Detingut un conductor que es va donar a la fuga i viatjava amb un menor a Elx

Un home ha sigut detingut per la Policia Local d'Elx per intentar fugar-se amb el seu cotxe per a evitar un control. L'home, que viatjava amb una dona i un menor de nou anys, va xocar amb un cotxe de policia en la seua fugida i posteriorment va donar positiu en la prova d'estupefaents. La dona i el xiquet van resultar ferits lleus per l'impacte, i després de l'incident el menor va ser tornat a sa mare que no viatjava en el vehicle. Els fets van ocórrer quan una unitat territorial realitzava un control en el carrer Antonio Brotons Pastor i va detectar un vehicle que va eludir el punt dels agents. La patrulla va seguir el cotxe que es va botar semàfors i normes de trànsit per a eludir els agents. Finalment el van interceptar a l'altura del camí del Bolo, en Penya les Àguiles, on després de tallar-li el pas va seguir en direcció a Crevillent. 

Malgrat això un dels perseguidors el va alcançar i es va posar a la seua altura. Una maniobra de l'altre vehicle va fer que col·lisionaren, no se sap si de manera intencionada o no, i va provocar el bolcament del turisme. Tots els ocupants van patir ferides lleus. L'home, que va oposar resistència al baixar del vehicle, va realitzar la prova d'estupefaents en la qual va donar positiu, i a continuació es va procedir a la seua detenció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.

Passen a disposició judicial els tres detinguts per matar al seu veí a Benimàmet (València)

Els tres membres d'una mateixa família detinguts per la mort a punyalades d'un home de 59 anys a Benimàmet han passat a disposició judicial. El presumpte agressor, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va ser arrestat en la vivenda després de l'avís al 112; els seus pares també van ser detinguts per a aclarir la seua possible implicació.

Pérez Llorca proposa una xarxa universitària per a impulsar l’ocupació en la Comunitat Valenciana

El president ha plantejat crear una Xarxa d'Universitats per a alinear l'oferta de títols amb les demandes socials i del mercat laboral i seguir l'ocupabilitat. La iniciativa arriba acompanyada del pla de finançament estable i del reforç d'ajudes a l'alumnat.

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.