Detingudes dos persones a Sagunt per segrestar a una altra d’edat avançada per a robar-li les seues pertinences

Agents de la Policia Nacional han detingut un home i una dona de 39 i 23 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i lesions després de segrestar a una persona d’edat avançada a la qual van assaltar amb un objecte punxant per a seguidament robar-li les seues pertinences.

El passat mes d’octubre agents pertanyents a la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Sagunt van rebre una denúncia en la qual la víctima manifestava que es trobava prenent un café en un bar de la localitat quan va ser abordada per dos individus que li van amenaçar i li van obligar a pujar en un vehicle, propinant-li també diversos colps en la cara i en el cos.

Una vegada van aconseguir traslladar-la a una zona aïllada, li van robar totes les seues pertinences. Seguidament, li van obligar a dirigir-se al seu domicili, on es trobaven les seues targetes bancàries i, sota amenaces, va ser obligada a realitzar diversos extraccions del caixer en efectiu, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

Durant les perquisicions els agents han esbrinat que la víctima havia sigut seleccionada per la seua avançada edat. Després de les tasques d’investigació realitzades, donada la «dificultat» de la identificació en perpetrar-se els fets en un lloc aïllat, els agents han aconseguit identificar als responsables dels fets, un home i una dona que han sigut detinguts per un delicte de detenció il·legal, un delicte de robatori amb violència i per un altre delicte de lesions.

Els arrestats, d’origen marroquí i espanyol i amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés a la presó de l’home.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.