Anuncios

Detingut a Alzira un home que va disparar al carrer i va amenaçar de mort a la seva ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira, a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de tinença il·lícita d’armes, danys, amenaces i maltractaments. Segons testimonis, aquest home va disparar diverses vegades una arma de foc mentre es trobava en estat d’embriaguesa, impactant els projectils en un vehicle estacionat en un dels carrers de l’esmentat municipi.

La intervenció policial es va iniciar quan els agents de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana, que es trobaven duent a terme labors de prevenció i seguretat pel municipi, van ser comissionats per la Sala CIMACC 091 al lloc dels fets, ja que pel que sembla moments abans, un home hauria disparat en diverses ocasions una arma de foc en la via pública.

A l’arribada dels agents, i després de múltiples batudes per la zona sense localitzar al presumpte autor, ja que aquest havia fugit del lloc després dels trets, van comprovar que un cotxe estacionat al carrer on es van produir les detonacions, presentava dos impactes de bala que havien fracturat la lluna posterior, travessant el capçal i el seient del copilot per a impactar en la zona davantera del vehicle, podent recuperar dos projectils els agents de la Brigada Local de Policia Científica.

Després de múltiples perquisicions, practicades per la Brigada Local de Policia Judicial, es va aconseguir identificar al presumpte autor dels fets, qui presumptament hauria amenaçat de mort dies abans, a la seva ex parella sentimental i a un conegut de la família, amb una pistola del calibre 9 mm. Parabellum.

Per tot l’anterior, i sobre la base del dispositiu de protecció que es va desplegar entorn de les víctimes de les amenaces, es va establir una cerca policial encaminada a la detenció del presumpte autor dels fets, materialitzant-se l’arrest l’endemà i practicant-se diversos registres en les propietats del detingut en els quals es van confiscar 3.570 euros en bitllets i dues armes prohibides, sent aquestes una navalla de grans dimensions i una defensa extensible.

El detingut, amb antecedents policials, ha estat posat a disposició judicial on han decretat el seu ingrés provisional a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.