Detingut per agredir i realitzar tocaments a una dona prop de l’Oceanogràfic

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

Agents de la Unitat de Seguretat, Suport i Prevenció (USAP) de la Policia Local de València han detingut a un home per presumptament agredir, realitzar tocaments i robar el mòbil a una dona a l’entorn de l’Oceanogràfic.

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les 4.30 hores, quan una patrulla de la USAP que prestava servici per l’entorn de l’Oceanogràfic va ser requerida per dos vigilants de seguretat. Un d’ells estava assistint a una dona i l’altre va arrancar a córrer darrere d’un home, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

Segons va relatar un dels vigilants, l’home acabava d’agredir a la dona i li havia robat el mòbil. Amb l’ajuda del vigilant, els agents van donar abast al suposat agressor, junt amb el carrer Eduardo Primer Yúfera.

L’home portava damunt un telèfon, que va resultar ser de la víctima. La víctima va reconèixer a este home com la persona que uns moments abans l’havia abordat per l’esquena, li havia tirat al sòl, li havia robat el telèfon mòbil i li havia realitzat tocaments agressius “amb un clar component sexual”. També va indicar que l’home la va deixar d’agredir gràcies a l’actuació dels vigilants de seguretat, que es van personar en el lloc i la van defensar.

Els agents van comprovar que la dona presentava signes d’agressió per diverses parts del cos. En el lloc es va personar una patrulla del grup GAMMA que va assistir i va acompanyar a la víctima. El detingut va ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.