16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detenen a un home després d’alertar al 112 d’un fals avís de bomba a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a un home de 25 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics, després de trucar al telèfon d’emergències 112 per a anunciar que era membre d’una organització terrorista i donar un fals avís de bomba.

Els fets van tindre lloc el dimarts, al voltant de les dotze menys deu de la nit, quan el telèfon d’emergències 112 va rebre una trucada d’una persona alertant ser membre d’una organització terrorista i que havia posat un artefacte explosiu que detonaria immediatament en un portal de Gandia.

Davant la naturalesa del fet, ràpidament els policies es van dirigir al lloc i van corroborar que es tractava d’un fals avís alhora que van observar a un grup de joves reunits que van intentar fugir en veure a les patrulles.

En veure l’actitud esquiva dels joves, els agents es van entrevistar individualment amb cadascun d’ells i van donar versions incongruents sobre la crida realitzada moments previs. A més, els policies van esbrinar que dos dels homes vivien en el mateix edifici on suposadament es trobaria la bomba i es van dirigir fins a este lloc per a fer una requisa de l’edifici, on no van trobar cap artefacte.

Després de les perquisicions oportunes per a conéixer qui va realitzar la falsa anomenada al 112, els investigadors han aconseguit identificar a un home que es trobava entre el grup de joves. Per tals fets, els policies ho han detingut com a presumpte autor d’un delicte de desordres públics. L’arrestat va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts després d’una persecució policial amb cotxe per València

Agents de la Policia Local de València van detindre anit a dos hòmens després de sorprendre'ls consumint drogues en un cotxe. Van fugir, van envestir als agents i van acabar xocant amb una furgoneta policial abans de ser arrestats.

Marcelino no perd davant el València com a local des de 2014

El tècnic del Vila-real encadena cinc partits a casa sense perdre davant el València des de 2014, amb marcadors curts. El seu equip rep als de Mestalla este diumenge.

El director general d’Innovació en Emergències demana el seu cessament i la Generalitat estudia relleus

Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.

El Consell defén que Barcala ha actuat amb rapidesa i descarta demanar la seua dimissió

El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.

Investiguen a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per un presumpte delicte d'agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat en un institut de Vinaròs. El centre va denunciar els fets, ocorreguts el dimarts, i les diligències continuen obertes.

Barcala denuncia una cacera i afirma que continuarà investigant les vivendes públiques

Luis Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' contra ell i la seua família i ha reiterat que continuarà la investigació sobre l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Enith Saló i Fiamma Benítez, convocades per Espanya per a l’arrancada de la classificació al Mundial 2027

Sonia Bermúdez ha citat a Enith Saló i Fiamma Benítez per a l'inici de la classificació al Mundial 2027. Espanya es mesura a Islàndia i Ucraïna al març.

Pedro Martínez trasllada la pressió al Reial Madrid i apel·la a la il·lusió del València Basket

Pedro Martínez va situar al Reial Madrid com a favorit i va afirmar que el València Basket arriba amb il·lusió per competir. Va destacar l''exhibició' blanca en quarts.