Troben morta a l’actriu Verónica Forqué al seu domicili

L’actriu espanyola, Verónica Forqué, ha estat trobada morta este dilluns al seu domicili de Madrid. Segons ha avançat la Vanguardia, la Policia Nacional hauria confirmat que l’actriu, de 66 anys, s’hauria llevat la vida.

Els agents han acudit cap a les 13 hores del migdia a la vivenda de l’actriu, ubicada al carrer Victor de la Serna de Madrid, després de ser alertats per una telefonada al 112 que una persona s’hauria intentat suïcidar a l’edifici. A l’arribada dels equips d’emergències Summa 112, tan sols van poder confirmar la mort de Forqué.

Veronica Forqué va ser, juntament amb Carmen Maura, l’actriu més vegades reconeguda als Premis Goya, que atorga l’Acadèmia de Cinema d’Espanya. Va guanyar dos guardons a Millor Actriu Protagonista Kika y La vida alegre, i dos a Millor Actriu de Repartiment per El año de las luces i Moros y cristianos.

L’última aparició televisiva de l’actriu va ser en el programa de cuina de TVE ‘MasterChef Celebrity‘. A les portes de la semifinal l’actriu va decidir finalment abandonar el programa per cansament, problemes de salut i perquè “no podia més”. Recentment, també hauria participat en la desfilada del dissenyador i també participant d’aquesta edició del talent culinari, Eduardo Navarrete.

Últimes notícies

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.