Bisbal obri al juny a València la seua nova gira ‘Volaré’ i acturá al juliol a Alacant

El cantant David Bisbal obrirà l’1 de juny a la Plaça de Bous de València la seua nova gira ‘Volaré’, que li portarà a Alacant el 27 de juliol, segons ha compartit en el seu compte de X (Twitter) l’artista.

Bisbal ha anunciat 10 concerts a València, Pamplona, Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga, Almeria, Tarragona, Alacant i el Port de Santa María (Cadis) amb motiu del ‘Tour Volaré 2024’ en el qual presentarà les cançons del seu disc ‘Me siento vivo’.

Les entrades es posaran a la venda el 23 de febrer, però Bisbal ha avançat les dates de la gira, que comença a la Plaça de Bous de València el dia 1 de juny. Després, el 8 de juny actuarà en el Navarresa Arena de Pamplona; al Palau San Jordi, a Barcelona, el 15 de juny; al Wizink Center de Madrid el 23; a Icònica Fest de Sevilla el dia 28 i al Palau d’Esports Martín Carpena de Màlaga el 29.

En el mes de juliol, Bisbal actuarà el Nou Recinte Firal d’Almeria el 6 de juliol; al Tarraco Arena de Tarragona el 12 i a la Plaça de Bous d’Alacant el 27. També donarà un concert el 13 d’agost al Port de Santa María amb motiu del festival ‘Cabaret’.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.