Cau el 1er premi de la Bonoloto en Castelló

Una clienta mirant els números de la rifa de Nadal aquest  en una administració de loteria de Girona. (20 de desembre del 2016)

S’ha venut en l’Administració número 11 de Castelló | València Diari

 

El territori valencià torna a estar d’enhorabona dies després del sorteig de la Grossa de Nadal i a les portes del sorteig de loteria de Reis. Este dissabte la Bonoloto ha deixat un important premi en la ciutat de Castelló.

 

L’Administració número 11 de la capital de la Plana, situada en el Carrer Major, ha venut la combinació guanyadora de Primera Categoría amb 6 encerts. L’afortunat rebrà un premi de 587.166,72 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda.

 

Este afortunat compartix sort, ja que el número s’ha venut també en l’Administració número 2 de San Andrés del Rabanedo (Lleó). El de Segona Categoria (cinc encerts, més complementari) s’ha validat en el Despatx Receptor núm. 48.120 d’Ezcaray (La Rioja). Este premi està dotat amb 180.493,58 euros

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 44 – 12 – 2 – 26 – 30 – 33
  • Complementari: 41
  • Reintegrament: 1

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP reclama que es retire el macrovertedero projectat a Zarra per l’alt impacte ambiental

El PP en Les Corts ha demanat a l’empresa promotora del macrovertedero de Zarra que retire el projecte, que considera un greu risc ambiental per al Valle de Ayora-Cofrentes i rebutjat per ajuntaments i veïnat.

Agents francesos patrullen Benidorm per a atendre millor els turistes

Dos agents de la Police Nationale patrullen este mes d’agost amb la Policia Nacional pels punts més turístics de Benidorm per a millorar l’atenció i la seguretat dels visitants estrangers dins del programa europeu de comissaries.

Detingut a Torrevella amb una pistola carregada en plena via pública

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan caminava pel carrer amb una pistola semiautomàtica carregada, munició addicional i documentació presumptament falsa. Tant ell com l’acompanyant tenien antecedents per tinença il·lícita d’armes i pertinença a grup criminal.

Detingut a València un jove de 25 anys per apunyalar un menor de 14

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 25 anys acusat d'apunyalar un menor de 14 anys després d'una discussió prèvia entre dos grups d'amics. L'agressió s'ha produït de matinada en la calle Reus i la víctima ha sigut traslladada a un hospital amb ferides en el costat, l'engonal i el colze dret.

Ruixats amb tempesta a l’interior nord i descens de les màximes

L’interior de la mitat nord pot registrar hui ruixats amb tempesta i pedra, mentre les temperatures màximes baixen en quasi tot el territori. Demà es preveuen noves tempestes, sobretot a l’interior de Castelló i punts de l’interior de València.

Així volen preparar els boscos europeus davant un clima cada volta més extrem

El projecte europeu Informa Forests, coordinat per l’Institut ITACA de la UPV, proposa diversificar espècies, reforçar la gestió sostenible i donar més suport a propietaris per a fer front a sequera, incendis i fenòmens extrems als boscos europeus.

Cau a València un fugititu lituà que va anar a denunciar la pèrdua del passaport

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 61 anys, reclamat per Lituània per tràfic de drogues, després que acudira a una comissaria a denunciar que havia perdut el passaport.

Investiguen dos hòmens per matar amb un rifle un bou fugat en un festeig a Gàtova

La Guàrdia Civil ha investigat el director d’un festeig taurí i un veí caçador de Gàtova per ordenar i executar la mort amb rifle d’un bou fugat durant els bous al carrer del 18 de juliol. El cas s’ha remés a la Fiscalia de Medi Ambient de València.
FILMOTECA D'ESTIU