Declarat un incendi a una empresa d’electrodomèstics pròxima a l’entorn natural de l’Albufera

A les 15 hores de hui, s’ha declarat un incendi industrial a la localitat de Sollana, específicament al carrer Irlanda, afectant una empresa dedicada a la fabricació d’electrodomèstics. La magnitud del foc ha mobilitzat sis dotacions de bombers pertanyents als parcs de Torrent, Silla, Catarroja, Burjassot, Alzira i Cullera, així com tres unitats de comandament, incloent-hi un oficial, un cap de sector i un sergent.

L’incendi ha causat importants danys en gran part de les instal·lacions de l’empresa afectada, que és a prop del parc natural de l’Albufera. Afortunadament, en el moment del succés no es trobava cap persona dins de les instal·lacions, a excepció del personal de seguretat, que van aconseguir evacuar el lloc de manera segura.

Els equips de bombers desplegats estan treballant àrduament per contindre i extingir les flames, en una tasca que requereix un esforç coordinat i meticulós a causa de la magnitud de l’incendi i la complexitat de les instal·lacions afectades.

Fins al moment, no s’han reportat ferits ni víctimes com a conseqüència de lincendi. Tot i això, s’espera que els treballs d’extinció continuïn durant diverses hores, fins que la situació estigui completament sota control.

Les autoritats locals estan investigant les causes de l’incendi i brindant suport als equips d’emergència desplegats al lloc.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.