Detingudes sis persones per ocupar tres vivendes a Benidorm

Policia Nacional a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm a sis persones d’entre 18 i 34 anys, com a presumptes autores d’un delicte de violació de domicili. Les detencions es van produir en dues intervencions diferents en les quals havien estat ocupades tres vivendes unifamiliars situades als afores de la localitat.

Quatre detinguts per ocupar dos bungalows

Les primeres quatre detencions es van produir després de l’avís d’un veí que va alertar de la presència de persones desconegudes a l’interior d’un dels bungalows que estaven ocasionant uns danys per aigua a la resta del veïnat.

Quan els agents van contactar amb el propietari de l’habitatge els va comunicar que es tractava de la seua segona residència, desconeixent els qui eren aquestes persones, ja que no havia autoritzat a ningú a residir en ella, ja que la utilitzava sovint.

Els “suposats inquilins” van tractar d’enganyar els agents indicant-los que tenien un contracte d’arrendament i que portaven residint en l’habitatge una setmana, circumstàncies que no es corresponien amb la realitat perquè els agents van poder comprovar que les manifestacions eren rotundament falses.

Després de comprovar que eren dos homes els que havien ocupat l’habitatge, els agents van accedir a l’interior per a detindre’ls moment en el qual aquests per a eludir l’arrest es van despenjar d’una corda per una finestra lateral situada a set metres d’altura. Després de la fugida, els agents van aconseguir detindre’ls resultant un d’ells ferit de gravetat als peus després del despenge, havent de ser hospitalitzat per les lesions produïdes.

En el transcurs dels fets, els agents van observar a altres dos homes sortir d’un altre bungalow contigu i davant la presència policial van manifestar espontàniament que també havien ocupat l’habitatge.

Davant aquestes manifestacions els agents es van adonar que el barret fort de la porta d’accés a l’immoble es trobava fracturat i després de gestions realitzades van localitzar al seu propietari el qual els va manifestar que es tractava de la seua segona residència i que no es trobava llogada.

La intervenció va culminar amb la detenció de quatre persones de nacionalitat espanyola i veneçolana per un delicte de violació de domicili.

Dos detinguts més per ocupar un xalet amb armes de foc en el seu interior

Altres dues persones van ser detingudes per accedir il·legalment a un altre habitatge d’una urbanització de xalets situada als afores de la localitat. Els agents van haver d’entrar amb la màxima cautela perquè en el domicili es trobaven armes de foc propietat de l’amo de l’immoble. Els agents van aconseguir detindre als autors i van comprovar que les armes es trobaven amb totes les mesures de seguretat necessàries.

Per aquests fets es va detindre a dues persones de nacionalitat marroquina per un delicte de violació de domicili. Les detencions van ser practicades per agents del Grup d’Atenció al Ciutadà de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria de Benidorm.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.