Detingut un conductor que es va donar a la fuga i viatjava amb un menor a Elx

Un home ha sigut detingut per la Policia Local d'Elx per intentar fugar-se amb el seu cotxe per a evitar un control. L'home, que viatjava amb una dona i un menor de nou anys, va xocar amb un cotxe de policia en la seua fugida i posteriorment va donar positiu en la prova d'estupefaents. La dona i el xiquet van resultar ferits lleus per l'impacte, i després de l'incident el menor va ser tornat a sa mare que no viatjava en el vehicle. Els fets van ocórrer quan una unitat territorial realitzava un control en el carrer Antonio Brotons Pastor i va detectar un vehicle que va eludir el punt dels agents. La patrulla va seguir el cotxe que es va botar semàfors i normes de trànsit per a eludir els agents. Finalment el van interceptar a l'altura del camí del Bolo, en Penya les Àguiles, on després de tallar-li el pas va seguir en direcció a Crevillent. 

Malgrat això un dels perseguidors el va alcançar i es va posar a la seua altura. Una maniobra de l'altre vehicle va fer que col·lisionaren, no se sap si de manera intencionada o no, i va provocar el bolcament del turisme. Tots els ocupants van patir ferides lleus. L'home, que va oposar resistència al baixar del vehicle, va realitzar la prova d'estupefaents en la qual va donar positiu, i a continuació es va procedir a la seua detenció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.