Detencions multitudinàries a València: La Policia Nacional actua contra la venda de droga entre joves

Agents de la Policia Nacional han dut a terme recentment tres operacions a les localitats de Gandia i Torrent, resultants en la detenció de vuit persones, incloent quatre menors que presumptament distribuïen haschís entre alumnes que es trobaven de viatge de finalització de curs. Aquesta acció forma part d’un esforç més ampli contra la venda mínima de substàncies estupefaents, que ha generat preocupació en la societat.

Els detinguts, en total, inclouen set homes i una dona, amb edats compreses entre els 17 i 40 anys. En les operacions realitzades, els agents han confiscat substàncies com la marihuana, cocaïna, haschís i èxtasi. Un dels homes detinguts, de 40 anys, ha estat arrestat a Gandia, on operava un local camuflat com a club privat de fumadors, el qual servia de punt de distribució de marihuana.

La Policia, després de diverses vigilàncies, va poder intervenir 1.393 grams de marihuana, gairebé nou grams d’haschís, i una bàscula de precisió en el registre d’aquest local.

Una altra operació a Gandia va permetre als agents interceptar joves venent substàncies estupefaents a menors durant les celebracions. Així, es van detenir quatre menors de 17 anys amb 80 grams de marihuana i tres pastilles d’èxtasi. Aquesta acció addicional subratlla la importància del control sobre l’ús de substàncies estupefaents entre la joventut.

Al mateix temps, a Torrent, els agents van actuar després de rebre informacions anònimes. En investigar un domicili al centre de la localitat, van observar un tràfic inusual de persones. L’operació, que va finalitzar el 9 d’abril, va resultar en el registre de l’habitatge, on es van trobar 323 grams de marihuana, 110 grams d’haschís, 41 grams de cocaïna, una bàscula de precisió i 2.035 euros en efectiu. Una parella de 33 i 24 anys va ser arrestada com a presumptes responsables del tràfic de substàncies estupefaents i ja han estat posats a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.