11.9 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detingudes sis persones per ocupar tres vivendes a Benidorm

Policia Nacional a Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm a sis persones d’entre 18 i 34 anys, com a presumptes autores d’un delicte de violació de domicili. Les detencions es van produir en dues intervencions diferents en les quals havien estat ocupades tres vivendes unifamiliars situades als afores de la localitat.

Quatre detinguts per ocupar dos bungalows

Les primeres quatre detencions es van produir després de l’avís d’un veí que va alertar de la presència de persones desconegudes a l’interior d’un dels bungalows que estaven ocasionant uns danys per aigua a la resta del veïnat.

Quan els agents van contactar amb el propietari de l’habitatge els va comunicar que es tractava de la seua segona residència, desconeixent els qui eren aquestes persones, ja que no havia autoritzat a ningú a residir en ella, ja que la utilitzava sovint.

Els “suposats inquilins” van tractar d’enganyar els agents indicant-los que tenien un contracte d’arrendament i que portaven residint en l’habitatge una setmana, circumstàncies que no es corresponien amb la realitat perquè els agents van poder comprovar que les manifestacions eren rotundament falses.

Després de comprovar que eren dos homes els que havien ocupat l’habitatge, els agents van accedir a l’interior per a detindre’ls moment en el qual aquests per a eludir l’arrest es van despenjar d’una corda per una finestra lateral situada a set metres d’altura. Després de la fugida, els agents van aconseguir detindre’ls resultant un d’ells ferit de gravetat als peus després del despenge, havent de ser hospitalitzat per les lesions produïdes.

En el transcurs dels fets, els agents van observar a altres dos homes sortir d’un altre bungalow contigu i davant la presència policial van manifestar espontàniament que també havien ocupat l’habitatge.

Davant aquestes manifestacions els agents es van adonar que el barret fort de la porta d’accés a l’immoble es trobava fracturat i després de gestions realitzades van localitzar al seu propietari el qual els va manifestar que es tractava de la seua segona residència i que no es trobava llogada.

La intervenció va culminar amb la detenció de quatre persones de nacionalitat espanyola i veneçolana per un delicte de violació de domicili.

Dos detinguts més per ocupar un xalet amb armes de foc en el seu interior

Altres dues persones van ser detingudes per accedir il·legalment a un altre habitatge d’una urbanització de xalets situada als afores de la localitat. Els agents van haver d’entrar amb la màxima cautela perquè en el domicili es trobaven armes de foc propietat de l’amo de l’immoble. Els agents van aconseguir detindre als autors i van comprovar que les armes es trobaven amb totes les mesures de seguretat necessàries.

Per aquests fets es va detindre a dues persones de nacionalitat marroquina per un delicte de violació de domicili. Les detencions van ser practicades per agents del Grup d’Atenció al Ciutadà de la Brigada de Seguretat Ciutadana de la Comissaria de Benidorm.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.