Detingut a Benicàssim un dels fugitius més buscats a Romania

El passat dia 28 d’octubre, agents de la Policia Local de Benicàssim en un control procedien a la detenció d’una persona la qual s’identificava pel que sembla amb documentació falsificada a nom d’un súbdit hongarés.

Traslladada fins a la caserna de la Guàrdia Civil de la localitat, els guàrdies civils van sospitar que aquesta persona ténia actuacions policials anteriors en diversos llocs de la província de Castelló, i concretament el mes de juliol de l’any actual, va ser detinguda per la Policia Local de Vinaròs en presentar documentació falsificada a nom d’un ciutadà romanés.

Es va poder esbrinar que la mateixa posseïa una tercera documentació falsificadaaquesta vegada també a nom d’un ciutadà de Romania, desconeixent fins almoment la seua veritable identitat.

El detingut en ser presentant davant l’Autoritat Judicial i no acreditar la seua identitat, va decretar el seu ingrés a la presó preventiva, tot això per a evitar el risc de fugida i poder continuar amb les perquisicions policials per part de la Guàrdia Civil.

Realitzada nombroses gestions, així com altres més tècniques, les mateixes van donar com a resultat que l’ara empresonat era un ciutadà romanés i un dels fugitius més buscats d’aquest país, estant inserit en la pàgina web de la policia de Romania.

Li consta una Ordre Europea de Detenció i Extradició de les Autoritats Judicials de Romania per al seu ingrés a la presó per a complir una condemna de 8 anys i 7 mesos per la comissió de robatoris amb violència, delictes patrimonials i extorsió.Utilitzava la documentació falsificada per a passar controls i identificacions en el territori nacional.L’ara identificat i ingressat a la presó serà posat a la disposició de l’Audiència Nacional a Madrid.

Les diligències instruïdes han estat realitzades sota la direcció dels Jutjats números 4 i 6 dels de Castelló.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de la Guàrdia Civil i Policia Local de Benicàssim i la col·laboració de la Policia Local de Vinaròs.

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.