Detingut per robar amb violència el mòbil a una dona a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 5 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig han detingut una persona per presumptament haver robat amb violència el telèfon mòbil a una dona, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimecres sobre les 15.00 hores, quan un oficial del cos policial, que en este moment es trobava fora de servei, va informar que havia interceptat a un jove que era perseguit per diverses persones.

Pel que sembla, esta persona acabava de cometre un robatori amb violència a una dona. Segons els testimonis, li va arrabassar el telèfon mòbil que portava d’una tirada.

Durant la fugida, una altra dona va caure al sòl i va patir ferides lleus després d’intentar intervenir en favor de la víctima en els voltants del centre comercial L’Almazara.

L’agent, ajudat per altres vianants, va aconseguir després d’un forcejament reduir i immobilitzar al presumpte autor del robatori, qui va intentar desfer-se del telèfon.

Posteriorment, una patrulla va acudir al lloc dels fets per a arrestar-ho. Pel que sembla, el presumpte autor anava acompanyat d’una altra persona, que va fugir del lloc i, fins al moment, no ha pogut ser localitzada.

Les víctimes han denunciat els fets i han sigut informades de la detenció del presumpte autor i de la recuperació del mòbil robat.

Després de practicar la Policia Local les diligències oportunes, l’arrestat va ser posat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.

Dissabte Sant amb cel buidat i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El Dissabte Sant arriba a la Comunitat Valenciana amb cels buidats, temperatures màximes en ascens i vent fluix amb brises en el litoral. El diumenge es mantindrà l'ambient estable i lleugerament més càlid.

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.