13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

La detinguda de Castro Urdiales vivia «com una reina» amb els diners de Jesús Mari

Crimen Urdiales

Mari Carmen i Jesús Mari van compartir junts sis anys de la seua vida | Facebook

 

Mari Carmen, una andalusa de 61 anys, detinguda per matar presumptament a la seua parella, Jesús Mari, en Castro Urdiales (Cantàbria) el va conéixer a ell en Cantàbria. Jesús Mari, estava acabat de jubilar, després de dedicar tota una vida a l’àmbit de la banca i va acabar sent director d’una sucursal.

 

Jesús Mari tractava molt bé a Mari Carmen, molts veïns asseguren que eren «una parella normal», segons ha publicat ‘El Caso’. La dona no tenia ingressos i, per això, vivia de la pensió de Jesús Mari. «Diners no li’n faltava: roba, joies, bon menjar… vivien molt bé» diuen els veïns que asseguren que Jesús Mari li pagava operacions estètiques a la detinguda: «la tractava com una reina». Però sis anys després, l’home va decidir posar punt final a la seua relació. De fet, els dos es veien amb altres persones a pesar de què convivien junts.

 

Castro Urdiales

Agents de la Guàrdia Civil reconeixent la casa | València Diari

 

Va mantindre una vida normal a pesar de no estar Jesús Mari

En febrer de 2019, Jesús Mari li va demanar a la detinguda que abandonara la vivenda, però ella es va negar. Va ser justament per eixes dates quan es considera que l’home va desaparéixer. Quan els familiars van començar a trobar a faltar a Jesús Mari, Mari Carmen va dir que ell havia decidit anar-se’n de viatge per zones caribenyes i que, per això, havia agarrat 12.000 euros del seu compte.

 

Durant els mesos que va desaparéixer Jesús Mari, des de febrer fins a setembre, moment en què es va trobar el cap de l’home dins una caixa, la dona va continuar vivint en la casa, que compartia amb Jesús Mari. També utilitzava el seu cotxe i feia una vida completament normal, ballant sevillanes i repartint menjar casolà entre els veïns.

 

Tot un plantejament que es va vore afectat quan, fa un mes, l’amiga de Mari Carmen va decidir obrir la caixa que ella li havia donat dient que contenia joguets sexuals perquè feia pudor de podrit. La principal hipòtesi és que va usar els 12.000 euros «que s’havia endut suposadament la víctima per al seu viatge per l’estranger» per pagar els servicis d’un o diferents sicaris per a posar fi a la vida de l’home.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.