Detingudes dos persones a Sagunt per segrestar a una altra d’edat avançada per a robar-li les seues pertinences

Agents de la Policia Nacional han detingut un home i una dona de 39 i 23 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i lesions després de segrestar a una persona d’edat avançada a la qual van assaltar amb un objecte punxant per a seguidament robar-li les seues pertinences.

El passat mes d’octubre agents pertanyents a la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Sagunt van rebre una denúncia en la qual la víctima manifestava que es trobava prenent un café en un bar de la localitat quan va ser abordada per dos individus que li van amenaçar i li van obligar a pujar en un vehicle, propinant-li també diversos colps en la cara i en el cos.

Una vegada van aconseguir traslladar-la a una zona aïllada, li van robar totes les seues pertinences. Seguidament, li van obligar a dirigir-se al seu domicili, on es trobaven les seues targetes bancàries i, sota amenaces, va ser obligada a realitzar diversos extraccions del caixer en efectiu, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

Durant les perquisicions els agents han esbrinat que la víctima havia sigut seleccionada per la seua avançada edat. Després de les tasques d’investigació realitzades, donada la «dificultat» de la identificació en perpetrar-se els fets en un lloc aïllat, els agents han aconseguit identificar als responsables dels fets, un home i una dona que han sigut detinguts per un delicte de detenció il·legal, un delicte de robatori amb violència i per un altre delicte de lesions.

Els arrestats, d’origen marroquí i espanyol i amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés a la presó de l’home.

Últimes notícies

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.