Bisbal obri al juny a València la seua nova gira ‘Volaré’ i acturá al juliol a Alacant

El cantant David Bisbal obrirà l’1 de juny a la Plaça de Bous de València la seua nova gira ‘Volaré’, que li portarà a Alacant el 27 de juliol, segons ha compartit en el seu compte de X (Twitter) l’artista.

Bisbal ha anunciat 10 concerts a València, Pamplona, Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga, Almeria, Tarragona, Alacant i el Port de Santa María (Cadis) amb motiu del ‘Tour Volaré 2024’ en el qual presentarà les cançons del seu disc ‘Me siento vivo’.

Les entrades es posaran a la venda el 23 de febrer, però Bisbal ha avançat les dates de la gira, que comença a la Plaça de Bous de València el dia 1 de juny. Després, el 8 de juny actuarà en el Navarresa Arena de Pamplona; al Palau San Jordi, a Barcelona, el 15 de juny; al Wizink Center de Madrid el 23; a Icònica Fest de Sevilla el dia 28 i al Palau d’Esports Martín Carpena de Màlaga el 29.

En el mes de juliol, Bisbal actuarà el Nou Recinte Firal d’Almeria el 6 de juliol; al Tarraco Arena de Tarragona el 12 i a la Plaça de Bous d’Alacant el 27. També donarà un concert el 13 d’agost al Port de Santa María amb motiu del festival ‘Cabaret’.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.