Desmantellen una destil·leria il·legal a Alboraia

Una destil·leria il·legal ha sigut desmantellada hui per la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària en la localitat d'Alboraia, a l'Horta Nord. La destil·leria que, estava regentada per un home de 60 guardava 700 litres d'aiguardent de diferents graduacions que han sigut incautats. L'operació, anomenada 'Herba' es va iniciar, segons fonts policials arran d'una intervenció de begudes alcohòliques sense precintes fiscals realitzada per agents de la Guàrdia Civil que, el passat 24 d'octubre van sorprendre el responsable en el seu local. Els agents han constatat que l'activitat que es duia a terme per l'home consistia en la fabricació i destil·lació de diferents varietats d'orujos, i la reutilització de precintes fiscals procedents d'altres begudes autoritzades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.

Els aliments, begudes i tabac encarixen un 3% interanual a l’abril malgrat la moderació de la inflació

El preu d'aliments, begudes i tabac augmenta un 3% interanual a l'abril mentres la inflació general es modera al 3,2% per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals.

La Policia desvincula la desaparició de Jesús Tavira del crim de la viuda de Sala

La investigació sobre la desaparició de l'empresari Jesús Tavira apunta a un ajust de comptes per deutes i s'allunya de la hipòtesi d'una connexió amb l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

El terratrémol de 3,5 a Ontinyent es queda en un esglai i no causa danys

Un terratrémol de magnitud 3,5 amb epicentre al nord-oest d'Ontinyent s'ha notat en tot el municipi però no ha provocat danys materials ni incidències destacades.

La vicepresidenta Susana Camarero declararà com a testimoni per la gestió de la dana el 10 de juny

El jutjat de Catarroja cita a la vicepresidenta Susana Camarero com a testimoni el 10 de juny en la causa penal sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.