Detingudes sis persones per ocupar tres vivendes a Benidorm

Policia Nacional a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm a sis persones d’entre 18 i 34 anys, com a presumptes autores d’un delicte de violació de domicili. Les detencions es van produir en dues intervencions diferents en les quals havien estat ocupades tres vivendes unifamiliars situades als afores de la localitat.

Quatre detinguts per ocupar dos bungalows

Les primeres quatre detencions es van produir després de l’avís d’un veí que va alertar de la presència de persones desconegudes a l’interior d’un dels bungalows que estaven ocasionant uns danys per aigua a la resta del veïnat.

Quan els agents van contactar amb el propietari de l’habitatge els va comunicar que es tractava de la seua segona residència, desconeixent els qui eren aquestes persones, ja que no havia autoritzat a ningú a residir en ella, ja que la utilitzava sovint.

Els “suposats inquilins” van tractar d’enganyar els agents indicant-los que tenien un contracte d’arrendament i que portaven residint en l’habitatge una setmana, circumstàncies que no es corresponien amb la realitat perquè els agents van poder comprovar que les manifestacions eren rotundament falses.

Després de comprovar que eren dos homes els que havien ocupat l’habitatge, els agents van accedir a l’interior per a detindre’ls moment en el qual aquests per a eludir l’arrest es van despenjar d’una corda per una finestra lateral situada a set metres d’altura. Després de la fugida, els agents van aconseguir detindre’ls resultant un d’ells ferit de gravetat als peus després del despenge, havent de ser hospitalitzat per les lesions produïdes.

En el transcurs dels fets, els agents van observar a altres dos homes sortir d’un altre bungalow contigu i davant la presència policial van manifestar espontàniament que també havien ocupat l’habitatge.

Davant aquestes manifestacions els agents es van adonar que el barret fort de la porta d’accés a l’immoble es trobava fracturat i després de gestions realitzades van localitzar al seu propietari el qual els va manifestar que es tractava de la seua segona residència i que no es trobava llogada.

La intervenció va culminar amb la detenció de quatre persones de nacionalitat espanyola i veneçolana per un delicte de violació de domicili.

Dos detinguts més per ocupar un xalet amb armes de foc en el seu interior

Altres dues persones van ser detingudes per accedir il·legalment a un altre habitatge d’una urbanització de xalets situada als afores de la localitat. Els agents van haver d’entrar amb la màxima cautela perquè en el domicili es trobaven armes de foc propietat de l’amo de l’immoble. Els agents van aconseguir detindre als autors i van comprovar que les armes es trobaven amb totes les mesures de seguretat necessàries.

Per aquests fets es va detindre a dues persones de nacionalitat marroquina per un delicte de violació de domicili. Les detencions van ser practicades per agents del Grup d’Atenció al Ciutadà de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria de Benidorm.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.