Detingut el presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de Quatretonda

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut al presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de la localitat de Quatretonda. L’arrestat sostreia joies i instruments de música per a, posteriorment, vendre’ls i obtenir un benefici econòmic, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’autor dels fets cometia els robatoris en habitatges en les quals coneixia que els seus propietaris no residien en estos moments, la qual cosa li permetia actuar amb total impunitat.

En ambdues habitatges va utilitzar una palanca per a forçar la porta d’entrada i, una vegada a l’interior, sostreia joies i instruments de música. El valor de tot el sostret ascendix a uns 3.800 euros aproximadament.

Posteriorment, un altre individu, investigat per estos fets, oferia en venda en una província limítrofa els objectes sostrets a través de pàgines d’internet amb l’única fi de dificultar la labor dels agents.

Després de la investigació de la Guàrdia Civil es va aconseguir identificar tant a l’autor dels robatoris, com a l’individu que oferia els objectes sostrets per a la seua venda. Per estos fets s’ha detingut a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola i s’investiga a un altre, de 31 anys i de la mateixa nacionalitat. Se’ls atribuïxen dos delictes de robatori amb força en les coses.

Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.