persona s’hauria intentat suïcidar a l’edifici. A l’arribada dels equips d’emergències Summa 112, tan sols van poder confirmar la mort de Forqué.

Veronica Forqué va ser, juntament amb Carmen Maura, l’actriu més vegades reconeguda als Premis Goya, que atorga l’Acadèmia de Cinema d’Espanya. Va guanyar dos guardons a Millor Actriu Protagonista Kika y La vida alegre, i dos a Millor Actriu de Repartiment per El año de las luces i Moros y cristianos.

L’última aparició televisiva de l’actriu va ser en el programa de cuina de TVE ‘MasterChef Celebrity‘. A les portes de la semifinal l’actriu va decidir finalment abandonar el programa per cansament, problemes de salut i perquè “no podia més”. Recentment, també hauria participat en la desfilada del dissenyador i també participant d’aquesta edició del talent culinari, Eduardo Navarrete.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.