Detingut un home per delicte de lesions i danys en la localitat de Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent, en concret de l’Àrea d’Investigació, ha procedit a la detenció d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, per un Delicte de Lesions i Delicte de danys en vehicle.

Després de tindre coneixement, mitjançant avís als agents, per part de Policia Local de Picassent, informant que en la citada localitat s’havia produït una agressió amb resultat de lesions, en un dels carrers principals, de l’esmentat municipi.

Pel que sembla, el conductor d’un turisme no va respectar el pas de vianants en la citada via i va estar a punt d’atropellar a una parella que anaven a creuar amb un carret de bebé.

L’home que portava el carret va recriminar tal acció al conductor i li va colpejar donant-li una punyada i deixant-lo inconscient en la via pública.

Després de visionar la càmera de seguretat que té l’Ajuntament de la localitat, que es troba en el lloc on es van produir els fets, es va poder comprovar com efectivament el conductor del turisme va estar a punt d’atropellar a la parella, al costat del seu bebé.

L’home que espentava el carret es va dirigir cap al vehicle i li va donar diverses puntades, recriminant-li l’acció.

Quan el conductor va baixar del mateix gesticulant amb les mans com disculpant-se, l’autor li va donar una forta punyada en la cara, caient este al sòl i colpejant-se el cap contra este, quedant inconscient.

Immediatament s’observa, com acudeixen diverses persones que es trobaven a la terrassa d’un bar pròxim, alhora que el presumpte agressor comprova que el conductor del vehicle està inconscient i el col·loca en posició lateral de seguretat.

Posteriorment, els testimonis allí presents van telefonar a la Policia Local, fugint el presumpte agressor del lloc davant l’arribada dels agents.

El conductor del vehicle, donada l’agressió, va haver de ser assistit inicialment en el Centre de Salut de la localitat i posteriorment a l’Hospital General de València.

Seguidament, va iniciar la corresponent denúncia, en la qual, la víctima va aportar part de lesions i un pressupost dels danys ocasionats al vehicle, els quals ascendien a 605 euros.

Per tot l’anterior, la Guàrdia Civil de Picassent, després de diverses gestions, va procedir a la detenció de l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de lesions, i un delicte de danys en vehicle.

Les diligències i el detingut han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent.

Últimes notícies

Morant alerta que encara hi ha qui vol depredar la costa i posa en risc tota la ciutadania

La ministra Diana Morant defensa la proteccio de la costa valenciana i de lAlbufera, i critica les lleis que, segons ella, desprotegeixen aquest espai natural davant del canvi climatic.

Pablo Hernández vol que el Castellón torne a lluitar per l’ascens a Primera

L’entrenador del CD Castellón, renovat fins a 2029, es marca com a mínim tornar a jugar la promoció d’ascens a Primera Divisió i afrontar la nova temporada amb encara més il·lusió.

Torres confia que Zapatero demostrarà la seua innocència en el cas Plus Ultra

El ministre Ángel Víctor Torres assegura a Alacant que el Govern espanyol està absolutament confiat que José Luis Rodríguez Zapatero podrà demostrar la seua innocència en la causa sobre Plus Ultra i reclama al PP coherència davant les seues exigències d’avanç electoral.

Fiscalia manté 13 anys de presó per al raper El Jincho per l’agressió sexual a una menor a València

La Fiscalia Provincial de València manté la petició de 13 anys de presó per al raper madrileny El Jincho per una suposada agressió sexual a una menor de 17 anys en un hotel de la ciutat en novembre de 2023, i reclama la mateixa pena per al també raper Escol Osiris.

Pérez Llorca reclama a Barcelona una nova financiació autonòmica sense privilegis ni greuges

El president valencià Juanfran Pérez Llorca ha defensat a Barcelona un nou model de finançament autonòmic que acabe amb els greuges i garantisca la igualtat entre territoris, junt amb més aigua, infraestructures modernes i una fiscalitat atractiva per a liderar el Mediterrani.

Bustinduy alerta que la falta de controls d’etiquetatge alimentari deixa desprotegits els consumidors valencians

El ministre Pablo Bustinduy ha remés cartes a la Generalitat en què denuncia que la Comunitat Valenciana és l’única autonomia que, segons Consumo, porta anys sense fer controls oficials sobre qualitat i etiquetatge alimentari.

Així han d’alimentar-se els majors en onades de calor per a protegir la salut

Un taller de Creu Roja al Cabanyal recomana a les persones majors augmentar el consum de fruita, verdura i aigua per a suportar l’onada de calor i reduir riscos per a la salut.

Schinocca obri la porta a vendes si els jugadors de l’Elx es revaloritzen al mercat

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, celebra que futbolistes com Álvaro Rodríguez o David Affengruber desperten interés al mercat i remarca que el club està ordenat i no necessita vendre. També explica la rescissió del contracte de cessió de Rafa Mir després de conéixer-se la seua condemna.