Detingut un conductor que es va donar a la fuga i viatjava amb un menor a Elx

Un home ha sigut detingut per la Policia Local d'Elx per intentar fugar-se amb el seu cotxe per a evitar un control. L'home, que viatjava amb una dona i un menor de nou anys, va xocar amb un cotxe de policia en la seua fugida i posteriorment va donar positiu en la prova d'estupefaents. La dona i el xiquet van resultar ferits lleus per l'impacte, i després de l'incident el menor va ser tornat a sa mare que no viatjava en el vehicle. Els fets van ocórrer quan una unitat territorial realitzava un control en el carrer Antonio Brotons Pastor i va detectar un vehicle que va eludir el punt dels agents. La patrulla va seguir el cotxe que es va botar semàfors i normes de trànsit per a eludir els agents. Finalment el van interceptar a l'altura del camí del Bolo, en Penya les Àguiles, on després de tallar-li el pas va seguir en direcció a Crevillent. 

Malgrat això un dels perseguidors el va alcançar i es va posar a la seua altura. Una maniobra de l'altre vehicle va fer que col·lisionaren, no se sap si de manera intencionada o no, i va provocar el bolcament del turisme. Tots els ocupants van patir ferides lleus. L'home, que va oposar resistència al baixar del vehicle, va realitzar la prova d'estupefaents en la qual va donar positiu, i a continuació es va procedir a la seua detenció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.