11 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Detingudes sis persones per ocupar tres vivendes a Benidorm

Policia Nacional a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm a sis persones d’entre 18 i 34 anys, com a presumptes autores d’un delicte de violació de domicili. Les detencions es van produir en dues intervencions diferents en les quals havien estat ocupades tres vivendes unifamiliars situades als afores de la localitat.

Quatre detinguts per ocupar dos bungalows

Les primeres quatre detencions es van produir després de l’avís d’un veí que va alertar de la presència de persones desconegudes a l’interior d’un dels bungalows que estaven ocasionant uns danys per aigua a la resta del veïnat.

Quan els agents van contactar amb el propietari de l’habitatge els va comunicar que es tractava de la seua segona residència, desconeixent els qui eren aquestes persones, ja que no havia autoritzat a ningú a residir en ella, ja que la utilitzava sovint.

Els “suposats inquilins” van tractar d’enganyar els agents indicant-los que tenien un contracte d’arrendament i que portaven residint en l’habitatge una setmana, circumstàncies que no es corresponien amb la realitat perquè els agents van poder comprovar que les manifestacions eren rotundament falses.

Després de comprovar que eren dos homes els que havien ocupat l’habitatge, els agents van accedir a l’interior per a detindre’ls moment en el qual aquests per a eludir l’arrest es van despenjar d’una corda per una finestra lateral situada a set metres d’altura. Després de la fugida, els agents van aconseguir detindre’ls resultant un d’ells ferit de gravetat als peus després del despenge, havent de ser hospitalitzat per les lesions produïdes.

En el transcurs dels fets, els agents van observar a altres dos homes sortir d’un altre bungalow contigu i davant la presència policial van manifestar espontàniament que també havien ocupat l’habitatge.

Davant aquestes manifestacions els agents es van adonar que el barret fort de la porta d’accés a l’immoble es trobava fracturat i després de gestions realitzades van localitzar al seu propietari el qual els va manifestar que es tractava de la seua segona residència i que no es trobava llogada.

La intervenció va culminar amb la detenció de quatre persones de nacionalitat espanyola i veneçolana per un delicte de violació de domicili.

Dos detinguts més per ocupar un xalet amb armes de foc en el seu interior

Altres dues persones van ser detingudes per accedir il·legalment a un altre habitatge d’una urbanització de xalets situada als afores de la localitat. Els agents van haver d’entrar amb la màxima cautela perquè en el domicili es trobaven armes de foc propietat de l’amo de l’immoble. Els agents van aconseguir detindre als autors i van comprovar que les armes es trobaven amb totes les mesures de seguretat necessàries.

Per aquests fets es va detindre a dues persones de nacionalitat marroquina per un delicte de violació de domicili. Les detencions van ser practicades per agents del Grup d’Atenció al Ciutadà de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria de Benidorm.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.