Detingut per colpejar a la seua parella davant del seu bebé de 9 mesos

Els agents del grup GAMMA de la Policia Local de València han detingut a un home per un presumpte delicte de violència de gènere després d’agredir a la seua parella en un parc en presència de la seua filla de nou mesos.

Els fets van ocórrer divendres passat 24 de juny, quan la dona intentava mediar en una discussió entre el detingut i la seua mare. Pel que sembla la dona li va donar una galtada i ell va reaccionar propinant-li una punyada que la va tirar al sòl, i va continuar colpejant-la una vegada havia caigut.

Una vegada allí, l’home va continuar colpejant a la dona fins que, en un moment donat, va agafar al bebé i es va anar del lloc mentre la parella demanava auxili i cridava que telefonaren a la policia. La Policia es va traslladar fins al domicili de l’home i el va localitzar amb el bebé, per la qual cosa el va detindre.

La dona, qui va anunciar la seua intenció de presentar denúncia pels fets, va ser portada a l’hospital. Va traslladar als agents que les discussions eren freqüents des del naixement del seu bebé perquè l’home li recriminava que no treballava.

Per Nadal, segons va comentar, li va donar una pallissa i mentre la dona era atesa pels agents, l’home li va començar a enviar missatges de veu al seu telèfon insultant-la.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.