Desarticulat un punt de venda de droga prop d’una guarderia de Sueca

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut a cinc persones després de tres registres a les localitats valencianes de Sueca i Algemesí en els quals s’ha confiscat una important quantitat de droga. El punt de venda es trobava en les proximitats d’una guarderia i d’un col·legi de Sueca, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’operació es va obrir davant de sospites dels agents que en un habitatge de Sueca, un home es dedicava a la venda de substàncies estupefaents, en concret cocaïna i heroïna.

Es va generar malestar entre els veïns davant de la presència de toxicòmans en la zona, ja que en les proximitats hi havia una guarderia i un col·legi.

Els agents van comprovar que, efectivament, el delicte s’estava cometent i van recopilar indicis per a poder identificar als autors de les vendes, així com al seu proveïdor.

Finalment, es va aconseguir la seua identificació en un habitatge d’Algemesí, a més de la localització en la casa en la qual guardava la droga, que era un lloc diferent al seu domicili per a evitar els suposats registres que pogueren incriminar-li.

Els agents, una vegada esbrinat el moment en el qual el proveïdor anava a realitzar un dels ports de droga, van establir un dispositiu especial en el qual van aconseguir interceptar-ho amb 810 euros en efectiu i 15,6 grams de cocaïna.

A partir d’este moment es va iniciar un operatiu especial amb tres entrades i registres simultanis en les localitats de Sueca i Algemesí on es confiscaren 93 grams d’heroïna, substàncies de tall, balances i altres utensilis.

Després dels registres, cinc persones van ser detingudes: tres homes i dues dones, tots ells de nacionalitat espanyola. Se’ls atribuïxen delictes contra la salut pública i pertinença a grup criminal.

A més, en el domicili en el qual es realitzaven les vendes convivien amb dos menors d’edat que presenciaven els fets. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 de Sueca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.