Detingut el pare de Yéremi Vargas acusat d’abusar de la seua filla de 13 anys

 

El Jutjat de guàrdia de Las Palmas de Gran Canaria ha decretat la llibertat provisional per al pare de Yeremi Vargas mentre és investigat per un presumpte delicte d’agressió sexual a la seua filla de 13 anys, de la qual haurà de mantindre’s allunyat per ordre judicial.

 

El detingut ha optat per no declarar davant el jutge, que l’ha posat en llibertat provisional, però amb les corresponents mesures d’allunyament de la menor.

 

El pare de Yeremi Vargas, J.F. Vargas, va ser detingut per la Policia nacional en la matinada del passat dilluns per presumptament agredir sexualment a la seua filla de 13 anys.

 

Fets denunciats

La detenció es va produir després d’haver sigut denunciats els fets per la pròpia menor a Gran Canària. El detingut va passar a disposició judicial a primera hora del matí d’aquest dimarts, 31 d’agost, acabant en llibertat provisional amb mesures d’allunyament en el que dure la investigació del jutge.

 

J.F. Vargas és el pare de Yeremi Vargas, del qual el passat 10 de març es van complir 14 anys de la seua desaparició quan tenia 7 anys i al qual se li va perdre la pista mentre jugava en un descampat prop de l’habitatge familiar en Vecindario, en Santa Lucía de Tirajana (Gran Canària).

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.