Detingut un fugitiu en Benicarló

Un home amb les esposes posades

El presumpte autor ha sigut detingut 4 anys després dels fets | Pixabay

 

La Guàrdia Civil de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), va iniciar la seua actuació quan una dona es va presentar en dependències oficials demanant ajuda. Segons informa ‘Ebre Digital’, la dona va informar que el seu fill, que portava des de 2016 fora de casa, havia tornat i tenia causes pendents amb la justícia. A demés, el xic no volia abandonar la casa i, segons la dona, segurament portava una arma blanca per a evitar la seua possible detenció. 

 

Els agents sabien que esta dona vivia amb altres familiars i que, en altres ocasions, havia patit agressions per part del seu fill. Fins i tot, tenia diferents ordres de protecció que el suposat autor va infringir repetides voltes. Per això, davant les seues actituds, el Jutjat de Vinaròs, localitat de la mateixa comarca, va decretar en 2017 la seua busca, detenció i ingrés en la presó. El presumpte autor, que era coneixedor d’esta sentència, va fugir de Benicarló. 

 

A demés, a esta persona li consten des de l’any 2010 fins al 2015, diferents detencions per delicte de conducció per pèrdua de vigència del permís de conduir, delicte d’amenaces, delicte d’atemptat contra els agents de l’autoritat, delicte de cultiu i elaboració de drogues, delicte de lesions, delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i delicte de trencament de condemna.

 

D’esta manera, la Guàrdia Civil va establir ràpidament un dispositiu de busca d’este home, que va ser trobat fora de la casa familiar i que va intentar fugir escalant la tanca de la vivenda cap a una zona a on hi havien arbres fruiters. Finalment, els agents van procedir a la detenció. L’operatiu ha comptat amb la participació d’agents pertanyents al Lloc Principal de Benicarló, Posat d’Alcalà de Xivert-Alcossebre, Posat de Peníscola i Policia Local de Benicarló.

 

El detingut, de 29 anys, juntament amb les diligències instruïdes, han passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 que ha decretat el seu ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.