Detingut per colpejar a la seua parella davant del seu bebé de 9 mesos

Els agents del grup GAMMA de la Policia Local de València han detingut a un home per un presumpte delicte de violència de gènere després d’agredir a la seua parella en un parc en presència de la seua filla de nou mesos.

Els fets van ocórrer divendres passat 24 de juny, quan la dona intentava mediar en una discussió entre el detingut i la seua mare. Pel que sembla la dona li va donar una galtada i ell va reaccionar propinant-li una punyada que la va tirar al sòl, i va continuar colpejant-la una vegada havia caigut.

Una vegada allí, l’home va continuar colpejant a la dona fins que, en un moment donat, va agafar al bebé i es va anar del lloc mentre la parella demanava auxili i cridava que telefonaren a la policia. La Policia es va traslladar fins al domicili de l’home i el va localitzar amb el bebé, per la qual cosa el va detindre.

La dona, qui va anunciar la seua intenció de presentar denúncia pels fets, va ser portada a l’hospital. Va traslladar als agents que les discussions eren freqüents des del naixement del seu bebé perquè l’home li recriminava que no treballava.

Per Nadal, segons va comentar, li va donar una pallissa i mentre la dona era atesa pels agents, l’home li va començar a enviar missatges de veu al seu telèfon insultant-la.

Últimes notícies

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus en zones de València i Alacant

Aemet ha activat l avís groc este dilluns i dimarts per temperatures màximes de fins a 36 graus en el nord de la província de València i en el litoral sud de València i Alacant.

La Comunitat Valenciana lidera els desnonaments per habitants malgrat la caiguda dels llançaments per lloguer

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing estatal de llançaments per cada 100.000 habitants amb una taxa de 13,7 fins a març de 2026, amb més augment a la província de València i un repunt de les execucions hipotecàries.

Desmantellada una xarxa que robava cotxes d’alta gamma a Alacant i traficava amb droga a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut 19 persones en una operació a la província d’Alacant contra una organització que robava vehicles mitjançant el clonado de claus intel·ligents i traficava amb diverses drogues cap a països europeus.