Detingut a Oliva un home per robar en el dipòsit municipal

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha realitzat la detenció d’un presumpte autor d’un robatori amb força ocorregut en el dipòsit de l’Ajuntament d’Oliva. L’episodi es va produir durant la matinada del 30 de març, quan, segons informen fonts de l’Institut Armat, almenys dos individus van accedir al recinte escalant la tanca perimetral.

Un cop dins, els sospitosos van sostraure diferents peces dels vehicles que estaven dipositats, incloent pneumàtics amb les rodes, ràdios i ferramentes. Gràcies a les càmeres de seguretat que vigilen les instal·lacions municipals, la Policia Local d’Oliva i la Guàrdia Civil van poder iniciar una investigació per identificar el vehicle utilitzat en el robatori.

Amb les imatges obtingudes, la Guàrdia Civil va localitzar el vehicle implicat a la localitat dels Poblets. Les vigilàncies realitzades al voltant del domicili van resultar positives, ja que es van observar diversos objectes robats. Els agents estaven en alerta per identificar a l’usuari d’aquest vehicle.

Finalment, a principis del mes d’abril, es va detenir un home de 41 anys i nacionalitat espanyola amb càrrecs per robatori amb força. Durant la seva detenció, es van recuperar alguns dels efectes sostrets, que van ser reconeguts pel personal de la Policia Local: un pneumàtic, dues ràdios i diverses ferramentes.

Les investigacions continuen amb l’objectiu d’identificar i detenir al segon còmplice que va participar en el robatori. Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Denia.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.