Detingut un home a Elx per colpejar a la seua parella en l’ull i en el llavi

El passat 26 de gener una dotació de la Policia Local va ser avisada per una veïna del carrer Francisco Tomás i Valent d’Elx, ja que sentia crits d’una parella discutint.

Una vegada la patrulla va acudir a la direcció indicada, van trobar en el portal a la parella i a la veïna que va manifestar que els episodis de crits i sorolls per discussió eren freqüents des de feia un mes i que fins i tot escoltava com l’home colpejava a la dona.

Els agents van procedir a separar a la parella per a parlar amb ells per separat. L’home va assegurar que portaven discutint des del dia anterior i que fruit d’estes disputes l’havia colpejat en diverses ocasions per a llevar-la-hi de damunt.

La dona, per part seua, va explicar als policies que la nit anterior la seua parella havia arribat embriac a casa i li havia agredit causant-li lesions en el llavi i en l’ull dret. A més, va trencar el seu telèfon mòbil en llançar-ho contra el sòl.

Donat l’esdevingut, l’home, de 28 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials. De la mateixa manera, la víctima va ser desplaçada a un centre de salut i més tard derivada a l’hospital per les lesions que presentava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.