Detingut un conductor que es va donar a la fuga i viatjava amb un menor a Elx

Un home ha sigut detingut per la Policia Local d'Elx per intentar fugar-se amb el seu cotxe per a evitar un control. L'home, que viatjava amb una dona i un menor de nou anys, va xocar amb un cotxe de policia en la seua fugida i posteriorment va donar positiu en la prova d'estupefaents. La dona i el xiquet van resultar ferits lleus per l'impacte, i després de l'incident el menor va ser tornat a sa mare que no viatjava en el vehicle. Els fets van ocórrer quan una unitat territorial realitzava un control en el carrer Antonio Brotons Pastor i va detectar un vehicle que va eludir el punt dels agents. La patrulla va seguir el cotxe que es va botar semàfors i normes de trànsit per a eludir els agents. Finalment el van interceptar a l'altura del camí del Bolo, en Penya les Àguiles, on després de tallar-li el pas va seguir en direcció a Crevillent. 

Malgrat això un dels perseguidors el va alcançar i es va posar a la seua altura. Una maniobra de l'altre vehicle va fer que col·lisionaren, no se sap si de manera intencionada o no, i va provocar el bolcament del turisme. Tots els ocupants van patir ferides lleus. L'home, que va oposar resistència al baixar del vehicle, va realitzar la prova d'estupefaents en la qual va donar positiu, i a continuació es va procedir a la seua detenció.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.