Detingut a Elx per tràfic de drogues en portar haixix tallat al cotxe

ALACANT, 21 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home acusat de tràfic de drogues. En el moment de l’arrest, es va comprovar que al cotxe portava una borsa d’alumini amb peces d’haixix tallat.

Tot va ocórrer quan una patrulla realitzava controls de vigilància i un dels agents va presenciar un intercanvi entre un conductor d’un cotxe parat i un altre home, segons ha informat l’Ajuntament d’Elx en un comunicat.

Els agents van observar com un li lliurava diners a l’altre a canvi d’un paquet menut, per la qual cosa immediatament van sospitar que es tractava de tràfic de drogues.

Davant dels fets, la patrulla es va dirigir als implicats i va comprovar que, efectivament, havia lliurat substancies estupefaents amb aparença d’haixix. A més, el comprador va reconèixer haver-les adquirit al conductor del vehicle.

Per la seua banda, el venedor va negar els fets, malgrat portar damunt una elevada quantitat de diners en bitllets xicotets i oculta a l’interior del cotxe, on també van trobar una borsa d’alumini amb diverses peces d’haixix tallat. Després d’això, els agents el van detindre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.