Detingut el presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de Quatretonda

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut al presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de la localitat de Quatretonda. L’arrestat sostreia joies i instruments de música per a, posteriorment, vendre’ls i obtenir un benefici econòmic, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’autor dels fets cometia els robatoris en habitatges en les quals coneixia que els seus propietaris no residien en estos moments, la qual cosa li permetia actuar amb total impunitat.

En ambdues habitatges va utilitzar una palanca per a forçar la porta d’entrada i, una vegada a l’interior, sostreia joies i instruments de música. El valor de tot el sostret ascendix a uns 3.800 euros aproximadament.

Posteriorment, un altre individu, investigat per estos fets, oferia en venda en una província limítrofa els objectes sostrets a través de pàgines d’internet amb l’única fi de dificultar la labor dels agents.

Després de la investigació de la Guàrdia Civil es va aconseguir identificar tant a l’autor dels robatoris, com a l’individu que oferia els objectes sostrets per a la seua venda. Per estos fets s’ha detingut a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola i s’investiga a un altre, de 31 anys i de la mateixa nacionalitat. Se’ls atribuïxen dos delictes de robatori amb força en les coses.

Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent.

Últimes notícies

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.