Detingut un home a Elx per colpejar a la seua parella en l’ull i en el llavi

El passat 26 de gener una dotació de la Policia Local va ser avisada per una veïna del carrer Francisco Tomás i Valent d’Elx, ja que sentia crits d’una parella discutint.

Una vegada la patrulla va acudir a la direcció indicada, van trobar en el portal a la parella i a la veïna que va manifestar que els episodis de crits i sorolls per discussió eren freqüents des de feia un mes i que fins i tot escoltava com l’home colpejava a la dona.

Els agents van procedir a separar a la parella per a parlar amb ells per separat. L’home va assegurar que portaven discutint des del dia anterior i que fruit d’estes disputes l’havia colpejat en diverses ocasions per a llevar-la-hi de damunt.

La dona, per part seua, va explicar als policies que la nit anterior la seua parella havia arribat embriac a casa i li havia agredit causant-li lesions en el llavi i en l’ull dret. A més, va trencar el seu telèfon mòbil en llançar-ho contra el sòl.

Donat l’esdevingut, l’home, de 28 anys, va ser detingut i traslladat a dependències policials. De la mateixa manera, la víctima va ser desplaçada a un centre de salut i més tard derivada a l’hospital per les lesions que presentava.

Últimes notícies

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.