Detingut a Alzira un home que va disparar al carrer i va amenaçar de mort a la seva ex parella

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira, a un home de 48 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de tinença il·lícita d’armes, danys, amenaces i maltractaments. Segons testimonis, aquest home va disparar diverses vegades una arma de foc mentre es trobava en estat d’embriaguesa, impactant els projectils en un vehicle estacionat en un dels carrers de l’esmentat municipi.

La intervenció policial es va iniciar quan els agents de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana, que es trobaven duent a terme labors de prevenció i seguretat pel municipi, van ser comissionats per la Sala CIMACC 091 al lloc dels fets, ja que pel que sembla moments abans, un home hauria disparat en diverses ocasions una arma de foc en la via pública.

A l’arribada dels agents, i després de múltiples batudes per la zona sense localitzar al presumpte autor, ja que aquest havia fugit del lloc després dels trets, van comprovar que un cotxe estacionat al carrer on es van produir les detonacions, presentava dos impactes de bala que havien fracturat la lluna posterior, travessant el capçal i el seient del copilot per a impactar en la zona davantera del vehicle, podent recuperar dos projectils els agents de la Brigada Local de Policia Científica.

Després de múltiples perquisicions, practicades per la Brigada Local de Policia Judicial, es va aconseguir identificar al presumpte autor dels fets, qui presumptament hauria amenaçat de mort dies abans, a la seva ex parella sentimental i a un conegut de la família, amb una pistola del calibre 9 mm. Parabellum.

Per tot l’anterior, i sobre la base del dispositiu de protecció que es va desplegar entorn de les víctimes de les amenaces, es va establir una cerca policial encaminada a la detenció del presumpte autor dels fets, materialitzant-se l’arrest l’endemà i practicant-se diversos registres en les propietats del detingut en els quals es van confiscar 3.570 euros en bitllets i dues armes prohibides, sent aquestes una navalla de grans dimensions i una defensa extensible.

El detingut, amb antecedents policials, ha estat posat a disposició judicial on han decretat el seu ingrés provisional a la presó.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.