Detencions multitudinàries a València: La Policia Nacional actua contra la venda de droga entre joves

Agents de la Policia Nacional han dut a terme recentment tres operacions a les localitats de Gandia i Torrent, resultants en la detenció de vuit persones, incloent quatre menors que presumptament distribuïen haschís entre alumnes que es trobaven de viatge de finalització de curs. Aquesta acció forma part d’un esforç més ampli contra la venda mínima de substàncies estupefaents, que ha generat preocupació en la societat.

Els detinguts, en total, inclouen set homes i una dona, amb edats compreses entre els 17 i 40 anys. En les operacions realitzades, els agents han confiscat substàncies com la marihuana, cocaïna, haschís i èxtasi. Un dels homes detinguts, de 40 anys, ha estat arrestat a Gandia, on operava un local camuflat com a club privat de fumadors, el qual servia de punt de distribució de marihuana.

La Policia, després de diverses vigilàncies, va poder intervenir 1.393 grams de marihuana, gairebé nou grams d’haschís, i una bàscula de precisió en el registre d’aquest local.

Una altra operació a Gandia va permetre als agents interceptar joves venent substàncies estupefaents a menors durant les celebracions. Així, es van detenir quatre menors de 17 anys amb 80 grams de marihuana i tres pastilles d’èxtasi. Aquesta acció addicional subratlla la importància del control sobre l’ús de substàncies estupefaents entre la joventut.

Al mateix temps, a Torrent, els agents van actuar després de rebre informacions anònimes. En investigar un domicili al centre de la localitat, van observar un tràfic inusual de persones. L’operació, que va finalitzar el 9 d’abril, va resultar en el registre de l’habitatge, on es van trobar 323 grams de marihuana, 110 grams d’haschís, 41 grams de cocaïna, una bàscula de precisió i 2.035 euros en efectiu. Una parella de 33 i 24 anys va ser arrestada com a presumptes responsables del tràfic de substàncies estupefaents i ja han estat posats a disposició judicial.

Últimes notícies

Un avió de Swiss Air aterra d’emergència a Manises i provoca 5 desviaments

Un avió A-320 de Swiss Air procedent de Zúrich ha aterrat d’emergència este divendres a l’aeroport de Manises i ha obligat a desviar cinc vols mentre la pista romania bloquejada. Aena ha confirmat que, resolta la incidència, l’aeroport ha représ la seua operativa amb normalitat.

Un jutjat d’Alacant obliga el Sabadell a tornar 6,5 milions a la Fundació Mediterráneo

Un tribunal d’Alacant ha condemnat el Banco Sabadell a restituir prop de 6,5 milions d’euros a la Fundació Mediterráneo per les quantitats abonades a afectats per les quotes participatives de la CAM, després de quasi 14 anys de litigi.

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.

La jutgessa que investiga la DANA a Torrent reclama detalls del rescat dels dos menors morts

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha demanat als Bombers i a la Guàrdia Civil tota la informació sobre el rescat dels cossos sense vida de dos menors a Torrent.