Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut recentment a Alacant una segona persona per la seva presumpta relació amb la mort d’un home que va ser ferit amb arma blanca durant una baralla el passat divendres a la vesprada. Els fets han tingut lloc en una zona propera a l’Hospital General, segons informen fonts policials.

En el mateix incident, a més de la víctima mortal, hi va haver un altre ferit que va necessitar ser hospitalitzat. Inicialment, la Policia havia detingut un sospitós acusat de la seva implicació en els fets, però ara, amb la nova detenció, les autoritats s’enfronten a un nou gir en la investigació.

Els incidents es van produir divendres passat aproximadament a les 18.00 hores, quan els agents van rebre un avís d’una baralla. A la seva arribada, van localitzar dos individus amb ferides, un dels quals, malauradament, va perdre la vida. L’altre, en un estat crític, es troba actualment en una unitat de vigilància intensiva (UCI) on rep atenció mèdica.

El Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de la Policia Nacional d’Alacant està duent a terme una investigació en profunditat per aclarir les circumstàncies d’aquest tràgic esdeveniment. Fins al moment, no s’han revelat més detalls sobre la identitat dels detinguts, la qual cosa alimenta la inquietud pública sobre la seguretat a la zona.

Aquest incident ha tornat a posar de manifest la problemàtica de la violència entre grups a la ciutat i la necessitat d’un increment en les mesures de seguretat per garantir el benestar dels ciutadans.

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.