Detingut a Alzira un home que va disparar al carrer i va amenaçar de mort a la seva ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira, a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de tinença il·lícita d’armes, danys, amenaces i maltractaments. Segons testimonis, aquest home va disparar diverses vegades una arma de foc mentre es trobava en estat d’embriaguesa, impactant els projectils en un vehicle estacionat en un dels carrers de l’esmentat municipi.

La intervenció policial es va iniciar quan els agents de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana, que es trobaven duent a terme labors de prevenció i seguretat pel municipi, van ser comissionats per la Sala CIMACC 091 al lloc dels fets, ja que pel que sembla moments abans, un home hauria disparat en diverses ocasions una arma de foc en la via pública.

A l’arribada dels agents, i després de múltiples batudes per la zona sense localitzar al presumpte autor, ja que aquest havia fugit del lloc després dels trets, van comprovar que un cotxe estacionat al carrer on es van produir les detonacions, presentava dos impactes de bala que havien fracturat la lluna posterior, travessant el capçal i el seient del copilot per a impactar en la zona davantera del vehicle, podent recuperar dos projectils els agents de la Brigada Local de Policia Científica.

Després de múltiples perquisicions, practicades per la Brigada Local de Policia Judicial, es va aconseguir identificar al presumpte autor dels fets, qui presumptament hauria amenaçat de mort dies abans, a la seva ex parella sentimental i a un conegut de la família, amb una pistola del calibre 9 mm. Parabellum.

Per tot l’anterior, i sobre la base del dispositiu de protecció que es va desplegar entorn de les víctimes de les amenaces, es va establir una cerca policial encaminada a la detenció del presumpte autor dels fets, materialitzant-se l’arrest l’endemà i practicant-se diversos registres en les propietats del detingut en els quals es van confiscar 3.570 euros en bitllets i dues armes prohibides, sent aquestes una navalla de grans dimensions i una defensa extensible.

El detingut, amb antecedents policials, ha estat posat a disposició judicial on han decretat el seu ingrés provisional a la presó.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.