Es podrà demanar cita per a vacunar-se contra el coronavirus “sense límit d’edat”

Emmanuel Macron ha avançat que a partir del 12 de maig els francesos podran “sense límit d’edat” demanar cita per a rebre la vacuna contra el COVID-19 amb dosi dels sèrums que no han sigut utilitzats “per a no malgastar” cap unitat.

“A partir del dimecres 12, podràs consultar el dia anterior en el lloc de Doctolib les dosis que estan disponibles i que siga com siga la teua edat, i si n’hi ha en el lloc on et trobes dosi que estan disponibles l’endemà i per tant cites que no es facen, estaran obertes sense límit d’edat” ha dit Macron.

Durant la inauguració d’un centre de vacunació en l’espai firal de la Porta de Versalles de París,  Macron també va informar que els majors de 50 anys podran vacunar-se a partir del 10 de maig, en lloc del 15 de maig com estava previst fins ara.

16,7 milions de persones a França han rebut almenys una dosi de la vacuna contra el COVID-19 des de l’inici de la campanya de vacunació dels quals 7,1 milions tenen la pauta completa.

El govern s’ha fixat l’objectiu d’arribar a 20 milions de primeres dosis injectades per al 15 de maig, després 30 milions un mes després. La campanya estarà oberta oficialment a tots els adults el 15 de juny.

Últimes notícies

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.