Detingut per apunyalar un home durant una baralla en un bar de València

Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 26 anys com a presumpte autor d’un delicte d’intenció d’homicidi, després de presumptament apunyalar un altre home amb una botella de cristall. Aquest incident va ocórrer en un bar de València, on la víctima intentava intervenir en un enfrontament entre l’agressor i una dona.

L’incident, que va tenir lloc aquest diumenge entorn de les 12.30 hores, va ser detectat pels agents del Grup d’Atenció al Ciutadà (GAC), qui van ser comissionats per la Sala CIMACC-091 a una cafeteria del districte valencià d’Abastos. Quan els agents van arribar al lloc, van observar un home amb el rostre i les mans tacades de sang.

Malgrat no presentar ferides visibles, l’home intentava sortir del bar i va manifestar als agents que hi havia persones a l’interior que volien agredir-lo. No obstant això, els testimonis del bar el van assenyalar com l’autor de l’agressió, per la qual cosa va ser reduït i detingut per seguretat.

Els agents van localitzar una altra víctima, un home de 42 anys, que presentava ferides en el cap, clatell i part superior de l’esquena. Va ser urgentment requerida assistència sanitària, i els serveis d’emergència van traslladar la víctima a un centre hospitalari de la ciutat per tractar les ferides, que incloïen punts de sutura al clatell, una fractura al nas i diverses ferides incises a l’esquena.

La investigació va revelar que la víctima, abans de ser agredida, intentava defensar una dona d’un atac per part del detingut. En un moment d’alta tensió, l’agressor va trencar una botella de cristall per apunyalar la víctima en diverses ocasions. A més, es va esbrinar que l’individu detingut havia estat involucrat en altres agressions en el mateix local, havent utilitzat un ganivet en una ocasió anterior.

Davant d’aquests fets, els agents van detenir el presumpte responsable de les lesions, qui té antecedents policials i es troba en situació irregular al territori nacional. Ara, ja ha passat a disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU