Anuncios

Detingut per agredir i realitzar tocaments a una dona prop de l’Oceanogràfic

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

Agents de la Unitat de Seguretat, Suport i Prevenció (USAP) de la Policia Local de València han detingut a un home per presumptament agredir, realitzar tocaments i robar el mòbil a una dona a l’entorn de l’Oceanogràfic.

Anuncios

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les 4.30 hores, quan una patrulla de la USAP que prestava servici per l’entorn de l’Oceanogràfic va ser requerida per dos vigilants de seguretat. Un d’ells estava assistint a una dona i l’altre va arrancar a córrer darrere d’un home, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

Segons va relatar un dels vigilants, l’home acabava d’agredir a la dona i li havia robat el mòbil. Amb l’ajuda del vigilant, els agents van donar abast al suposat agressor, junt amb el carrer Eduardo Primer Yúfera.

L’home portava damunt un telèfon, que va resultar ser de la víctima. La víctima va reconèixer a este home com la persona que uns moments abans l’havia abordat per l’esquena, li havia tirat al sòl, li havia robat el telèfon mòbil i li havia realitzat tocaments agressius “amb un clar component sexual”. També va indicar que l’home la va deixar d’agredir gràcies a l’actuació dels vigilants de seguretat, que es van personar en el lloc i la van defensar.

Els agents van comprovar que la dona presentava signes d’agressió per diverses parts del cos. En el lloc es va personar una patrulla del grup GAMMA que va assistir i va acompanyar a la víctima. El detingut va ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.
Anuncios