Detingut el presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de Quatretonda

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut al presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de la localitat de Quatretonda. L’arrestat sostreia joies i instruments de música per a, posteriorment, vendre’ls i obtenir un benefici econòmic, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’autor dels fets cometia els robatoris en habitatges en les quals coneixia que els seus propietaris no residien en estos moments, la qual cosa li permetia actuar amb total impunitat.

En ambdues habitatges va utilitzar una palanca per a forçar la porta d’entrada i, una vegada a l’interior, sostreia joies i instruments de música. El valor de tot el sostret ascendix a uns 3.800 euros aproximadament.

Posteriorment, un altre individu, investigat per estos fets, oferia en venda en una província limítrofa els objectes sostrets a través de pàgines d’internet amb l’única fi de dificultar la labor dels agents.

Després de la investigació de la Guàrdia Civil es va aconseguir identificar tant a l’autor dels robatoris, com a l’individu que oferia els objectes sostrets per a la seua venda. Per estos fets s’ha detingut a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola i s’investiga a un altre, de 31 anys i de la mateixa nacionalitat. Se’ls atribuïxen dos delictes de robatori amb força en les coses.

Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.