Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut recentment a Alacant una segona persona per la seva presumpta relació amb la mort d’un home que va ser ferit amb arma blanca durant una baralla el passat divendres a la vesprada. Els fets han tingut lloc en una zona propera a l’Hospital General, segons informen fonts policials.

En el mateix incident, a més de la víctima mortal, hi va haver un altre ferit que va necessitar ser hospitalitzat. Inicialment, la Policia havia detingut un sospitós acusat de la seva implicació en els fets, però ara, amb la nova detenció, les autoritats s’enfronten a un nou gir en la investigació.

Els incidents es van produir divendres passat aproximadament a les 18.00 hores, quan els agents van rebre un avís d’una baralla. A la seva arribada, van localitzar dos individus amb ferides, un dels quals, malauradament, va perdre la vida. L’altre, en un estat crític, es troba actualment en una unitat de vigilància intensiva (UCI) on rep atenció mèdica.

El Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de la Policia Nacional d’Alacant està duent a terme una investigació en profunditat per aclarir les circumstàncies d’aquest tràgic esdeveniment. Fins al moment, no s’han revelat més detalls sobre la identitat dels detinguts, la qual cosa alimenta la inquietud pública sobre la seguretat a la zona.

Aquest incident ha tornat a posar de manifest la problemàtica de la violència entre grups a la ciutat i la necessitat d’un increment en les mesures de seguretat per garantir el benestar dels ciutadans.

Últimes notícies

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.