8.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut recentment a Alacant una segona persona per la seva presumpta relació amb la mort d’un home que va ser ferit amb arma blanca durant una baralla el passat divendres a la vesprada. Els fets han tingut lloc en una zona propera a l’Hospital General, segons informen fonts policials.

En el mateix incident, a més de la víctima mortal, hi va haver un altre ferit que va necessitar ser hospitalitzat. Inicialment, la Policia havia detingut un sospitós acusat de la seva implicació en els fets, però ara, amb la nova detenció, les autoritats s’enfronten a un nou gir en la investigació.

Els incidents es van produir divendres passat aproximadament a les 18.00 hores, quan els agents van rebre un avís d’una baralla. A la seva arribada, van localitzar dos individus amb ferides, un dels quals, malauradament, va perdre la vida. L’altre, en un estat crític, es troba actualment en una unitat de vigilància intensiva (UCI) on rep atenció mèdica.

El Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de la Policia Nacional d’Alacant està duent a terme una investigació en profunditat per aclarir les circumstàncies d’aquest tràgic esdeveniment. Fins al moment, no s’han revelat més detalls sobre la identitat dels detinguts, la qual cosa alimenta la inquietud pública sobre la seguretat a la zona.

Aquest incident ha tornat a posar de manifest la problemàtica de la violència entre grups a la ciutat i la necessitat d’un increment en les mesures de seguretat per garantir el benestar dels ciutadans.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.