8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detencions multitudinàries a València: La Policia Nacional actua contra la venda de droga entre joves

Agents de la Policia Nacional han dut a terme recentment tres operacions a les localitats de Gandia i Torrent, resultants en la detenció de vuit persones, incloent quatre menors que presumptament distribuïen haschís entre alumnes que es trobaven de viatge de finalització de curs. Aquesta acció forma part d’un esforç més ampli contra la venda mínima de substàncies estupefaents, que ha generat preocupació en la societat.

Els detinguts, en total, inclouen set homes i una dona, amb edats compreses entre els 17 i 40 anys. En les operacions realitzades, els agents han confiscat substàncies com la marihuana, cocaïna, haschís i èxtasi. Un dels homes detinguts, de 40 anys, ha estat arrestat a Gandia, on operava un local camuflat com a club privat de fumadors, el qual servia de punt de distribució de marihuana.

La Policia, després de diverses vigilàncies, va poder intervenir 1.393 grams de marihuana, gairebé nou grams d’haschís, i una bàscula de precisió en el registre d’aquest local.

Una altra operació a Gandia va permetre als agents interceptar joves venent substàncies estupefaents a menors durant les celebracions. Així, es van detenir quatre menors de 17 anys amb 80 grams de marihuana i tres pastilles d’èxtasi. Aquesta acció addicional subratlla la importància del control sobre l’ús de substàncies estupefaents entre la joventut.

Al mateix temps, a Torrent, els agents van actuar després de rebre informacions anònimes. En investigar un domicili al centre de la localitat, van observar un tràfic inusual de persones. L’operació, que va finalitzar el 9 d’abril, va resultar en el registre de l’habitatge, on es van trobar 323 grams de marihuana, 110 grams d’haschís, 41 grams de cocaïna, una bàscula de precisió i 2.035 euros en efectiu. Una parella de 33 i 24 anys va ser arrestada com a presumptes responsables del tràfic de substàncies estupefaents i ja han estat posats a disposició judicial.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.