Detingut a Oliva un home per robar en el dipòsit municipal

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha realitzat la detenció d’un presumpte autor d’un robatori amb força ocorregut en el dipòsit de l’Ajuntament d’Oliva. L’episodi es va produir durant la matinada del 30 de març, quan, segons informen fonts de l’Institut Armat, almenys dos individus van accedir al recinte escalant la tanca perimetral.

Un cop dins, els sospitosos van sostraure diferents peces dels vehicles que estaven dipositats, incloent pneumàtics amb les rodes, ràdios i ferramentes. Gràcies a les càmeres de seguretat que vigilen les instal·lacions municipals, la Policia Local d’Oliva i la Guàrdia Civil van poder iniciar una investigació per identificar el vehicle utilitzat en el robatori.

Amb les imatges obtingudes, la Guàrdia Civil va localitzar el vehicle implicat a la localitat dels Poblets. Les vigilàncies realitzades al voltant del domicili van resultar positives, ja que es van observar diversos objectes robats. Els agents estaven en alerta per identificar a l’usuari d’aquest vehicle.

Finalment, a principis del mes d’abril, es va detenir un home de 41 anys i nacionalitat espanyola amb càrrecs per robatori amb força. Durant la seva detenció, es van recuperar alguns dels efectes sostrets, que van ser reconeguts pel personal de la Policia Local: un pneumàtic, dues ràdios i diverses ferramentes.

Les investigacions continuen amb l’objectiu d’identificar i detenir al segon còmplice que va participar en el robatori. Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Denia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.