Detingut un home per delictes de proxenetisme agreujat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a una persona de 36 anys i nacional de Paraguai que era buscat per la Justícia de França la qual havia dictat una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per un presumpte delicte de proxenetisme agreujat, pertinença a organització criminal, tràfic d’éssers humans, conspiració i blanqueig de capitals perquè fos detingut.

Els agents de la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Elx van rebre de la Secció de Fugitius de la UDYCO Central de la Brigada Central de Policia Judicial la sol·licitud de col·laboració per a donar amb el parador de tal persona, ja que es tenia sospites que podria estar treballant a Alacant. Després de diversos dies de vigilàncies, els policies van descobrir que el fugitiu es trobava treballant en un concessionari de vehicles a la ciutat d’Alacant.

Va ser detingut quan sortia del seu treball

Una vegada descobert el seu lloc de treball els agents van realitzar un dispositiu discret fins que es van donar les condicions segures per a ser interceptat i detingut.

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme internacional que operava a França, Espanya i Paraguai

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme molt estructurada establerta entre França, Espanya i Paragua. Les xiques víctimes de la xarxa eren obligades a prostituir-se a la regió de París i lliuraven els seus ingressos als proxenetes de Paraguai i Espanya. El detingut es va establir a Espanya i des d’aquí gestionava les activitats de proxenetisme a França i Espanya. A més realitzava les transferències de diners entre França, Paraguai i Espanya, així com els transports de les víctimes prostituïdes a França i Espanya. Per estos delictes s’enfronta a una pena màxima de 20 anys de presó.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número tres de l’Audiència nacional que serà l’encarregat de decidir sobre l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.