Detecten tallers mecànics clandestins on hi havia treballadors sense alta en la Seguretat Social

CASTELLÓ, 2 (EUROPA PRESS)-

El Seprona de la Guàrdia Civil ha detectat diversos tallers mecànics clandestins a Borriana i La Vall d’Uixó, en els quals hi havia treballadors sense estar donat d’alta en la Seguretat Social, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Així, després de realitzar la inspecció en els diferents tallers situats a les localitats de Borriana i La Vall d’Uixó, es va aconseguir destapar una activitat en la qual els autors treballaven a porta tancada i mantenien cert nivell d’alerta per a no ser sorpresos policialment mentre realitzaven treballs mecànics. Es va poder comprovar com obrien i tancaven les portes dels tallers amb certa rapidesa perquè la porta estiguera el menor temps possible oberta per a així evitar ser vists.

En les naus on es realitzava l’activitat de taller, es va aconseguir identificar a diverses persones de diferents nacionalitats que estaven treballant sense estar donats d’alta en la Seguretat Social, per la qual cosa es van obrir els consegüents expedients administratius amb proposta de sanció.

D’altra banda, els tallers clandestins disposaven d’un taller mecànic en ple funcionament, amb vehicles en estat de reparació en elevadors, amb nombrosos neumàtic al final de la seua vida útil, taules de treball, així com eines pròpies de l’activitat.

Així, en els diferents locals es va poder apreciar en el sòl i col·locats en piles nombroses peces variades de vehicles, motors, bateries i abocaments en el sòl d’algunes de les naus olie i combustible. Existia un total desistiment de les més mínimes exigències legals quant al tractament de residus perillosos i no perillosos. Dutes a terme les inspeccions pertinents, es va corroborar el fet denunciat, a més de nombroses deficiències relacionades amb el medi ambient.

Últimes notícies

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.

Ventaja de pista del València Basket davant un Joventut sense pressió en la semifinal de la Liga Endesa

València Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el gran moment de l’equip català. Pedro Martínez adverteix del perill de Ricky Rubio i de la solidesa col·lectiva del conjunt de Dani Miret.

L’IVAM estrena nova imatge per acostar l’art modern a nous públics

L’IVAM ha presentat una identitat visual renovada, dissenyada per l’estudi valencià Democràcia, que busca fer del museu un espai més experiencial, accessible i connectat amb nous públics.

Mor a Palència un ciclista valencià de 77 anys mentre feia el Camí de Santiago

Un home de 77 anys, veí de València i que feia el Camí de Santiago en bicicleta, ha mort en col·lisionar amb un cotxe en una intersecció amb stop a Melgar de Yuso, a la carretera local PP-4311 (Palència). La Guàrdia Civil investiga les causes de l accident.