Detingut un home per delicte de lesions i danys en la localitat de Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent, en concret de l’Àrea d’Investigació, ha procedit a la detenció d’un home de 32 anys, de nacionalitat espanyola, per un Delicte de Lesions i Delicte de danys en vehicle.

Després de tindre coneixement, mitjançant avís als agents, per part de Policia Local de Picassent, informant que en la citada localitat s’havia produït una agressió amb resultat de lesions, en un dels carrers principals, de l’esmentat municipi.

Pel que sembla, el conductor d’un turisme no va respectar el pas de vianants en la citada via i va estar a punt d’atropellar a una parella que anaven a creuar amb un carret de bebé.

L’home que portava el carret va recriminar tal acció al conductor i li va colpejar donant-li una punyada i deixant-lo inconscient en la via pública.

Després de visionar la càmera de seguretat que té l’Ajuntament de la localitat, que es troba en el lloc on es van produir els fets, es va poder comprovar com efectivament el conductor del turisme va estar a punt d’atropellar a la parella, al costat del seu bebé.

L’home que espentava el carret es va dirigir cap al vehicle i li va donar diverses puntades, recriminant-li l’acció.

Quan el conductor va baixar del mateix gesticulant amb les mans com disculpant-se, l’autor li va donar una forta punyada en la cara, caient este al sòl i colpejant-se el cap contra este, quedant inconscient.

Immediatament s’observa, com acudeixen diverses persones que es trobaven a la terrassa d’un bar pròxim, alhora que el presumpte agressor comprova que el conductor del vehicle està inconscient i el col·loca en posició lateral de seguretat.

Posteriorment, els testimonis allí presents van telefonar a la Policia Local, fugint el presumpte agressor del lloc davant l’arribada dels agents.

El conductor del vehicle, donada l’agressió, va haver de ser assistit inicialment en el Centre de Salut de la localitat i posteriorment a l’Hospital General de València.

Seguidament, va iniciar la corresponent denúncia, en la qual, la víctima va aportar part de lesions i un pressupost dels danys ocasionats al vehicle, els quals ascendien a 605 euros.

Per tot l’anterior, la Guàrdia Civil de Picassent, després de diverses gestions, va procedir a la detenció de l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de lesions, i un delicte de danys en vehicle.

Les diligències i el detingut han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2 de Picassent.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.