Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut recentment a Alacant una segona persona per la seva presumpta relació amb la mort d’un home que va ser ferit amb arma blanca durant una baralla el passat divendres a la vesprada. Els fets han tingut lloc en una zona propera a l’Hospital General, segons informen fonts policials.

En el mateix incident, a més de la víctima mortal, hi va haver un altre ferit que va necessitar ser hospitalitzat. Inicialment, la Policia havia detingut un sospitós acusat de la seva implicació en els fets, però ara, amb la nova detenció, les autoritats s’enfronten a un nou gir en la investigació.

Els incidents es van produir divendres passat aproximadament a les 18.00 hores, quan els agents van rebre un avís d’una baralla. A la seva arribada, van localitzar dos individus amb ferides, un dels quals, malauradament, va perdre la vida. L’altre, en un estat crític, es troba actualment en una unitat de vigilància intensiva (UCI) on rep atenció mèdica.

El Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de la Policia Nacional d’Alacant està duent a terme una investigació en profunditat per aclarir les circumstàncies d’aquest tràgic esdeveniment. Fins al moment, no s’han revelat més detalls sobre la identitat dels detinguts, la qual cosa alimenta la inquietud pública sobre la seguretat a la zona.

Aquest incident ha tornat a posar de manifest la problemàtica de la violència entre grups a la ciutat i la necessitat d’un increment en les mesures de seguretat per garantir el benestar dels ciutadans.

Últimes notícies

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.