Detingut a Benicàssim un dels fugitius més buscats a Romania

El passat dia 28 d’octubre, agents de la Policia Local de Benicàssim en un control procedien a la detenció d’una persona la qual s’identificava pel que sembla amb documentació falsificada a nom d’un súbdit hongarés.

Traslladada fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat, els guàrdies civils van sospitar que aquesta persona ténia actuacions policials anteriors en diversos llocs de la província de Castelló, i concretament el mes de juliol de l’any actual, va ser detinguda per la Policia Local de Vinaròs en presentar documentació falsificada a nom d’un ciutadà romanés.

Es va poder esbrinar que la mateixa posseïa una tercera documentació falsificadaaquesta vegada també a nom d’un ciutadà de Romania, desconeixent fins almoment la seua veritable identitat.

El detingut en ser presentant davant l’Autoritat Judicial i no acreditar la seua identitat, va decretar el seu ingrés a la presó preventiva, tot això per a evitar el risc de fugida i poder continuar amb les perquisicions policials per part de la Guàrdia Civil.

Realitzada nombroses gestions, així com altres més tècniques, les mateixes van donar com a resultat que l’ara empresonat era un ciutadà romanés i un dels fugitius més buscats d’aquest país, estant inserit en la pàgina web de la policia de Romania.

Li consta una Ordre Europea de Detenció i Extradició de les Autoritats Judicials de Romania per al seu ingrés a la presó per a complir una condemna de 8 anys i 7 mesos per la comissió de robatoris amb violència, delictes patrimonials i extorsió.Utilitzava la documentació falsificada per a passar controls i identificacions en el territori nacional.L’ara identificat i ingressat a la presó serà posat a la disposició de l’Audiència Nacional a Madrid.

Les diligències instruïdes han estat realitzades sota la direcció dels Jutjats números 4 i 6 dels de Castelló.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de la Guàrdia Civil i Policia Local de Benicàssim i la col·laboració de la Policia Local de Vinaròs.

Últimes notícies

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.