Detingut per robar amb violència el mòbil a una dona a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 5 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig han detingut una persona per presumptament haver robat amb violència el telèfon mòbil a una dona, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimecres sobre les 15.00 hores, quan un oficial del cos policial, que en este moment es trobava fora de servei, va informar que havia interceptat a un jove que era perseguit per diverses persones.

Pel que sembla, esta persona acabava de cometre un robatori amb violència a una dona. Segons els testimonis, li va arrabassar el telèfon mòbil que portava d’una tirada.

Durant la fugida, una altra dona va caure al sòl i va patir ferides lleus després d’intentar intervenir en favor de la víctima en els voltants del centre comercial L’Almazara.

L’agent, ajudat per altres vianants, va aconseguir després d’un forcejament reduir i immobilitzar al presumpte autor del robatori, qui va intentar desfer-se del telèfon.

Posteriorment, una patrulla va acudir al lloc dels fets per a arrestar-ho. Pel que sembla, el presumpte autor anava acompanyat d’una altra persona, que va fugir del lloc i, fins al moment, no ha pogut ser localitzada.

Les víctimes han denunciat els fets i han sigut informades de la detenció del presumpte autor i de la recuperació del mòbil robat.

Després de practicar la Policia Local les diligències oportunes, l’arrestat va ser posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.
FILMOTECA D'ESTIU