Detingut per agredir i realitzar tocaments a una dona prop de l’Oceanogràfic

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

Agents de la Unitat de Seguretat, Suport i Prevenció (USAP) de la Policia Local de València han detingut a un home per presumptament agredir, realitzar tocaments i robar el mòbil a una dona a l’entorn de l’Oceanogràfic.

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les 4.30 hores, quan una patrulla de la USAP que prestava servici per l’entorn de l’Oceanogràfic va ser requerida per dos vigilants de seguretat. Un d’ells estava assistint a una dona i l’altre va arrancar a córrer darrere d’un home, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

Segons va relatar un dels vigilants, l’home acabava d’agredir a la dona i li havia robat el mòbil. Amb l’ajuda del vigilant, els agents van donar abast al suposat agressor, junt amb el carrer Eduardo Primer Yúfera.

L’home portava damunt un telèfon, que va resultar ser de la víctima. La víctima va reconèixer a este home com la persona que uns moments abans l’havia abordat per l’esquena, li havia tirat al sòl, li havia robat el telèfon mòbil i li havia realitzat tocaments agressius “amb un clar component sexual”. També va indicar que l’home la va deixar d’agredir gràcies a l’actuació dels vigilants de seguretat, que es van personar en el lloc i la van defensar.

Els agents van comprovar que la dona presentava signes d’agressió per diverses parts del cos. En el lloc es va personar una patrulla del grup GAMMA que va assistir i va acompanyar a la víctima. El detingut va ser posat a la disposició de l’Autoritat Judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.