21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut a Alzira un home que va disparar al carrer i va amenaçar de mort a la seva ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira, a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de tinença il·lícita d’armes, danys, amenaces i maltractaments. Segons testimonis, aquest home va disparar diverses vegades una arma de foc mentre es trobava en estat d’embriaguesa, impactant els projectils en un vehicle estacionat en un dels carrers de l’esmentat municipi.

La intervenció policial es va iniciar quan els agents de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana, que es trobaven duent a terme labors de prevenció i seguretat pel municipi, van ser comissionats per la Sala CIMACC 091 al lloc dels fets, ja que pel que sembla moments abans, un home hauria disparat en diverses ocasions una arma de foc en la via pública.

A l’arribada dels agents, i després de múltiples batudes per la zona sense localitzar al presumpte autor, ja que aquest havia fugit del lloc després dels trets, van comprovar que un cotxe estacionat al carrer on es van produir les detonacions, presentava dos impactes de bala que havien fracturat la lluna posterior, travessant el capçal i el seient del copilot per a impactar en la zona davantera del vehicle, podent recuperar dos projectils els agents de la Brigada Local de Policia Científica.

Després de múltiples perquisicions, practicades per la Brigada Local de Policia Judicial, es va aconseguir identificar al presumpte autor dels fets, qui presumptament hauria amenaçat de mort dies abans, a la seva ex parella sentimental i a un conegut de la família, amb una pistola del calibre 9 mm. Parabellum.

Per tot l’anterior, i sobre la base del dispositiu de protecció que es va desplegar entorn de les víctimes de les amenaces, es va establir una cerca policial encaminada a la detenció del presumpte autor dels fets, materialitzant-se l’arrest l’endemà i practicant-se diversos registres en les propietats del detingut en els quals es van confiscar 3.570 euros en bitllets i dues armes prohibides, sent aquestes una navalla de grans dimensions i una defensa extensible.

El detingut, amb antecedents policials, ha estat posat a disposició judicial on han decretat el seu ingrés provisional a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.