Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut recentment a Alacant una segona persona per la seva presumpta relació amb la mort d’un home que va ser ferit amb arma blanca durant una baralla el passat divendres a la vesprada. Els fets han tingut lloc en una zona propera a l’Hospital General, segons informen fonts policials.

En el mateix incident, a més de la víctima mortal, hi va haver un altre ferit que va necessitar ser hospitalitzat. Inicialment, la Policia havia detingut un sospitós acusat de la seva implicació en els fets, però ara, amb la nova detenció, les autoritats s’enfronten a un nou gir en la investigació.

Els incidents es van produir divendres passat aproximadament a les 18.00 hores, quan els agents van rebre un avís d’una baralla. A la seva arribada, van localitzar dos individus amb ferides, un dels quals, malauradament, va perdre la vida. L’altre, en un estat crític, es troba actualment en una unitat de vigilància intensiva (UCI) on rep atenció mèdica.

El Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de la Policia Nacional d’Alacant està duent a terme una investigació en profunditat per aclarir les circumstàncies d’aquest tràgic esdeveniment. Fins al moment, no s’han revelat més detalls sobre la identitat dels detinguts, la qual cosa alimenta la inquietud pública sobre la seguretat a la zona.

Aquest incident ha tornat a posar de manifest la problemàtica de la violència entre grups a la ciutat i la necessitat d’un increment en les mesures de seguretat per garantir el benestar dels ciutadans.

Últimes notícies

Detingut un treballador de residència per robar joies i rellotges a ancians vulnerables

Un empleat d'una residència de lHorta Nord és detingut per sostraure joies i rellotges a ancians amb deterioració cognitiva, a un dels quals va arribar a agredir per a silenciar-ho.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana amb màximes de ple estiu i nits tropicals

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb diversos dies de rècord i nits tropicals en el litoral almenys fins a primers de juny.

L’alcaldessa de Torrent defén la seua gestió durant la DANA del 29 d’octubre

Amparo Folgado sosté que l'alerta roja per la DANA del 29 d'octubre va ser igual per a tots els municipis i afirma que l'Ajuntament de Torrent va avisar a la població amb la informació disponible.

Educació confia en un acord imminent amb els sindicats per a frenar la vaga docent indefinida

La Secretaria Autonòmica d'Educació considera que l'acord amb els sindicats per a desconvocar la vaga docent indefinida és a prop i espera tancar-ho en la Taula Sectorial d'esta vesprada.

Alacant revela el cartell de les Fogueres 2026 amb el lema La festa que ens unix

Alacant presenta el cartell oficial de les Fogueres de Sant Joan 2026, una obra que reunix els símbols més representatius de la festa sota el lema La festa que ens unix.

La Lliga 2025-26, radiografia completa en 38 dades clau

La temporada 2025-26 de LaLiga EA Sports deixa el domini del Barcelona i un mapa estadístic marcat per descensos dramàtics, rècords individuals i fites històriques.

Seixanta centres valencians es queden sense direcció després de la dimissió en bloc dels seus directors

Seixanta centres públics de la Comunitat Valenciana s'han quedat sense equip directiu després de registrar la dimissió d'unes 240 persones en suport a la vaga indefinida del professorat.

Tres anys i mig de presó per al capità del vaixell afonat a Indonèsia amb una família valenciana

Un tribunal indonesi condemna a tres anys i mig de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo amb una família valenciana a bord, de la que només van sobreviure una mare i la seua filla. El cap de màquines rep dos anys i mig pel seu paper en l'accident.