Detecten tallers mecànics clandestins on hi havia treballadors sense alta en la Seguretat Social

CASTELLÓ, 2 (EUROPA PRESS)-

El Seprona de la Guàrdia Civil ha detectat diversos tallers mecànics clandestins a Borriana i La Vall d’Uixó, en els quals hi havia treballadors sense estar donat d’alta en la Seguretat Social, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Així, després de realitzar la inspecció en els diferents tallers situats a les localitats de Borriana i La Vall d’Uixó, es va aconseguir destapar una activitat en la qual els autors treballaven a porta tancada i mantenien cert nivell d’alerta per a no ser sorpresos policialment mentre realitzaven treballs mecànics. Es va poder comprovar com obrien i tancaven les portes dels tallers amb certa rapidesa perquè la porta estiguera el menor temps possible oberta per a així evitar ser vists.

En les naus on es realitzava l’activitat de taller, es va aconseguir identificar a diverses persones de diferents nacionalitats que estaven treballant sense estar donats d’alta en la Seguretat Social, per la qual cosa es van obrir els consegüents expedients administratius amb proposta de sanció.

D’altra banda, els tallers clandestins disposaven d’un taller mecànic en ple funcionament, amb vehicles en estat de reparació en elevadors, amb nombrosos neumàtic al final de la seua vida útil, taules de treball, així com eines pròpies de l’activitat.

Així, en els diferents locals es va poder apreciar en el sòl i col·locats en piles nombroses peces variades de vehicles, motors, bateries i abocaments en el sòl d’algunes de les naus olie i combustible. Existia un total desistiment de les més mínimes exigències legals quant al tractament de residus perillosos i no perillosos. Dutes a terme les inspeccions pertinents, es va corroborar el fet denunciat, a més de nombroses deficiències relacionades amb el medi ambient.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.