Bisbal obri al juny a València la seua nova gira ‘Volaré’ i acturá al juliol a Alacant

El cantant David Bisbal obrirà l’1 de juny a la Plaça de Bous de València la seua nova gira ‘Volaré’, que li portarà a Alacant el 27 de juliol, segons ha compartit en el seu compte de X (Twitter) l’artista.

Bisbal ha anunciat 10 concerts a València, Pamplona, Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga, Almeria, Tarragona, Alacant i el Port de Santa María (Cadis) amb motiu del ‘Tour Volaré 2024’ en el qual presentarà les cançons del seu disc ‘Me siento vivo’.

Les entrades es posaran a la venda el 23 de febrer, però Bisbal ha avançat les dates de la gira, que comença a la Plaça de Bous de València el dia 1 de juny. Després, el 8 de juny actuarà en el Navarresa Arena de Pamplona; al Palau San Jordi, a Barcelona, el 15 de juny; al Wizink Center de Madrid el 23; a Icònica Fest de Sevilla el dia 28 i al Palau d’Esports Martín Carpena de Màlaga el 29.

En el mes de juliol, Bisbal actuarà el Nou Recinte Firal d’Almeria el 6 de juliol; al Tarraco Arena de Tarragona el 12 i a la Plaça de Bous d’Alacant el 27. També donarà un concert el 13 d’agost al Port de Santa María amb motiu del festival ‘Cabaret’.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.