Declarat un incendi a una empresa d’electrodomèstics pròxima a l’entorn natural de l’Albufera

A les 15 hores de hui, s’ha declarat un incendi industrial a la localitat de Sollana, específicament al carrer Irlanda, afectant una empresa dedicada a la fabricació d’electrodomèstics. La magnitud del foc ha mobilitzat sis dotacions de bombers pertanyents als parcs de Torrent, Silla, Catarroja, Burjassot, Alzira i Cullera, així com tres unitats de comandament, incloent-hi un oficial, un cap de sector i un sergent.

L’incendi ha causat importants danys en gran part de les instal·lacions de l’empresa afectada, que és a prop del parc natural de l’Albufera. Afortunadament, en el moment del succés no es trobava cap persona dins de les instal·lacions, a excepció del personal de seguretat, que van aconseguir evacuar el lloc de manera segura.

Els equips de bombers desplegats estan treballant àrduament per contindre i extingir les flames, en una tasca que requereix un esforç coordinat i meticulós a causa de la magnitud de l’incendi i la complexitat de les instal·lacions afectades.

Fins al moment, no s’han reportat ferits ni víctimes com a conseqüència de lincendi. Tot i això, s’espera que els treballs d’extinció continuïn durant diverses hores, fins que la situació estigui completament sota control.

Les autoritats locals estan investigant les causes de l’incendi i brindant suport als equips d’emergència desplegats al lloc.

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.