Detecten tallers mecànics clandestins on hi havia treballadors sense alta en la Seguretat Social

CASTELLÓ, 2 (EUROPA PRESS)-

El Seprona de la Guàrdia Civil ha detectat diversos tallers mecànics clandestins a Borriana i La Vall d’Uixó, en els quals hi havia treballadors sense estar donat d’alta en la Seguretat Social, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Anuncios

Així, després de realitzar la inspecció en els diferents tallers situats a les localitats de Borriana i La Vall d’Uixó, es va aconseguir destapar una activitat en la qual els autors treballaven a porta tancada i mantenien cert nivell d’alerta per a no ser sorpresos policialment mentre realitzaven treballs mecànics. Es va poder comprovar com obrien i tancaven les portes dels tallers amb certa rapidesa perquè la porta estiguera el menor temps possible oberta per a així evitar ser vists.

En les naus on es realitzava l’activitat de taller, es va aconseguir identificar a diverses persones de diferents nacionalitats que estaven treballant sense estar donats d’alta en la Seguretat Social, per la qual cosa es van obrir els consegüents expedients administratius amb proposta de sanció.

D’altra banda, els tallers clandestins disposaven d’un taller mecànic en ple funcionament, amb vehicles en estat de reparació en elevadors, amb nombrosos neumàtic al final de la seua vida útil, taules de treball, així com eines pròpies de l’activitat.

Així, en els diferents locals es va poder apreciar en el sòl i col·locats en piles nombroses peces variades de vehicles, motors, bateries i abocaments en el sòl d’algunes de les naus olie i combustible. Existia un total desistiment de les més mínimes exigències legals quant al tractament de residus perillosos i no perillosos. Dutes a terme les inspeccions pertinents, es va corroborar el fet denunciat, a més de nombroses deficiències relacionades amb el medi ambient.

Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.