Demanen 6 anys de presó per pegar-li a son pare i a un guàrdia civil en Castelló

agressió

Agressió | Pixabay

 

Este pròxim 9 de gener, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el juí a un home acusat de pegar-li una pallissa a son pare i lesionar a un guàrdia civil que va arribar fins a la casa per a detindre’l.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, estos fets van passar la matinada del 3 d’octubre de 2013. El fill va tindre una forta discussió amb son pare i el va tirar en terra mentres li pegava patades i punyades per diferents parts del cos. Esta pallissa li va causar lesions, com ara la pèrdua d’algunes dents, segons l’escrit d’acusació.

 

Després d’açò, l’agressor se’n va anar cap a la cuina, a on va amenaçar de mort a son pare després d’agarrar un ganivet. El fill va tirar l’arma i es va clavar en la porta de l’habitació. Davant d’estos fets, agents de la Guàrdia Civil es van desplaçar fins a la casa, situada en la mateixa ciutat de Castelló.

 

L’acusat, que es va resistir a ser detingut i va insultar als agents, els digué que «no sempre aneu d’uniforme, vos aneu a enterar, xulos, no podreu estar tranquils en el carrer». Quan un d’ells va anar a escorcollar-lo, el va agredir i caigueren els dos en terra. Este fet li va causar a l’agent, segons l’escrit d’acusació, una artritis en un dels dits de la mà dreta i va haver de rebre tractament mèdic, amb les posteriors seqüeles i limitació en la mobilitat.

 

La Fiscalia acusa a l’agressor –que ja ha sigut condemnat anteriorment per violència de gènere–, de dos delictes de lesions, un d’amenaces i un altre per atemptat contra l’autoritat. Amb tot, s’han demanat 6 anys de presó, la prohibició d’aproximar-se a la casa o lloc de treball de son pare durant 7 anys i una indemnització de 2.760 euros a l’agent agredit. Per últim, son pare hauria renunciat a la indemnització de les lesions que li ha causat el fill i dels danys de la casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.