Detenen un home a Alcoi per agredir la seua parella, però aconsegueixen evitar que la llance pel balcó

La ràpida intervenció de la Policia local d’Alcoi ha evitat que un home de 42 anys llancés la dona des del balcó de l’habitatge conjugal i en presència dels fills comuns, tots dos menors d’edat.

Els fets van passar la matinada del dia 1 d’octubre passat quan els agents es van personar al lloc dels fets, alertats per una telefonada.

Un cop al domicili, els agents van aconseguir reduir l’agressor, que va acabar sent detingut. A causa de la gravetat de les lesions que presentava, la dona va ser atesa d’urgència al lloc dels fets pels serveis sanitaris i posteriorment traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi, on roman ingressada en estat greu a la Unitat de Crítics.

Els fills de la parella van ser ràpidament atesos i van quedar al càrrec de familiars. Mentrestant, l’home detingut ha estat posat a disposició judicial.

L’Ajuntament d’Alcoi agraeix l’actuació policial ràpida i efectiva i condemna rotundament este acte de violència.

Decreten l’ingrés a la presó per al detingut

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Alcoi, amb competències en matèria de violència sobre la dona, ha decretat esta vesprada l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home detingut a esta ciutat diumenge passat de matinada per intentar matar, presumptament, la seua companya sentimental llançant-la pel balcó de l’habitatge familiar.

La causa està oberta inicialment, i sense perjudici de qualificació ulterior, per delictes d’homicidi en grau de temptativa, maltractaments i amenaces.

La jutgessa ha dictat també contra el presumpte agressor una ordre d’allunyament i prohibició de comunicació respecte de la víctima, per si en algun moment de la tramitació del procediment quedés en llibertat provisional.

Així mateix, com a mesures civils provisionals, ha acordat atribuir en exclusiva a la dona la guarda i custòdia i l’exercici de la pàtria potestat sobre els dos fills menors de la parella, igual que l’ús i el gaudi de l’habitatge familiar.

La interlocutòria estableix finalment que l’investigat haja de pagar a la seua companya una pensió d’aliments per al suport dels xiquets i que no puga gaudir de cap règim de visites amb ells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.