18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Detingudes dos persones a Sagunt per segrestar a una altra d’edat avançada per a robar-li les seues pertinences

Agents de la Policia Nacional han detingut un home i una dona de 39 i 23 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i lesions després de segrestar a una persona d’edat avançada a la qual van assaltar amb un objecte punxant per a seguidament robar-li les seues pertinences.

El passat mes d’octubre agents pertanyents a la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Sagunt van rebre una denúncia en la qual la víctima manifestava que es trobava prenent un café en un bar de la localitat quan va ser abordada per dos individus que li van amenaçar i li van obligar a pujar en un vehicle, propinant-li també diversos colps en la cara i en el cos.

Una vegada van aconseguir traslladar-la a una zona aïllada, li van robar totes les seues pertinences. Seguidament, li van obligar a dirigir-se al seu domicili, on es trobaven les seues targetes bancàries i, sota amenaces, va ser obligada a realitzar diversos extraccions del caixer en efectiu, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

Durant les perquisicions els agents han esbrinat que la víctima havia sigut seleccionada per la seua avançada edat. Després de les tasques d’investigació realitzades, donada la “dificultat” de la identificació en perpetrar-se els fets en un lloc aïllat, els agents han aconseguit identificar als responsables dels fets, un home i una dona que han sigut detinguts per un delicte de detenció il·legal, un delicte de robatori amb violència i per un altre delicte de lesions.

Els arrestats, d’origen marroquí i espanyol i amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés a la presó de l’home.

Últimes notícies

El València busca davant el DVTK Huntherm un triomf que millore la seua posició per a la segona fase

El València Basket, ja classificat, rep al DVTK Huntherm per a tancar la primera fase amb un triomf que arrossegament un millor balanç a la següent ronda, on compten victòries i diferència de punts.

Un home ha mort i una dona ha resultat ferida després de xocar un cotxe contra una façana en el centre de València

Un conductor de 88 anys ha perdut el control del seu cotxe i ha xocat contra la façana d'un edifici en el centre de València. Ell ha mort i la seua esposa, de 81, ha sigut traslladada amb contusions a l'Hospital General.

Catalá apel·la a la ciència per a estar més preparats davant catàstrofes i demana coordinació després de la dana

En la 37a edició dels Premis Rei Jaume I, Catalá ha defés la ciència com a ferramenta per a anticipar catàstrofes i reduir danys. Boluda ha reclamat obres i consens.

Els premiats dels Rei Jaume I advoquen per transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent ha parlat en nom dels guardonats en la 37a edició i ha defés una mirada integradora per a afrontar grans desafiaments i reforçar la inversió en ciència.

Felip VI apel·la a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El monarca ha defés la cooperació i la dimensió europea per a enfortir el sistema científic i tecnològic, en un acte dels Premis Rei Jaume I.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt de la resignació i la paràlisi

El rei ha defés que la universitat sosté el pensament crític i la conversa pública, claus per a la democràcia i el progrés. L'acte ha obert el curs 2025/2026 a la Universitat de València, en el seu 525 aniversari.

Un mort i una ferida després de xocar un cotxe contra una paret en el centre de València

Un home de 88 anys ha mort i una dona de 81 ha resultat ferida després que un cotxe haja col·lidit contra una paret al carrer Palau. El CICU ha coordinat la resposta després de l'avís rebut a les 11.00.

Catalá apel·la a la ciència per a estar més preparats davant catàstrofes en els Premis Rei Jaume I

Catalá ha reivindicat la ciència i la coordinació institucional per a minimitzar els danys de futures catàstrofes en la 37a edició dels Premis Rei Jaume I. Boluda ha demanat baixar la crispació, un Pacte per la Ciència i major compromís empresarial.