Detencions multitudinàries a València: La Policia Nacional actua contra la venda de droga entre joves

Agents de la Policia Nacional han dut a terme recentment tres operacions a les localitats de Gandia i Torrent, resultants en la detenció de vuit persones, incloent quatre menors que presumptament distribuïen haschís entre alumnes que es trobaven de viatge de finalització de curs. Aquesta acció forma part d’un esforç més ampli contra la venda mínima de substàncies estupefaents, que ha generat preocupació en la societat.

Els detinguts, en total, inclouen set homes i una dona, amb edats compreses entre els 17 i 40 anys. En les operacions realitzades, els agents han confiscat substàncies com la marihuana, cocaïna, haschís i èxtasi. Un dels homes detinguts, de 40 anys, ha estat arrestat a Gandia, on operava un local camuflat com a club privat de fumadors, el qual servia de punt de distribució de marihuana.

La Policia, després de diverses vigilàncies, va poder intervenir 1.393 grams de marihuana, gairebé nou grams d’haschís, i una bàscula de precisió en el registre d’aquest local.

Una altra operació a Gandia va permetre als agents interceptar joves venent substàncies estupefaents a menors durant les celebracions. Així, es van detenir quatre menors de 17 anys amb 80 grams de marihuana i tres pastilles d’èxtasi. Aquesta acció addicional subratlla la importància del control sobre l’ús de substàncies estupefaents entre la joventut.

Al mateix temps, a Torrent, els agents van actuar després de rebre informacions anònimes. En investigar un domicili al centre de la localitat, van observar un tràfic inusual de persones. L’operació, que va finalitzar el 9 d’abril, va resultar en el registre de l’habitatge, on es van trobar 323 grams de marihuana, 110 grams d’haschís, 41 grams de cocaïna, una bàscula de precisió i 2.035 euros en efectiu. Una parella de 33 i 24 anys va ser arrestada com a presumptes responsables del tràfic de substàncies estupefaents i ja han estat posats a disposició judicial.

Últimes notícies

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.