Detingut a Benicàssim un dels fugitius més buscats a Romania

El passat dia 28 d’octubre, agents de la Policia Local de Benicàssim en un control procedien a la detenció d’una persona la qual s’identificava pel que sembla amb documentació falsificada a nom d’un súbdit hongarés.

Traslladada fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat, els guàrdies civils van sospitar que aquesta persona ténia actuacions policials anteriors en diversos llocs de la província de Castelló, i concretament el mes de juliol de l’any actual, va ser detinguda per la Policia Local de Vinaròs en presentar documentació falsificada a nom d’un ciutadà romanés.

Es va poder esbrinar que la mateixa posseïa una tercera documentació falsificadaaquesta vegada també a nom d’un ciutadà de Romania, desconeixent fins almoment la seua veritable identitat.

El detingut en ser presentant davant l’Autoritat Judicial i no acreditar la seua identitat, va decretar el seu ingrés a la presó preventiva, tot això per a evitar el risc de fugida i poder continuar amb les perquisicions policials per part de la Guàrdia Civil.

Realitzada nombroses gestions, així com altres més tècniques, les mateixes van donar com a resultat que l’ara empresonat era un ciutadà romanés i un dels fugitius més buscats d’aquest país, estant inserit en la pàgina web de la policia de Romania.

Li consta una Ordre Europea de Detenció i Extradició de les Autoritats Judicials de Romania per al seu ingrés a la presó per a complir una condemna de 8 anys i 7 mesos per la comissió de robatoris amb violència, delictes patrimonials i extorsió.Utilitzava la documentació falsificada per a passar controls i identificacions en el territori nacional.L’ara identificat i ingressat a la presó serà posat a la disposició de l’Audiència Nacional a Madrid.

Les diligències instruïdes han estat realitzades sota la direcció dels Jutjats números 4 i 6 dels de Castelló.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de la Guàrdia Civil i Policia Local de Benicàssim i la col·laboració de la Policia Local de Vinaròs.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.