Demanen 6 anys de presó per pegar-li a son pare i a un guàrdia civil en Castelló

agressió

Agressió | Pixabay

 

Este pròxim 9 de gener, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el juí a un home acusat de pegar-li una pallissa a son pare i lesionar a un guàrdia civil que va arribar fins a la casa per a detindre’l.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, estos fets van passar la matinada del 3 d’octubre de 2013. El fill va tindre una forta discussió amb son pare i el va tirar en terra mentres li pegava patades i punyades per diferents parts del cos. Esta pallissa li va causar lesions, com ara la pèrdua d’algunes dents, segons l’escrit d’acusació.

 

Després d’açò, l’agressor se’n va anar cap a la cuina, a on va amenaçar de mort a son pare després d’agarrar un ganivet. El fill va tirar l’arma i es va clavar en la porta de l’habitació. Davant d’estos fets, agents de la Guàrdia Civil es van desplaçar fins a la casa, situada en la mateixa ciutat de Castelló.

 

L’acusat, que es va resistir a ser detingut i va insultar als agents, els digué que «no sempre aneu d’uniforme, vos aneu a enterar, xulos, no podreu estar tranquils en el carrer». Quan un d’ells va anar a escorcollar-lo, el va agredir i caigueren els dos en terra. Este fet li va causar a l’agent, segons l’escrit d’acusació, una artritis en un dels dits de la mà dreta i va haver de rebre tractament mèdic, amb les posteriors seqüeles i limitació en la mobilitat.

 

La Fiscalia acusa a l’agressor –que ja ha sigut condemnat anteriorment per violència de gènere–, de dos delictes de lesions, un d’amenaces i un altre per atemptat contra l’autoritat. Amb tot, s’han demanat 6 anys de presó, la prohibició d’aproximar-se a la casa o lloc de treball de son pare durant 7 anys i una indemnització de 2.760 euros a l’agent agredit. Per últim, son pare hauria renunciat a la indemnització de les lesions que li ha causat el fill i dels danys de la casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.

El Llevant oficialitza l’eixida de Morals, llegenda del club granota

El Llevant confirma la marxa de José Luis Morales, màxim golejador i jugador amb més partits del club en el futbol professional, i prepara un comiat especial al costat del capità.

Pedro Martínez destaca la professionalitat de Montero malgrat els rumors sobre Olympiacos

Pedro Martínez ressalta la implicació i mentalitat guanyadora de Jean Montero i evita entrar en especulacions sobre la seua possible eixida al Olympiacos, centrant el discurs en el present del València Basket.

L’aviador de la República de Josep Palomero guanya el Premi Enric Valor de Novell·l’en valencià

La novel·la L’aviador de la República, de l'escriptor castellonenc Josep Palomero, gana la XXXI edició del Premi Enric Valor de Novell·l'en Valencià, dotat amb 20.000 euros i convocat per la Diputació d'Alacant.

Llibertat amb càrrecs per a un corredor d’assegurances acusat d’estafar 73.000 euros a un client

Un corredor d'assegurances de 68 anys queda en llibertat amb càrrecs després de ser detingut a Alacant per presumptament estafar 73.000 euros a un client mitjançant pòlisses falses d'inversió i estalvi.

Pérez Llorca crida al diàleg amb els docents i confia que la vaga no afecte la PAU

Pérez Llorca apel·la al diàleg amb els docents en vaga i es mostra confiat que les Proves d'Accés a la Universitat es desenrotllen amb normalitat, defenent alhora els seus pressupostos i el seu model de finançament autonòmic.

Quasi 300.000 estrangers van obtindre la nacionalitat espanyola en 2025, amb fort pes de la Comunitat Valenciana

Quasi 300.000 residents estrangers van aconseguir la nacionalitat espanyola en 2025, màxim de la sèrie històrica, amb el Marroc, Colòmbia i Veneçuela com a principals països d'origen.

Educació i sindicats obrin la seua octava reunió amb la vaga docent en l’aire

Educació i els sindicats docents celebren la seua octava reunió per a decidir si firmen l'última proposta de la Generalitat i aconseguixen desconvocar una vaga indefinida que aconseguix ja catorze dies.