Detingut un home a Elx per colpejar a la seua parella en l’ull i en el llavi

El passat 26 de gener una dotació de la Policia Local va ser avisada per una veïna del carrer Francisco Tomás i Valent d’Elx, ja que sentia crits d’una parella discutint.

Una vegada la patrulla va acudir a la direcció indicada, van trobar en el portal a la parella i a la veïna que va manifestar que els episodis de crits i sorolls per discussió eren freqüents des de feia un mes i que fins i tot escoltava com l’home colpejava a la dona.

Els agents van procedir a separar a la parella per a parlar amb ells per separat. L’home va assegurar que portaven discutint des del dia anterior i que fruit d’estes disputes l’havia colpejat en diverses ocasions per a llevar-la-hi de damunt.

La dona, per part seua, va explicar als policies que la nit anterior la seua parella havia arribat embriac a casa i li havia agredit causant-li lesions en el llavi i en l’ull dret. A més, va trencar el seu telèfon mòbil en llançar-ho contra el sòl.

Donat l’esdevingut, l’home, de 28 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials. De la mateixa manera, la víctima va ser desplaçada a un centre de salut i més tard derivada a l’hospital per les lesions que presentava.

Últimes notícies

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.