Detingut a Oliva un home per robar en el dipòsit municipal

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha realitzat la detenció d’un presumpte autor d’un robatori amb força ocorregut en el dipòsit de l’Ajuntament d’Oliva. L’episodi es va produir durant la matinada del 30 de març, quan, segons informen fonts de l’Institut Armat, almenys dos individus van accedir al recinte escalant la tanca perimetral.

Un cop dins, els sospitosos van sostraure diferents peces dels vehicles que estaven dipositats, incloent pneumàtics amb les rodes, ràdios i ferramentes. Gràcies a les càmeres de seguretat que vigilen les instal·lacions municipals, la Policia Local d’Oliva i la Guàrdia Civil van poder iniciar una investigació per identificar el vehicle utilitzat en el robatori.

Amb les imatges obtingudes, la Guàrdia Civil va localitzar el vehicle implicat a la localitat dels Poblets. Les vigilàncies realitzades al voltant del domicili van resultar positives, ja que es van observar diversos objectes robats. Els agents estaven en alerta per identificar a l’usuari d’aquest vehicle.

Finalment, a principis del mes d’abril, es va detenir un home de 41 anys i nacionalitat espanyola amb càrrecs per robatori amb força. Durant la seva detenció, es van recuperar alguns dels efectes sostrets, que van ser reconeguts pel personal de la Policia Local: un pneumàtic, dues ràdios i diverses ferramentes.

Les investigacions continuen amb l’objectiu d’identificar i detenir al segon còmplice que va participar en el robatori. Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Denia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.

Compromís proposa vivendes protegides permanents i adjudicades per sorteig

Compromís registra una proposició de llei perquè les vivendes de protecció pública siguen permanents, amb requisits iguals i adjudicació per sorteig públic. La iniciativa respon al cas dels Naus i preveu un registre de demandants i un calendari d'aprovació entre març i abril.

Possibles ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens en la Comunitat

Este dilluns hi haurà intervals nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats en el litoral al matí i a l'interior al final del dia. Les màximes pujaran.

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.