Detingut el presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de Quatretonda

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut al presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de la localitat de Quatretonda. L’arrestat sostreia joies i instruments de música per a, posteriorment, vendre’ls i obtenir un benefici econòmic, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’autor dels fets cometia els robatoris en habitatges en les quals coneixia que els seus propietaris no residien en estos moments, la qual cosa li permetia actuar amb total impunitat.

En ambdues habitatges va utilitzar una palanca per a forçar la porta d’entrada i, una vegada a l’interior, sostreia joies i instruments de música. El valor de tot el sostret ascendix a uns 3.800 euros aproximadament.

Posteriorment, un altre individu, investigat per estos fets, oferia en venda en una província limítrofa els objectes sostrets a través de pàgines d’internet amb l’única fi de dificultar la labor dels agents.

Després de la investigació de la Guàrdia Civil es va aconseguir identificar tant a l’autor dels robatoris, com a l’individu que oferia els objectes sostrets per a la seua venda. Per estos fets s’ha detingut a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola i s’investiga a un altre, de 31 anys i de la mateixa nacionalitat. Se’ls atribuïxen dos delictes de robatori amb força en les coses.

Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU