Detingudes sis persones per ocupar tres vivendes a Benidorm

Policia Nacional a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm a sis persones d’entre 18 i 34 anys, com a presumptes autores d’un delicte de violació de domicili. Les detencions es van produir en dues intervencions diferents en les quals havien estat ocupades tres vivendes unifamiliars situades als afores de la localitat.

Quatre detinguts per ocupar dos bungalows

Les primeres quatre detencions es van produir després de l’avís d’un veí que va alertar de la presència de persones desconegudes a l’interior d’un dels bungalows que estaven ocasionant uns danys per aigua a la resta del veïnat.

Quan els agents van contactar amb el propietari de l’habitatge els va comunicar que es tractava de la seua segona residència, desconeixent els qui eren aquestes persones, ja que no havia autoritzat a ningú a residir en ella, ja que la utilitzava sovint.

Els “suposats inquilins” van tractar d’enganyar els agents indicant-los que tenien un contracte d’arrendament i que portaven residint en l’habitatge una setmana, circumstàncies que no es corresponien amb la realitat perquè els agents van poder comprovar que les manifestacions eren rotundament falses.

Després de comprovar que eren dos homes els que havien ocupat l’habitatge, els agents van accedir a l’interior per a detindre’ls moment en el qual aquests per a eludir l’arrest es van despenjar d’una corda per una finestra lateral situada a set metres d’altura. Després de la fugida, els agents van aconseguir detindre’ls resultant un d’ells ferit de gravetat als peus després del despenge, havent de ser hospitalitzat per les lesions produïdes.

En el transcurs dels fets, els agents van observar a altres dos homes sortir d’un altre bungalow contigu i davant la presència policial van manifestar espontàniament que també havien ocupat l’habitatge.

Davant aquestes manifestacions els agents es van adonar que el barret fort de la porta d’accés a l’immoble es trobava fracturat i després de gestions realitzades van localitzar al seu propietari el qual els va manifestar que es tractava de la seua segona residència i que no es trobava llogada.

La intervenció va culminar amb la detenció de quatre persones de nacionalitat espanyola i veneçolana per un delicte de violació de domicili.

Dos detinguts més per ocupar un xalet amb armes de foc en el seu interior

Altres dues persones van ser detingudes per accedir il·legalment a un altre habitatge d’una urbanització de xalets situada als afores de la localitat. Els agents van haver d’entrar amb la màxima cautela perquè en el domicili es trobaven armes de foc propietat de l’amo de l’immoble. Els agents van aconseguir detindre als autors i van comprovar que les armes es trobaven amb totes les mesures de seguretat necessàries.

Per aquests fets es va detindre a dues persones de nacionalitat marroquina per un delicte de violació de domicili. Les detencions van ser practicades per agents del Grup d’Atenció al Ciutadà de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria de Benidorm.

Últimes notícies

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.

Matt Costello deixa el Valencia Basket després de dos anys i apunta al Japó

Matt Costello no seguirà al Valencia Basket la pròxima temporada després de dos anys al club i podria fitxar pel Chiba Jets japonés, dirigit per l’exassistent taronja Adrian Kovacks.