Demanen 6 anys de presó per pegar-li a son pare i a un guàrdia civil en Castelló

agressió

Agressió | Pixabay

 

Este pròxim 9 de gener, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el juí a un home acusat de pegar-li una pallissa a son pare i lesionar a un guàrdia civil que va arribar fins a la casa per a detindre’l.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, estos fets van passar la matinada del 3 d’octubre de 2013. El fill va tindre una forta discussió amb son pare i el va tirar en terra mentres li pegava patades i punyades per diferents parts del cos. Esta pallissa li va causar lesions, com ara la pèrdua d’algunes dents, segons l’escrit d’acusació.

 

Després d’açò, l’agressor se’n va anar cap a la cuina, a on va amenaçar de mort a son pare després d’agarrar un ganivet. El fill va tirar l’arma i es va clavar en la porta de l’habitació. Davant d’estos fets, agents de la Guàrdia Civil es van desplaçar fins a la casa, situada en la mateixa ciutat de Castelló.

 

L’acusat, que es va resistir a ser detingut i va insultar als agents, els digué que «no sempre aneu d’uniforme, vos aneu a enterar, xulos, no podreu estar tranquils en el carrer». Quan un d’ells va anar a escorcollar-lo, el va agredir i caigueren els dos en terra. Este fet li va causar a l’agent, segons l’escrit d’acusació, una artritis en un dels dits de la mà dreta i va haver de rebre tractament mèdic, amb les posteriors seqüeles i limitació en la mobilitat.

 

La Fiscalia acusa a l’agressor –que ja ha sigut condemnat anteriorment per violència de gènere–, de dos delictes de lesions, un d’amenaces i un altre per atemptat contra l’autoritat. Amb tot, s’han demanat 6 anys de presó, la prohibició d’aproximar-se a la casa o lloc de treball de son pare durant 7 anys i una indemnització de 2.760 euros a l’agent agredit. Per últim, son pare hauria renunciat a la indemnització de les lesions que li ha causat el fill i dels danys de la casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.