10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detenen un home a Alcoi per agredir la seua parella, però aconsegueixen evitar que la llance pel balcó

La ràpida intervenció de la Policia local d’Alcoi ha evitat que un home de 42 anys llancés la dona des del balcó de l’habitatge conjugal i en presència dels fills comuns, tots dos menors d’edat.

Els fets van passar la matinada del dia 1 d’octubre passat quan els agents es van personar al lloc dels fets, alertats per una telefonada.

Un cop al domicili, els agents van aconseguir reduir l’agressor, que va acabar sent detingut. A causa de la gravetat de les lesions que presentava, la dona va ser atesa d’urgència al lloc dels fets pels serveis sanitaris i posteriorment traslladada a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi, on roman ingressada en estat greu a la Unitat de Crítics.

Els fills de la parella van ser ràpidament atesos i van quedar al càrrec de familiars. Mentrestant, l’home detingut ha estat posat a disposició judicial.

L’Ajuntament d’Alcoi agraeix l’actuació policial ràpida i efectiva i condemna rotundament este acte de violència.

Decreten l’ingrés a la presó per al detingut

La titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 1 d’Alcoi, amb competències en matèria de violència sobre la dona, ha decretat esta vesprada l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de l’home detingut a esta ciutat diumenge passat de matinada per intentar matar, presumptament, la seua companya sentimental llançant-la pel balcó de l’habitatge familiar.

La causa està oberta inicialment, i sense perjudici de qualificació ulterior, per delictes d’homicidi en grau de temptativa, maltractaments i amenaces.

La jutgessa ha dictat també contra el presumpte agressor una ordre d’allunyament i prohibició de comunicació respecte de la víctima, per si en algun moment de la tramitació del procediment quedés en llibertat provisional.

Així mateix, com a mesures civils provisionals, ha acordat atribuir en exclusiva a la dona la guarda i custòdia i l’exercici de la pàtria potestat sobre els dos fills menors de la parella, igual que l’ús i el gaudi de l’habitatge familiar.

La interlocutòria estableix finalment que l’investigat haja de pagar a la seua companya una pensió d’aliments per al suport dels xiquets i que no puga gaudir de cap règim de visites amb ells.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.