Detingut un home per delictes de proxenetisme agreujat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a una persona de 36 anys i nacional de Paraguai que era buscat per la Justícia de França la qual havia dictat una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per un presumpte delicte de proxenetisme agreujat, pertinença a organització criminal, tràfic d’éssers humans, conspiració i blanqueig de capitals perquè fos detingut.

Els agents de la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Elx van rebre de la Secció de Fugitius de la UDYCO Central de la Brigada Central de Policia Judicial la sol·licitud de col·laboració per a donar amb el parador de tal persona, ja que es tenia sospites que podria estar treballant a Alacant. Després de diversos dies de vigilàncies, els policies van descobrir que el fugitiu es trobava treballant en un concessionari de vehicles a la ciutat d’Alacant.

Va ser detingut quan sortia del seu treball

Una vegada descobert el seu lloc de treball els agents van realitzar un dispositiu discret fins que es van donar les condicions segures per a ser interceptat i detingut.

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme internacional que operava a França, Espanya i Paraguai

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme molt estructurada establerta entre França, Espanya i Paragua. Les xiques víctimes de la xarxa eren obligades a prostituir-se a la regió de París i lliuraven els seus ingressos als proxenetes de Paraguai i Espanya. El detingut es va establir a Espanya i des d’aquí gestionava les activitats de proxenetisme a França i Espanya. A més realitzava les transferències de diners entre França, Paraguai i Espanya, així com els transports de les víctimes prostituïdes a França i Espanya. Per estos delictes s’enfronta a una pena màxima de 20 anys de presó.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número tres de l’Audiència nacional que serà l’encarregat de decidir sobre l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.