Detingut a Elx per tràfic de drogues en portar haixix tallat al cotxe

ALACANT, 21 (EUROPA PRESS)

La Policia Local d’Elx ha detingut a un home acusat de tràfic de drogues. En el moment de l’arrest, es va comprovar que al cotxe portava una borsa d’alumini amb peces d’haixix tallat.

Tot va ocórrer quan una patrulla realitzava controls de vigilància i un dels agents va presenciar un intercanvi entre un conductor d’un cotxe parat i un altre home, segons ha informat l’Ajuntament d’Elx en un comunicat.

Els agents van observar com un li lliurava diners a l’altre a canvi d’un paquet menut, per la qual cosa immediatament van sospitar que es tractava de tràfic de drogues.

Davant dels fets, la patrulla es va dirigir als implicats i va comprovar que, efectivament, havia lliurat substancies estupefaents amb aparença d’haixix. A més, el comprador va reconèixer haver-les adquirit al conductor del vehicle.

Per la seua banda, el venedor va negar els fets, malgrat portar damunt una elevada quantitat de diners en bitllets xicotets i oculta a l’interior del cotxe, on també van trobar una borsa d’alumini amb diverses peces d’haixix tallat. Després d’això, els agents el van detindre.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.