Detingut a Alzira un home que va disparar al carrer i va amenaçar de mort a la seva ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira, a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de tinença il·lícita d’armes, danys, amenaces i maltractaments. Segons testimonis, aquest home va disparar diverses vegades una arma de foc mentre es trobava en estat d’embriaguesa, impactant els projectils en un vehicle estacionat en un dels carrers de l’esmentat municipi.

La intervenció policial es va iniciar quan els agents de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana, que es trobaven duent a terme labors de prevenció i seguretat pel municipi, van ser comissionats per la Sala CIMACC 091 al lloc dels fets, ja que pel que sembla moments abans, un home hauria disparat en diverses ocasions una arma de foc en la via pública.

A l’arribada dels agents, i després de múltiples batudes per la zona sense localitzar al presumpte autor, ja que aquest havia fugit del lloc després dels trets, van comprovar que un cotxe estacionat al carrer on es van produir les detonacions, presentava dos impactes de bala que havien fracturat la lluna posterior, travessant el capçal i el seient del copilot per a impactar en la zona davantera del vehicle, podent recuperar dos projectils els agents de la Brigada Local de Policia Científica.

Després de múltiples perquisicions, practicades per la Brigada Local de Policia Judicial, es va aconseguir identificar al presumpte autor dels fets, qui presumptament hauria amenaçat de mort dies abans, a la seva ex parella sentimental i a un conegut de la família, amb una pistola del calibre 9 mm. Parabellum.

Per tot l’anterior, i sobre la base del dispositiu de protecció que es va desplegar entorn de les víctimes de les amenaces, es va establir una cerca policial encaminada a la detenció del presumpte autor dels fets, materialitzant-se l’arrest l’endemà i practicant-se diversos registres en les propietats del detingut en els quals es van confiscar 3.570 euros en bitllets i dues armes prohibides, sent aquestes una navalla de grans dimensions i una defensa extensible.

El detingut, amb antecedents policials, ha estat posat a disposició judicial on han decretat el seu ingrés provisional a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.