14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut el pare de Yéremi Vargas acusat d’abusar de la seua filla de 13 anys

 

El Jutjat de guàrdia de Las Palmas de Gran Canaria ha decretat la llibertat provisional per al pare de Yeremi Vargas mentre és investigat per un presumpte delicte d’agressió sexual a la seua filla de 13 anys, de la qual haurà de mantindre’s allunyat per ordre judicial.

 

El detingut ha optat per no declarar davant el jutge, que l’ha posat en llibertat provisional, però amb les corresponents mesures d’allunyament de la menor.

 

El pare de Yeremi Vargas, J.F. Vargas, va ser detingut per la Policia nacional en la matinada del passat dilluns per presumptament agredir sexualment a la seua filla de 13 anys.

 

Fets denunciats

La detenció es va produir després d’haver sigut denunciats els fets per la pròpia menor a Gran Canària. El detingut va passar a disposició judicial a primera hora del matí d’aquest dimarts, 31 d’agost, acabant en llibertat provisional amb mesures d’allunyament en el que dure la investigació del jutge.

 

J.F. Vargas és el pare de Yeremi Vargas, del qual el passat 10 de març es van complir 14 anys de la seua desaparició quan tenia 7 anys i al qual se li va perdre la pista mentre jugava en un descampat prop de l’habitatge familiar en Vecindario, en Santa Lucía de Tirajana (Gran Canària).

Últimes notícies

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.