Detenen a Maradona en arribar a l’aeroport de Buenos Aires

Ejemplo de shortcode con estilo
  Diego Armando Maradona, detingut per la policia a Argentina. L’exfutbolista actualment és entrenador de l’equip mexicà Dorados de Sinaloa, però ha viatjat a Buenos Aires perquè ha de ser operat d’una lesió que té en la part esquerra de l’esquena. No obstant això, segons ha informat ‘Mundo Deportivo’, a la seua arribada a l’aeroport d’Ezeiza, la […]

 

Diego Armando Maradona, detingut per la policia a Argentina. L’exfutbolista actualment és entrenador de l’equip mexicà Dorados de Sinaloa, però ha viatjat a Buenos Aires perquè ha de ser operat d’una lesió que té en la part esquerra de l’esquena. No obstant això, segons ha informat ‘Mundo Deportivo’, a la seua arribada a l’aeroport d’Ezeiza, la policia el va detindre per la denúncia que la seua exparella, Rocío Ojeda, ha interposat contra l’argentí.

 

Maradona, retingut per una denúncia de la seua exdona

Segons informen diferents mitjans de comunicació argentins, com ‘Olé’ i ‘infobae’, Maradona va arribar a l’aeroport d’Ezeiza a les 21.14 hores de la nit d’este dimarts, hora local, i només aterrar els agents de policia el van retindre. En este sentit, fonts policials han assenyalat que només va ser «notificat» de la causa que Rocío Oliva ha iniciat contra Maradona. La seua exparella el denuncia i li reclama diners pels sis anys que van conviure, un total de sis milions de dòlars i un pis a la ciutat de Palermo.

 

En esta línia, el pròxim 13 de juny es durà a terme una audiència a la qual Maradona no té pensat assistir perquè, en principi, ja estarà novament a Mèxic. En el seu lloc anirà el seu advocat, Matias Morla, amb qui va eixir de l’aeroport mitja hora després d’aterrar, i amb qui es va fer una fotografia que va compartir a través de les xarxes socials, acompanyant-la amb un xicotet text: «Ja a Buenos Aires, camí a casa, amb el meu amic Matías Morla. Molt content amb la notícia que Alberto Fernández serà el nostre nou president, de la mà de la GRAN Cristina. Salutacions a tots!».

 

 

Últimes notícies

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.

Familiars dels dos desapareguts de la dana esperen que hi haja responsabilitats polítiques

Familiars de Francisco i Elisabeth, desapareguts en la dana de 2024, reclamen responsabilitats polítiques i continuen esperant trobar-ne els cossos.