Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detenen a un home lituà per incendiar el cotxe d’un compatriota en Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), a un home de 50 anys, d’origen lituà, com a presumpte autor d’un delicte de danys, després de cremar intencionadament el cotxe propietat d’un compatriota.

 

Els fets van ocórrer el passat 24 de febrer, cap a les 03.30 hores, quan un home es va acostar a un cotxe aparcat en el carrer i, presumptament va fracturar la finestreta i va tirar un líquid tant dins com fora, tirant posteriorment alguna cosa dins del cotxe que va fer que començara a incendiar-se.

 

Els fets van ser presenciats per una ciutadana que alertada pels sorolls d’uns gossos alterats, va traure el cap per la finestra, cridant l’atenció a l’autor. Esta va alertar immediatament al propietari, qui va intentar sufocar l’incendi amb poals d’aigua, fins a l’arribada de la Policia Nacional i bombers.

 

Les investigacions fetes pels agents han permés localitzar i detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Afectats d’ELA, pendents del pla del Govern per a aplicar la llei el 31 d’octubre

Pacients i entitats esperen que el 31 d'octubre el Govern plantege a les autonomies un pla per a aplicar la llei ELA, amb finançament estatal i execució autonòmica. El moviment confia en un impuls real després d'un primer any frenat per la falta de recursos.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx: més terminal, dic no Schengen i nou carrer de rodatge

El Govern invertirà 1.154 milions en l'aeroport Alacant-Elx entre 2027 i 2031 per a ampliar un 30% la terminal, crear un dic no Schengen i millorar l'operativa en pista. L'alcalde i el sector turístic reclamen segona pista i connexió ferroviària.

Les obres en el Mercat Central destapen mosaic Nolla, reixeria i una taula numerada

La retirada de set parades per a ampliar el Central Bar trau a la llum pavimente de mosaic Nolla, reixeria i una taula de marbre amb bancada. Les troballes es conservaran i es posaran en valor amb supervisió arqueològica.

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.

Compromís i PSPV denuncien que la Generalitat va llevar la placa veïnal del Pont de la Solidaritat

L'oposició a València critica que la Generalitat haja substituït la placa veïnal del Pont de la Solidaritat per una altra amb el seu logotip i en castellà. Acusen el Consell de desoir a les entitats que van impulsar l'homenatge després de la DANA.

Arxivades les demandes per presumpte assetjament laboral contra l’alcaldessa de La Vall d’Uixó

La directora dels Coves de Sant Josep retira dos demandes per presumpte assetjament laboral contra l'alcaldessa i l'empresa pública Emsevall. Les parts pacten l'extinció del contracte amb una indemnització de 41.500 euros i el jutjat arxiva el cas.

El València negocia que Awa Fam i Raquel Carrera compaginen la WNBA amb el club

València Basket prepara acords perquè les seues jugadores drafteadas puguen disputar la WNBA sense deixar l'equip, a l'espera del nou conveni de la lliga. El club ajusta el perímetre i actualitza l'estat de diverses jugadores clau.

Cobo crida a blindar la sanitat universal i alerta d’una deriva cap al privat

Tomás Cobo defén protegir la sanitat universal, pública i gratuïta amb més finançament i millors condicions per als metges. Advertix de desigualtat si creix la fugida a la privada.