Detingut a Benicàssim un dels fugitius més buscats a Romania

El passat dia 28 d’octubre, agents de la Policia Local de Benicàssim en un control procedien a la detenció d’una persona la qual s’identificava pel que sembla amb documentació falsificada a nom d’un súbdit hongarés.

Traslladada fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat, els guàrdies civils van sospitar que aquesta persona ténia actuacions policials anteriors en diversos llocs de la província de Castelló, i concretament el mes de juliol de l’any actual, va ser detinguda per la Policia Local de Vinaròs en presentar documentació falsificada a nom d’un ciutadà romanés.

Es va poder esbrinar que la mateixa posseïa una tercera documentació falsificadaaquesta vegada també a nom d’un ciutadà de Romania, desconeixent fins almoment la seua veritable identitat.

El detingut en ser presentant davant l’Autoritat Judicial i no acreditar la seua identitat, va decretar el seu ingrés a la presó preventiva, tot això per a evitar el risc de fugida i poder continuar amb les perquisicions policials per part de la Guàrdia Civil.

Realitzada nombroses gestions, així com altres més tècniques, les mateixes van donar com a resultat que l’ara empresonat era un ciutadà romanés i un dels fugitius més buscats d’aquest país, estant inserit en la pàgina web de la policia de Romania.

Li consta una Ordre Europea de Detenció i Extradició de les Autoritats Judicials de Romania per al seu ingrés a la presó per a complir una condemna de 8 anys i 7 mesos per la comissió de robatoris amb violència, delictes patrimonials i extorsió.Utilitzava la documentació falsificada per a passar controls i identificacions en el territori nacional.L’ara identificat i ingressat a la presó serà posat a la disposició de l’Audiència Nacional a Madrid.

Les diligències instruïdes han estat realitzades sota la direcció dels Jutjats números 4 i 6 dels de Castelló.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de la Guàrdia Civil i Policia Local de Benicàssim i la col·laboració de la Policia Local de Vinaròs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La meteoròloga d’À Punt defén que la dana ja advertia d’un risc brutal per a la població

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que les previsions de la dana del 29 d'octubre ja anunciaven pluges històriques i un risc màxim per a la població, amb dades accessibles per a institucions i ciutadania.

Tibant encreuament d’acusacions de corrupció entre Pérez Llorca i l’oposició en Les Corts

Juanfran Pérez Llorca i els grups de l'oposició s'enfronten en la sessió de control de Les Corts amb dures acusacions de corrupció i exigències de dimissió i perdó.

El Govern retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que atorga 3.669 milions addicionals a la Comunitat Valenciana i acusa a la Generalitat de rebutjar una oferta que considera beneficiosa per al conjunt de les autonomies.

Comencen les declaracions judicials pel repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan inicia la ronda de testimonis amb tres alts càrrecs de Vivenda citats a declarar.

Carlos Espí impulsa al Llevant: huit gols i cap partit perdut quan marca

Carlos Espí s'ha convertit en el gran talismà ofensiu del Llevant: ha marcat huit gols en sis partits de Lliga esta temporada i l'equip sempre ha guanyat o empatat quan veu porta.

Detingut a Benicarló per una plantació de 152 plantes de marihuana en una caseta de ferramentes

La Guàrdia Civil deté a Benicarló a un home de 39 anys després de desmantellar una plantació interior de 152 plantes de cànnabis en una caseta de ferramentes connectada de manera fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Un estudi desaconsella exposar als nounats al sol darrere de la finestra per a previndre la icterícia

Un estudi de la Universitat Politècnica de València i diversos hospitals conclou que la llum solar que entra per les finestres supera els nivells de fototeràpia recomanats i no és segura per a previndre la icterícia neonatal.

Detinguda una treballadora per robar joies i diners a ancians en un centre de majors de València

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 53 anys per un presumpte furt continuat a residents de diversos centres de majors de València, on hauria robat joies i diners aprofitant el seu treball. Les joies s'haurien venut almenys 23 vegades en cases de compravenda, amb un benefici superior a 9.300 euros.