Detingudes dos persones a Sagunt per segrestar a una altra d’edat avançada per a robar-li les seues pertinences

Agents de la Policia Nacional han detingut un home i una dona de 39 i 23 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i lesions després de segrestar a una persona d’edat avançada a la qual van assaltar amb un objecte punxant per a seguidament robar-li les seues pertinences.

El passat mes d’octubre agents pertanyents a la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Sagunt van rebre una denúncia en la qual la víctima manifestava que es trobava prenent un café en un bar de la localitat quan va ser abordada per dos individus que li van amenaçar i li van obligar a pujar en un vehicle, propinant-li també diversos colps en la cara i en el cos.

Una vegada van aconseguir traslladar-la a una zona aïllada, li van robar totes les seues pertinences. Seguidament, li van obligar a dirigir-se al seu domicili, on es trobaven les seues targetes bancàries i, sota amenaces, va ser obligada a realitzar diversos extraccions del caixer en efectiu, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

Durant les perquisicions els agents han esbrinat que la víctima havia sigut seleccionada per la seua avançada edat. Després de les tasques d’investigació realitzades, donada la “dificultat” de la identificació en perpetrar-se els fets en un lloc aïllat, els agents han aconseguit identificar als responsables dels fets, un home i una dona que han sigut detinguts per un delicte de detenció il·legal, un delicte de robatori amb violència i per un altre delicte de lesions.

Els arrestats, d’origen marroquí i espanyol i amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés a la presó de l’home.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.