Detingut un conductor que es va donar a la fuga i viatjava amb un menor a Elx

Un home ha sigut detingut per la Policia Local d'Elx per intentar fugar-se amb el seu cotxe per a evitar un control. L'home, que viatjava amb una dona i un menor de nou anys, va xocar amb un cotxe de policia en la seua fugida i posteriorment va donar positiu en la prova d'estupefaents. La dona i el xiquet van resultar ferits lleus per l'impacte, i després de l'incident el menor va ser tornat a sa mare que no viatjava en el vehicle. Els fets van ocórrer quan una unitat territorial realitzava un control en el carrer Antonio Brotons Pastor i va detectar un vehicle que va eludir el punt dels agents. La patrulla va seguir el cotxe que es va botar semàfors i normes de trànsit per a eludir els agents. Finalment el van interceptar a l'altura del camí del Bolo, en Penya les Àguiles, on després de tallar-li el pas va seguir en direcció a Crevillent. 

Malgrat això un dels perseguidors el va alcançar i es va posar a la seua altura. Una maniobra de l'altre vehicle va fer que col·lisionaren, no se sap si de manera intencionada o no, i va provocar el bolcament del turisme. Tots els ocupants van patir ferides lleus. L'home, que va oposar resistència al baixar del vehicle, va realitzar la prova d'estupefaents en la qual va donar positiu, i a continuació es va procedir a la seua detenció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.