Detencions multitudinàries a València: La Policia Nacional actua contra la venda de droga entre joves

Agents de la Policia Nacional han dut a terme recentment tres operacions a les localitats de Gandia i Torrent, resultants en la detenció de vuit persones, incloent quatre menors que presumptament distribuïen haschís entre alumnes que es trobaven de viatge de finalització de curs. Aquesta acció forma part d’un esforç més ampli contra la venda mínima de substàncies estupefaents, que ha generat preocupació en la societat.

Els detinguts, en total, inclouen set homes i una dona, amb edats compreses entre els 17 i 40 anys. En les operacions realitzades, els agents han confiscat substàncies com la marihuana, cocaïna, haschís i èxtasi. Un dels homes detinguts, de 40 anys, ha estat arrestat a Gandia, on operava un local camuflat com a club privat de fumadors, el qual servia de punt de distribució de marihuana.

La Policia, després de diverses vigilàncies, va poder intervenir 1.393 grams de marihuana, gairebé nou grams d’haschís, i una bàscula de precisió en el registre d’aquest local.

Una altra operació a Gandia va permetre als agents interceptar joves venent substàncies estupefaents a menors durant les celebracions. Així, es van detenir quatre menors de 17 anys amb 80 grams de marihuana i tres pastilles d’èxtasi. Aquesta acció addicional subratlla la importància del control sobre l’ús de substàncies estupefaents entre la joventut.

Al mateix temps, a Torrent, els agents van actuar després de rebre informacions anònimes. En investigar un domicili al centre de la localitat, van observar un tràfic inusual de persones. L’operació, que va finalitzar el 9 d’abril, va resultar en el registre de l’habitatge, on es van trobar 323 grams de marihuana, 110 grams d’haschís, 41 grams de cocaïna, una bàscula de precisió i 2.035 euros en efectiu. Una parella de 33 i 24 anys va ser arrestada com a presumptes responsables del tràfic de substàncies estupefaents i ja han estat posats a disposició judicial.

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.