14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut a Elx per tràfic de drogues en portar haixix tallat al cotxe

ALACANT, 21 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home acusat de tràfic de drogues. En el moment de l’arrest, es va comprovar que al cotxe portava una borsa d’alumini amb peces d’haixix tallat.

Tot va ocórrer quan una patrulla realitzava controls de vigilància i un dels agents va presenciar un intercanvi entre un conductor d’un cotxe parat i un altre home, segons ha informat l’Ajuntament d’Elx en un comunicat.

Els agents van observar com un li lliurava diners a l’altre a canvi d’un paquet menut, per la qual cosa immediatament van sospitar que es tractava de tràfic de drogues.

Davant dels fets, la patrulla es va dirigir als implicats i va comprovar que, efectivament, havia lliurat substancies estupefaents amb aparença d’haixix. A més, el comprador va reconèixer haver-les adquirit al conductor del vehicle.

Per la seua banda, el venedor va negar els fets, malgrat portar damunt una elevada quantitat de diners en bitllets xicotets i oculta a l’interior del cotxe, on també van trobar una borsa d’alumini amb diverses peces d’haixix tallat. Després d’això, els agents el van detindre.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.