Detingut un home per delicte de lesions i danys en la localitat de Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent, en concret de l’Àrea d’Investigació, ha procedit a la detenció d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, per un Delicte de Lesions i Delicte de danys en vehicle.

Després de tindre coneixement, mitjançant avís als agents, per part de Policia Local de Picassent, informant que en la citada localitat s’havia produït una agressió amb resultat de lesions, en un dels carrers principals, de l’esmentat municipi.

Pel que sembla, el conductor d’un turisme no va respectar el pas de vianants en la citada via i va estar a punt d’atropellar a una parella que anaven a creuar amb un carret de bebé.

L’home que portava el carret va recriminar tal acció al conductor i li va colpejar donant-li una punyada i deixant-lo inconscient en la via pública.

Després de visionar la càmera de seguretat que té l’Ajuntament de la localitat, que es troba en el lloc on es van produir els fets, es va poder comprovar com efectivament el conductor del turisme va estar a punt d’atropellar a la parella, al costat del seu bebé.

L’home que espentava el carret es va dirigir cap al vehicle i li va donar diverses puntades, recriminant-li l’acció.

Quan el conductor va baixar del mateix gesticulant amb les mans com disculpant-se, l’autor li va donar una forta punyada en la cara, caient este al sòl i colpejant-se el cap contra este, quedant inconscient.

Immediatament s’observa, com acudeixen diverses persones que es trobaven a la terrassa d’un bar pròxim, alhora que el presumpte agressor comprova que el conductor del vehicle està inconscient i el col·loca en posició lateral de seguretat.

Posteriorment, els testimonis allí presents van telefonar a la Policia Local, fugint el presumpte agressor del lloc davant l’arribada dels agents.

El conductor del vehicle, donada l’agressió, va haver de ser assistit inicialment en el Centre de Salut de la localitat i posteriorment a l’Hospital General de València.

Seguidament, va iniciar la corresponent denúncia, en la qual, la víctima va aportar part de lesions i un pressupost dels danys ocasionats al vehicle, els quals ascendien a 605 euros.

Per tot l’anterior, la Guàrdia Civil de Picassent, després de diverses gestions, va procedir a la detenció de l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de lesions, i un delicte de danys en vehicle.

Les diligències i el detingut han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent.

Últimes notícies

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.