Detingut per provocar un accident, deixar un ferit i pegar a fugir en Ibi

 

Un conductor ha sigut detingut en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), després de provocar un accident i deixar un ferit quan fugia de la Policia Local i de la Guàrdia Civil després de fer cas omís a un alt per conduir a alta velocitat per dins del poble.

 

La Policia Local li ha ordenat que parara, però s’ha negat a complir amb esta indicació i fins i tot ha augmentat la seua velocitat per a tractar d’escapar, segons han informat fonts municipals.

 

A la persecució s’ha sumat una patrulla de la Guàrdia Civil que es trobava per la zona i que ha donat suport a la Policia per a detindre el vehicle que estava causant «numerosos perills» en el municipi.

 

Finalment, el conductor ha xocat contra un altre vehicle. El conductor d’eixe altre cotxe es trobava treballant i ha acabat ferit. A demés, l’ara detingut ha estat a punt d’atropellar a un pare i la seua filla menor d’edat.

 

La Policia Local ha conseguit detindre al conductor, a qui només li quedaven dos punts del permís de conduir i que presentava antecedents per diversos actes delictius. La policia ha donat trasllat dels fets a l’autoritat judicial per a la seua posterior valoració penal.
 

Últimes notícies

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.