Detingut un home per delicte de lesions i danys en la localitat de Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent, en concret de l’Àrea d’Investigació, ha procedit a la detenció d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, per un Delicte de Lesions i Delicte de danys en vehicle.

Després de tindre coneixement, mitjançant avís als agents, per part de Policia Local de Picassent, informant que en la citada localitat s’havia produït una agressió amb resultat de lesions, en un dels carrers principals, de l’esmentat municipi.

Pel que sembla, el conductor d’un turisme no va respectar el pas de vianants en la citada via i va estar a punt d’atropellar a una parella que anaven a creuar amb un carret de bebé.

L’home que portava el carret va recriminar tal acció al conductor i li va colpejar donant-li una punyada i deixant-lo inconscient en la via pública.

Després de visionar la càmera de seguretat que té l’Ajuntament de la localitat, que es troba en el lloc on es van produir els fets, es va poder comprovar com efectivament el conductor del turisme va estar a punt d’atropellar a la parella, al costat del seu bebé.

L’home que espentava el carret es va dirigir cap al vehicle i li va donar diverses puntades, recriminant-li l’acció.

Quan el conductor va baixar del mateix gesticulant amb les mans com disculpant-se, l’autor li va donar una forta punyada en la cara, caient este al sòl i colpejant-se el cap contra este, quedant inconscient.

Immediatament s’observa, com acudeixen diverses persones que es trobaven a la terrassa d’un bar pròxim, alhora que el presumpte agressor comprova que el conductor del vehicle està inconscient i el col·loca en posició lateral de seguretat.

Posteriorment, els testimonis allí presents van telefonar a la Policia Local, fugint el presumpte agressor del lloc davant l’arribada dels agents.

El conductor del vehicle, donada l’agressió, va haver de ser assistit inicialment en el Centre de Salut de la localitat i posteriorment a l’Hospital General de València.

Seguidament, va iniciar la corresponent denúncia, en la qual, la víctima va aportar part de lesions i un pressupost dels danys ocasionats al vehicle, els quals ascendien a 605 euros.

Per tot l’anterior, la Guàrdia Civil de Picassent, després de diverses gestions, va procedir a la detenció de l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de lesions, i un delicte de danys en vehicle.

Les diligències i el detingut han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.