Desarticulat un punt de venda de droga prop d’una guarderia de Sueca

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut a cinc persones després de tres registres a les localitats valencianes de Sueca i Algemesí en els quals s’ha confiscat una important quantitat de droga. El punt de venda es trobava en les proximitats d’una guarderia i d’un col·legi de Sueca, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’operació es va obrir davant de sospites dels agents que en un habitatge de Sueca, un home es dedicava a la venda de substàncies estupefaents, en concret cocaïna i heroïna.

Es va generar malestar entre els veïns davant de la presència de toxicòmans en la zona, ja que en les proximitats hi havia una guarderia i un col·legi.

Els agents van comprovar que, efectivament, el delicte s’estava cometent i van recopilar indicis per a poder identificar als autors de les vendes, així com al seu proveïdor.

Finalment, es va aconseguir la seua identificació en un habitatge d’Algemesí, a més de la localització en la casa en la qual guardava la droga, que era un lloc diferent al seu domicili per a evitar els suposats registres que pogueren incriminar-li.

Els agents, una vegada esbrinat el moment en el qual el proveïdor anava a realitzar un dels ports de droga, van establir un dispositiu especial en el qual van aconseguir interceptar-ho amb 810 euros en efectiu i 15,6 grams de cocaïna.

A partir d’este moment es va iniciar un operatiu especial amb tres entrades i registres simultanis en les localitats de Sueca i Algemesí on es confiscaren 93 grams d’heroïna, substàncies de tall, balances i altres utensilis.

Després dels registres, cinc persones van ser detingudes: tres homes i dues dones, tots ells de nacionalitat espanyola. Se’ls atribuïxen delictes contra la salut pública i pertinença a grup criminal.

A més, en el domicili en el qual es realitzaven les vendes convivien amb dos menors d’edat que presenciaven els fets. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca.

Últimes notícies

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.