19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detenen un home a Alcoi per agredir la seua parella, però aconsegueixen evitar que la llance pel balcó

La ràpida intervenció de la Policia local d’Alcoi ha evitat que un home de 42 anys llancés la dona des del balcó de l’habitatge conjugal i en presència dels fills comuns, tots dos menors d’edat.

Els fets van passar la matinada del dia 1 d’octubre passat quan els agents es van personar al lloc dels fets, alertats per una telefonada.

Un cop al domicili, els agents van aconseguir reduir l’agressor, que va acabar sent detingut. A causa de la gravetat de les lesions que presentava, la dona va ser atesa d’urgència al lloc dels fets pels serveis sanitaris i posteriorment traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi, on roman ingressada en estat greu a la Unitat de Crítics.

Els fills de la parella van ser ràpidament atesos i van quedar al càrrec de familiars. Mentrestant, l’home detingut ha estat posat a disposició judicial.

L’Ajuntament d’Alcoi agraeix l’actuació policial ràpida i efectiva i condemna rotundament este acte de violència.

Decreten l’ingrés a la presó per al detingut

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Alcoi, amb competències en matèria de violència sobre la dona, ha decretat esta vesprada l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home detingut a esta ciutat diumenge passat de matinada per intentar matar, presumptament, la seua companya sentimental llançant-la pel balcó de l’habitatge familiar.

La causa està oberta inicialment, i sense perjudici de qualificació ulterior, per delictes d’homicidi en grau de temptativa, maltractaments i amenaces.

La jutgessa ha dictat també contra el presumpte agressor una ordre d’allunyament i prohibició de comunicació respecte de la víctima, per si en algun moment de la tramitació del procediment quedés en llibertat provisional.

Així mateix, com a mesures civils provisionals, ha acordat atribuir en exclusiva a la dona la guarda i custòdia i l’exercici de la pàtria potestat sobre els dos fills menors de la parella, igual que l’ús i el gaudi de l’habitatge familiar.

La interlocutòria estableix finalment que l’investigat haja de pagar a la seua companya una pensió d’aliments per al suport dels xiquets i que no puga gaudir de cap règim de visites amb ells.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.