Detenen un home a Alcoi per agredir la seua parella, però aconsegueixen evitar que la llance pel balcó

La ràpida intervenció de la Policia local d’Alcoi ha evitat que un home de 42 anys llancés la dona des del balcó de l’habitatge conjugal i en presència dels fills comuns, tots dos menors d’edat.

Els fets van passar la matinada del dia 1 d’octubre passat quan els agents es van personar al lloc dels fets, alertats per una telefonada.

Un cop al domicili, els agents van aconseguir reduir l’agressor, que va acabar sent detingut. A causa de la gravetat de les lesions que presentava, la dona va ser atesa d’urgència al lloc dels fets pels serveis sanitaris i posteriorment traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi, on roman ingressada en estat greu a la Unitat de Crítics.

Els fills de la parella van ser ràpidament atesos i van quedar al càrrec de familiars. Mentrestant, l’home detingut ha estat posat a disposició judicial.

L’Ajuntament d’Alcoi agraeix l’actuació policial ràpida i efectiva i condemna rotundament este acte de violència.

Decreten l’ingrés a la presó per al detingut

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Alcoi, amb competències en matèria de violència sobre la dona, ha decretat esta vesprada l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home detingut a esta ciutat diumenge passat de matinada per intentar matar, presumptament, la seua companya sentimental llançant-la pel balcó de l’habitatge familiar.

La causa està oberta inicialment, i sense perjudici de qualificació ulterior, per delictes d’homicidi en grau de temptativa, maltractaments i amenaces.

La jutgessa ha dictat també contra el presumpte agressor una ordre d’allunyament i prohibició de comunicació respecte de la víctima, per si en algun moment de la tramitació del procediment quedés en llibertat provisional.

Així mateix, com a mesures civils provisionals, ha acordat atribuir en exclusiva a la dona la guarda i custòdia i l’exercici de la pàtria potestat sobre els dos fills menors de la parella, igual que l’ús i el gaudi de l’habitatge familiar.

La interlocutòria estableix finalment que l’investigat haja de pagar a la seua companya una pensió d’aliments per al suport dels xiquets i que no puga gaudir de cap règim de visites amb ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.