Cau el 1er premi de la Bonoloto en Castelló

Una clienta mirant els números de la rifa de Nadal aquest  en una administració de loteria de Girona. (20 de desembre del 2016)

S’ha venut en l’Administració número 11 de Castelló | València Diari

 

El territori valencià torna a estar d’enhorabona dies després del sorteig de la Grossa de Nadal i a les portes del sorteig de loteria de Reis. Este dissabte la Bonoloto ha deixat un important premi en la ciutat de Castelló.

 

L’Administració número 11 de la capital de la Plana, situada en el Carrer Major, ha venut la combinació guanyadora de Primera Categoría amb 6 encerts. L’afortunat rebrà un premi de 587.166,72 euros, sense descomptar la part que es quedarà Hisenda.

 

Este afortunat compartix sort, ja que el número s’ha venut també en l’Administració número 2 de San Andrés del Rabanedo (Lleó). El de Segona Categoria (cinc encerts, més complementari) s’ha validat en el Despatx Receptor núm. 48.120 d’Ezcaray (La Rioja). Este premi està dotat amb 180.493,58 euros

 

La combinació guanyadora ha sigut la següent:

  • 44 – 12 – 2 – 26 – 30 – 33
  • Complementari: 41
  • Reintegrament: 1

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.