Detingut un home per delicte de lesions i danys en la localitat de Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent, en concret de l’Àrea d’Investigació, ha procedit a la detenció d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, per un Delicte de Lesions i Delicte de danys en vehicle.

Després de tindre coneixement, mitjançant avís als agents, per part de Policia Local de Picassent, informant que en la citada localitat s’havia produït una agressió amb resultat de lesions, en un dels carrers principals, de l’esmentat municipi.

Pel que sembla, el conductor d’un turisme no va respectar el pas de vianants en la citada via i va estar a punt d’atropellar a una parella que anaven a creuar amb un carret de bebé.

L’home que portava el carret va recriminar tal acció al conductor i li va colpejar donant-li una punyada i deixant-lo inconscient en la via pública.

Després de visionar la càmera de seguretat que té l’Ajuntament de la localitat, que es troba en el lloc on es van produir els fets, es va poder comprovar com efectivament el conductor del turisme va estar a punt d’atropellar a la parella, al costat del seu bebé.

L’home que espentava el carret es va dirigir cap al vehicle i li va donar diverses puntades, recriminant-li l’acció.

Quan el conductor va baixar del mateix gesticulant amb les mans com disculpant-se, l’autor li va donar una forta punyada en la cara, caient este al sòl i colpejant-se el cap contra este, quedant inconscient.

Immediatament s’observa, com acudeixen diverses persones que es trobaven a la terrassa d’un bar pròxim, alhora que el presumpte agressor comprova que el conductor del vehicle està inconscient i el col·loca en posició lateral de seguretat.

Posteriorment, els testimonis allí presents van telefonar a la Policia Local, fugint el presumpte agressor del lloc davant l’arribada dels agents.

El conductor del vehicle, donada l’agressió, va haver de ser assistit inicialment en el Centre de Salut de la localitat i posteriorment a l’Hospital General de València.

Seguidament, va iniciar la corresponent denúncia, en la qual, la víctima va aportar part de lesions i un pressupost dels danys ocasionats al vehicle, els quals ascendien a 605 euros.

Per tot l’anterior, la Guàrdia Civil de Picassent, després de diverses gestions, va procedir a la detenció de l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de lesions, i un delicte de danys en vehicle.

Les diligències i el detingut han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.