Bisbal obri al juny a València la seua nova gira ‘Volaré’ i acturá al juliol a Alacant

El cantant David Bisbal obrirà l’1 de juny a la Plaça de Bous de València la seua nova gira ‘Volaré’, que li portarà a Alacant el 27 de juliol, segons ha compartit en el seu compte de X (Twitter) l’artista.

Bisbal ha anunciat 10 concerts a València, Pamplona, Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga, Almeria, Tarragona, Alacant i el Port de Santa María (Cadis) amb motiu del ‘Tour Volaré 2024’ en el qual presentarà les cançons del seu disc ‘Me siento vivo’.

Les entrades es posaran a la venda el 23 de febrer, però Bisbal ha avançat les dates de la gira, que comença a la Plaça de Bous de València el dia 1 de juny. Després, el 8 de juny actuarà en el Navarresa Arena de Pamplona; al Palau San Jordi, a Barcelona, el 15 de juny; al Wizink Center de Madrid el 23; a Icònica Fest de Sevilla el dia 28 i al Palau d’Esports Martín Carpena de Màlaga el 29.

En el mes de juliol, Bisbal actuarà el Nou Recinte Firal d’Almeria el 6 de juliol; al Tarraco Arena de Tarragona el 12 i a la Plaça de Bous d’Alacant el 27. També donarà un concert el 13 d’agost al Port de Santa María amb motiu del festival ‘Cabaret’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.