Detingut el presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de Quatretonda

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil de Valencia ha detingut al presumpte autor de diversos robatoris en dos habitatges de la localitat de Quatretonda. L’arrestat sostreia joies i instruments de música per a, posteriorment, vendre’ls i obtenir un benefici econòmic, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’autor dels fets cometia els robatoris en habitatges en les quals coneixia que els seus propietaris no residien en estos moments, la qual cosa li permetia actuar amb total impunitat.

En ambdues habitatges va utilitzar una palanca per a forçar la porta d’entrada i, una vegada a l’interior, sostreia joies i instruments de música. El valor de tot el sostret ascendix a uns 3.800 euros aproximadament.

Posteriorment, un altre individu, investigat per estos fets, oferia en venda en una província limítrofa els objectes sostrets a través de pàgines d’internet amb l’única fi de dificultar la labor dels agents.

Després de la investigació de la Guàrdia Civil es va aconseguir identificar tant a l’autor dels robatoris, com a l’individu que oferia els objectes sostrets per a la seua venda. Per estos fets s’ha detingut a un home de 43 anys i nacionalitat espanyola i s’investiga a un altre, de 31 anys i de la mateixa nacionalitat. Se’ls atribuïxen dos delictes de robatori amb força en les coses.

Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 d’Ontinyent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.