14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Detingudes dos persones a Sagunt per segrestar a una altra d’edat avançada per a robar-li les seues pertinences

Agents de la Policia Nacional han detingut un home i una dona de 39 i 23 anys, respectivament, com a presumptes autors dels delictes de detenció il·legal, robatori amb violència i lesions després de segrestar a una persona d’edat avançada a la qual van assaltar amb un objecte punxant per a seguidament robar-li les seues pertinences.

El passat mes d’octubre agents pertanyents a la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Sagunt van rebre una denúncia en la qual la víctima manifestava que es trobava prenent un café en un bar de la localitat quan va ser abordada per dos individus que li van amenaçar i li van obligar a pujar en un vehicle, propinant-li també diversos colps en la cara i en el cos.

Una vegada van aconseguir traslladar-la a una zona aïllada, li van robar totes les seues pertinences. Seguidament, li van obligar a dirigir-se al seu domicili, on es trobaven les seues targetes bancàries i, sota amenaces, va ser obligada a realitzar diversos extraccions del caixer en efectiu, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

Durant les perquisicions els agents han esbrinat que la víctima havia sigut seleccionada per la seua avançada edat. Després de les tasques d’investigació realitzades, donada la “dificultat” de la identificació en perpetrar-se els fets en un lloc aïllat, els agents han aconseguit identificar als responsables dels fets, un home i una dona que han sigut detinguts per un delicte de detenció il·legal, un delicte de robatori amb violència i per un altre delicte de lesions.

Els arrestats, d’origen marroquí i espanyol i amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, que ha decretat l’ingrés a la presó de l’home.

Últimes notícies

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.