7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detinguda una treballadora de paqueteria per robatori de paquets

La Guàrdia Civil ha detingut a València una dona de 38 anys, treballadora d’una empresa de repartiment, acusada de robar paquets de forma sistemàtica durant diversos anys. L’operatiu es va iniciar després de la denúncia dels responsables de seguretat de l’empresa a finals de gener, quan es va evidenciar la desaparició de múltiples enviaments, en particular aquells que contenien dispositius electrònics valuosos.

Metodologia de la investigació

Després de la denúncia, els agents van començar a investigar la possible venda dels productes sostrets a través d’internet. Així, van identificar a un comprador d’un terminal mòbil sostret, que havia adquirit a través d’una plataforma online a una dona d’uns 40 anys. Per a poder rastrejar la identitat de la venedora, els agents van utilitzar l’empremta digital deixada durant la transacció, localitzant un perfil en una aplicació de compravenda.

Objectes recuperats

Finalment, el 3 de març, els agents van detenir a la treballadora. En el registre del seu domicili, es van trobar uns 200 objectes, incloent 32 parells de sabatilles, 16 telèfons mòbils, ulleres de sol de marques prestigioses, auriculars d’alta gamma, i altres articles. El valor total dels objectes recuperats ascendeix a uns 30.000 euros.

Investigació continuada

La investigació continua per determinar si hi ha més víctimes afectades, i per a esclarir l’abast dels danys causats per aquesta activitat delictiva. Els agents també estan en contacte amb l’empresa de paqueteria per assegurar que els productes siguin retornats als seus legítims propietaris. La detinguda s’enfronta a càrrecs d’apropiació indeguda continuada i revelació de secrets, amb les diligències traslladades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Sagunt.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.