Detingut a Oliva un home per robar en el dipòsit municipal

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha realitzat la detenció d’un presumpte autor d’un robatori amb força ocorregut en el dipòsit de l’Ajuntament d’Oliva. L’episodi es va produir durant la matinada del 30 de març, quan, segons informen fonts de l’Institut Armat, almenys dos individus van accedir al recinte escalant la tanca perimetral.

Un cop dins, els sospitosos van sostraure diferents peces dels vehicles que estaven dipositats, incloent pneumàtics amb les rodes, ràdios i ferramentes. Gràcies a les càmeres de seguretat que vigilen les instal·lacions municipals, la Policia Local d’Oliva i la Guàrdia Civil van poder iniciar una investigació per identificar el vehicle utilitzat en el robatori.

Amb les imatges obtingudes, la Guàrdia Civil va localitzar el vehicle implicat a la localitat dels Poblets. Les vigilàncies realitzades al voltant del domicili van resultar positives, ja que es van observar diversos objectes robats. Els agents estaven en alerta per identificar a l’usuari d’aquest vehicle.

Finalment, a principis del mes d’abril, es va detenir un home de 41 anys i nacionalitat espanyola amb càrrecs per robatori amb força. Durant la seva detenció, es van recuperar alguns dels efectes sostrets, que van ser reconeguts pel personal de la Policia Local: un pneumàtic, dues ràdios i diverses ferramentes.

Les investigacions continuen amb l’objectiu d’identificar i detenir al segon còmplice que va participar en el robatori. Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Denia.

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.