Detingut un home a Elx per colpejar a la seua parella en l’ull i en el llavi

El passat 26 de gener una dotació de la Policia Local va ser avisada per una veïna del carrer Francisco Tomás i Valent d’Elx, ja que sentia crits d’una parella discutint.

Una vegada la patrulla va acudir a la direcció indicada, van trobar en el portal a la parella i a la veïna que va manifestar que els episodis de crits i sorolls per discussió eren freqüents des de feia un mes i que fins i tot escoltava com l’home colpejava a la dona.

Els agents van procedir a separar a la parella per a parlar amb ells per separat. L’home va assegurar que portaven discutint des del dia anterior i que fruit d’estes disputes l’havia colpejat en diverses ocasions per a llevar-la-hi de damunt.

La dona, per part seua, va explicar als policies que la nit anterior la seua parella havia arribat embriac a casa i li havia agredit causant-li lesions en el llavi i en l’ull dret. A més, va trencar el seu telèfon mòbil en llançar-ho contra el sòl.

Donat l’esdevingut, l’home, de 28 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials. De la mateixa manera, la víctima va ser desplaçada a un centre de salut i més tard derivada a l’hospital per les lesions que presentava.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.