9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Detingut a Benicàssim un dels fugitius més buscats a Romania

El passat dia 28 d’octubre, agents de la Policia Local de Benicàssim en un control procedien a la detenció d’una persona la qual s’identificava pel que sembla amb documentació falsificada a nom d’un súbdit hongarés.

Traslladada fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat, els guàrdies civils van sospitar que aquesta persona ténia actuacions policials anteriors en diversos llocs de la província de Castelló, i concretament el mes de juliol de l’any actual, va ser detinguda per la Policia Local de Vinaròs en presentar documentació falsificada a nom d’un ciutadà romanés.

Es va poder esbrinar que la mateixa posseïa una tercera documentació falsificadaaquesta vegada també a nom d’un ciutadà de Romania, desconeixent fins almoment la seua veritable identitat.

El detingut en ser presentant davant l’Autoritat Judicial i no acreditar la seua identitat, va decretar el seu ingrés a la presó preventiva, tot això per a evitar el risc de fugida i poder continuar amb les perquisicions policials per part de la Guàrdia Civil.

Realitzada nombroses gestions, així com altres més tècniques, les mateixes van donar com a resultat que l’ara empresonat era un ciutadà romanés i un dels fugitius més buscats d’aquest país, estant inserit en la pàgina web de la policia de Romania.

Li consta una Ordre Europea de Detenció i Extradició de les Autoritats Judicials de Romania per al seu ingrés a la presó per a complir una condemna de 8 anys i 7 mesos per la comissió de robatoris amb violència, delictes patrimonials i extorsió.Utilitzava la documentació falsificada per a passar controls i identificacions en el territori nacional.L’ara identificat i ingressat a la presó serà posat a la disposició de l’Audiència Nacional a Madrid.

Les diligències instruïdes han estat realitzades sota la direcció dels Jutjats números 4 i 6 dels de Castelló.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de la Guàrdia Civil i Policia Local de Benicàssim i la col·laboració de la Policia Local de Vinaròs.

Últimes notícies

Xoc de tres camions talla l’AP-7 a Castelló durant tota la nit

Un accident entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la matinada i obliga a desviar per la N-340. La V-31 registra 8 km de retencions.

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.