12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Declarat un incendi a una empresa d’electrodomèstics pròxima a l’entorn natural de l’Albufera

A les 15 hores de hui, s’ha declarat un incendi industrial a la localitat de Sollana, específicament al carrer Irlanda, afectant una empresa dedicada a la fabricació d’electrodomèstics. La magnitud del foc ha mobilitzat sis dotacions de bombers pertanyents als parcs de Torrent, Silla, Catarroja, Burjassot, Alzira i Cullera, així com tres unitats de comandament, incloent-hi un oficial, un cap de sector i un sergent.

L’incendi ha causat importants danys en gran part de les instal·lacions de l’empresa afectada, que és a prop del parc natural de l’Albufera. Afortunadament, en el moment del succés no es trobava cap persona dins de les instal·lacions, a excepció del personal de seguretat, que van aconseguir evacuar el lloc de manera segura.

Els equips de bombers desplegats estan treballant àrduament per contindre i extingir les flames, en una tasca que requereix un esforç coordinat i meticulós a causa de la magnitud de l’incendi i la complexitat de les instal·lacions afectades.

Fins al moment, no s’han reportat ferits ni víctimes com a conseqüència de lincendi. Tot i això, s’espera que els treballs d’extinció continuïn durant diverses hores, fins que la situació estigui completament sota control.

Les autoritats locals estan investigant les causes de l’incendi i brindant suport als equips d’emergència desplegats al lloc.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.