10.3 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Desarticulat un punt de venda de droga prop d’una guarderia de Sueca

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut a cinc persones després de tres registres a les localitats valencianes de Sueca i Algemesí en els quals s’ha confiscat una important quantitat de droga. El punt de venda es trobava en les proximitats d’una guarderia i d’un col·legi de Sueca, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’operació es va obrir davant de sospites dels agents que en un habitatge de Sueca, un home es dedicava a la venda de substàncies estupefaents, en concret cocaïna i heroïna.

Es va generar malestar entre els veïns davant de la presència de toxicòmans en la zona, ja que en les proximitats hi havia una guarderia i un col·legi.

Els agents van comprovar que, efectivament, el delicte s’estava cometent i van recopilar indicis per a poder identificar als autors de les vendes, així com al seu proveïdor.

Finalment, es va aconseguir la seua identificació en un habitatge d’Algemesí, a més de la localització en la casa en la qual guardava la droga, que era un lloc diferent al seu domicili per a evitar els suposats registres que pogueren incriminar-li.

Els agents, una vegada esbrinat el moment en el qual el proveïdor anava a realitzar un dels ports de droga, van establir un dispositiu especial en el qual van aconseguir interceptar-ho amb 810 euros en efectiu i 15,6 grams de cocaïna.

A partir d’este moment es va iniciar un operatiu especial amb tres entrades i registres simultanis en les localitats de Sueca i Algemesí on es confiscaren 93 grams d’heroïna, substàncies de tall, balances i altres utensilis.

Després dels registres, cinc persones van ser detingudes: tres homes i dues dones, tots ells de nacionalitat espanyola. Se’ls atribuïxen delictes contra la salut pública i pertinença a grup criminal.

A més, en el domicili en el qual es realitzaven les vendes convivien amb dos menors d’edat que presenciaven els fets. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca.

Últimes notícies

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.