Detingut un home a Elx per colpejar a la seua parella en l’ull i en el llavi

El passat 26 de gener una dotació de la Policia Local va ser avisada per una veïna del carrer Francisco Tomás i Valent d’Elx, ja que sentia crits d’una parella discutint.

Una vegada la patrulla va acudir a la direcció indicada, van trobar en el portal a la parella i a la veïna que va manifestar que els episodis de crits i sorolls per discussió eren freqüents des de feia un mes i que fins i tot escoltava com l’home colpejava a la dona.

Els agents van procedir a separar a la parella per a parlar amb ells per separat. L’home va assegurar que portaven discutint des del dia anterior i que fruit d’estes disputes l’havia colpejat en diverses ocasions per a llevar-la-hi de damunt.

La dona, per part seua, va explicar als policies que la nit anterior la seua parella havia arribat embriac a casa i li havia agredit causant-li lesions en el llavi i en l’ull dret. A més, va trencar el seu telèfon mòbil en llançar-ho contra el sòl.

Donat l’esdevingut, l’home, de 28 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials. De la mateixa manera, la víctima va ser desplaçada a un centre de salut i més tard derivada a l’hospital per les lesions que presentava.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.