Bisbal obri al juny a València la seua nova gira ‘Volaré’ i acturá al juliol a Alacant

El cantant David Bisbal obrirà l’1 de juny a la Plaça de Bous de València la seua nova gira ‘Volaré’, que li portarà a Alacant el 27 de juliol, segons ha compartit en el seu compte de X (Twitter) l’artista.

Bisbal ha anunciat 10 concerts a València, Pamplona, Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga, Almeria, Tarragona, Alacant i el Port de Santa María (Cadis) amb motiu del ‘Tour Volaré 2024’ en el qual presentarà les cançons del seu disc ‘Me siento vivo’.

Les entrades es posaran a la venda el 23 de febrer, però Bisbal ha avançat les dates de la gira, que comença a la Plaça de Bous de València el dia 1 de juny. Després, el 8 de juny actuarà en el Navarresa Arena de Pamplona; al Palau San Jordi, a Barcelona, el 15 de juny; al Wizink Center de Madrid el 23; a Icònica Fest de Sevilla el dia 28 i al Palau d’Esports Martín Carpena de Màlaga el 29.

En el mes de juliol, Bisbal actuarà el Nou Recinte Firal d’Almeria el 6 de juliol; al Tarraco Arena de Tarragona el 12 i a la Plaça de Bous d’Alacant el 27. També donarà un concert el 13 d’agost al Port de Santa María amb motiu del festival ‘Cabaret’.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.