La denúncia que deixa a ‘Sálvame’ a les portes del tancament

 

Karmele Marchante torna a carregar contra els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha amenaçat als que eren els seus companys, arribant a acusar al programa de ‘Telecinco’ d’«escombriaire», és a dir, de terreny ple de fem.

 

«Este dimarts, saltant-se les meues normes, van tornar a anomenar-me en este escombriaire. Ja els vaig avisar. I ja no hi ha volta de fulla. Que es preparen! Ja m’he cansat. Me vaig enterar per terceres persones. Programa amb absència de direcció i directrius», assegurava la veterana periodista, molt enfadada.

 

 

Karmele Marchante es referix al comentari que van fer dimecres passat en el programa de ‘Telecinco’ mentres comentaven com era l’època de Tómbola en la que ella era una dels principals estrelles. A demés, la van nomenar per a una enquesta de ‘Sálvame’, preguntant si preferien a Antonio Montero o a Lydia Lozano com a col·laborador. «A Karmele la tirem perquè ho va decidir el públic», van arribar a dir amb una certa ironia.
 

Karmele Marchante ja va arremetre fa un mes contra ‘Sálvame’

No és la primera volta que Karmele carrega durament contra ‘Sálvame’, els seus col·laboradors i fins i tot els seus caps. Fa un mes, Marchante explotava en les seues xarxes socials confessant una sèrie d’històries que van impactar a tots i que fins i tot es va convertir en tendència com un dels temes més virals. Segons ella, hi havia «carreres de drogues en banys i camerinos».

«Si em continuen mencionant, escric tot el que vaig viure. Carreres de drogues en banys i camerinos, alcohol, mentides no informatives, ordres de la direcció per a desvirtuar successos per a major audiència. Nepotisme. Endogàmies amoroses per a col·locar parelles, baralles per la publicitat….», va publicar Karmele.

Últimes notícies

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.