13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Declarat un incendi a una empresa d’electrodomèstics pròxima a l’entorn natural de l’Albufera

A les 15 hores de hui, s’ha declarat un incendi industrial a la localitat de Sollana, específicament al carrer Irlanda, afectant una empresa dedicada a la fabricació d’electrodomèstics. La magnitud del foc ha mobilitzat sis dotacions de bombers pertanyents als parcs de Torrent, Silla, Catarroja, Burjassot, Alzira i Cullera, així com tres unitats de comandament, incloent-hi un oficial, un cap de sector i un sergent.

L’incendi ha causat importants danys en gran part de les instal·lacions de l’empresa afectada, que és a prop del parc natural de l’Albufera. Afortunadament, en el moment del succés no es trobava cap persona dins de les instal·lacions, a excepció del personal de seguretat, que van aconseguir evacuar el lloc de manera segura.

Els equips de bombers desplegats estan treballant àrduament per contindre i extingir les flames, en una tasca que requereix un esforç coordinat i meticulós a causa de la magnitud de l’incendi i la complexitat de les instal·lacions afectades.

Fins al moment, no s’han reportat ferits ni víctimes com a conseqüència de lincendi. Tot i això, s’espera que els treballs d’extinció continuïn durant diverses hores, fins que la situació estigui completament sota control.

Les autoritats locals estan investigant les causes de l’incendi i brindant suport als equips d’emergència desplegats al lloc.

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.