Detingut a Oliva un home per robar en el dipòsit municipal

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha realitzat la detenció d’un presumpte autor d’un robatori amb força ocorregut en el dipòsit de l’Ajuntament d’Oliva. L’episodi es va produir durant la matinada del 30 de març, quan, segons informen fonts de l’Institut Armat, almenys dos individus van accedir al recinte escalant la tanca perimetral.

Un cop dins, els sospitosos van sostraure diferents peces dels vehicles que estaven dipositats, incloent pneumàtics amb les rodes, ràdios i ferramentes. Gràcies a les càmeres de seguretat que vigilen les instal·lacions municipals, la Policia Local d’Oliva i la Guàrdia Civil van poder iniciar una investigació per identificar el vehicle utilitzat en el robatori.

Amb les imatges obtingudes, la Guàrdia Civil va localitzar el vehicle implicat a la localitat dels Poblets. Les vigilàncies realitzades al voltant del domicili van resultar positives, ja que es van observar diversos objectes robats. Els agents estaven en alerta per identificar a l’usuari d’aquest vehicle.

Finalment, a principis del mes d’abril, es va detenir un home de 41 anys i nacionalitat espanyola amb càrrecs per robatori amb força. Durant la seva detenció, es van recuperar alguns dels efectes sostrets, que van ser reconeguts pel personal de la Policia Local: un pneumàtic, dues ràdios i diverses ferramentes.

Les investigacions continuen amb l’objectiu d’identificar i detenir al segon còmplice que va participar en el robatori. Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Denia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022