Declarat un incendi a una empresa d’electrodomèstics pròxima a l’entorn natural de l’Albufera

A les 15 hores de hui, s’ha declarat un incendi industrial a la localitat de Sollana, específicament al carrer Irlanda, afectant una empresa dedicada a la fabricació d’electrodomèstics. La magnitud del foc ha mobilitzat sis dotacions de bombers pertanyents als parcs de Torrent, Silla, Catarroja, Burjassot, Alzira i Cullera, així com tres unitats de comandament, incloent-hi un oficial, un cap de sector i un sergent.

L’incendi ha causat importants danys en gran part de les instal·lacions de l’empresa afectada, que és a prop del parc natural de l’Albufera. Afortunadament, en el moment del succés no es trobava cap persona dins de les instal·lacions, a excepció del personal de seguretat, que van aconseguir evacuar el lloc de manera segura.

Els equips de bombers desplegats estan treballant àrduament per contindre i extingir les flames, en una tasca que requereix un esforç coordinat i meticulós a causa de la magnitud de l’incendi i la complexitat de les instal·lacions afectades.

Fins al moment, no s’han reportat ferits ni víctimes com a conseqüència de lincendi. Tot i això, s’espera que els treballs d’extinció continuïn durant diverses hores, fins que la situació estigui completament sota control.

Les autoritats locals estan investigant les causes de l’incendi i brindant suport als equips d’emergència desplegats al lloc.

Últimes notícies

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.