Detecten tallers mecànics clandestins on hi havia treballadors sense alta en la Seguretat Social

CASTELLÓ, 2 (EUROPA PRESS)-

El Seprona de la Guàrdia Civil ha detectat diversos tallers mecànics clandestins a Borriana i La Vall d’Uixó, en els quals hi havia treballadors sense estar donat d’alta en la Seguretat Social, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Així, després de realitzar la inspecció en els diferents tallers situats a les localitats de Borriana i La Vall d’Uixó, es va aconseguir destapar una activitat en la qual els autors treballaven a porta tancada i mantenien cert nivell d’alerta per a no ser sorpresos policialment mentre realitzaven treballs mecànics. Es va poder comprovar com obrien i tancaven les portes dels tallers amb certa rapidesa perquè la porta estiguera el menor temps possible oberta per a així evitar ser vists.

En les naus on es realitzava l’activitat de taller, es va aconseguir identificar a diverses persones de diferents nacionalitats que estaven treballant sense estar donats d’alta en la Seguretat Social, per la qual cosa es van obrir els consegüents expedients administratius amb proposta de sanció.

D’altra banda, els tallers clandestins disposaven d’un taller mecànic en ple funcionament, amb vehicles en estat de reparació en elevadors, amb nombrosos neumàtic al final de la seua vida útil, taules de treball, així com eines pròpies de l’activitat.

Així, en els diferents locals es va poder apreciar en el sòl i col·locats en piles nombroses peces variades de vehicles, motors, bateries i abocaments en el sòl d’algunes de les naus olie i combustible. Existia un total desistiment de les més mínimes exigències legals quant al tractament de residus perillosos i no perillosos. Dutes a terme les inspeccions pertinents, es va corroborar el fet denunciat, a més de nombroses deficiències relacionades amb el medi ambient.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.