12.3 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detingut per robar amb violència el mòbil a una dona a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 5 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig han detingut una persona per presumptament haver robat amb violència el telèfon mòbil a una dona, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimecres sobre les 15.00 hores, quan un oficial del cos policial, que en este moment es trobava fora de servei, va informar que havia interceptat a un jove que era perseguit per diverses persones.

Pel que sembla, esta persona acabava de cometre un robatori amb violència a una dona. Segons els testimonis, li va arrabassar el telèfon mòbil que portava d’una tirada.

Durant la fugida, una altra dona va caure al sòl i va patir ferides lleus després d’intentar intervenir en favor de la víctima en els voltants del centre comercial L’Almazara.

L’agent, ajudat per altres vianants, va aconseguir després d’un forcejament reduir i immobilitzar al presumpte autor del robatori, qui va intentar desfer-se del telèfon.

Posteriorment, una patrulla va acudir al lloc dels fets per a arrestar-ho. Pel que sembla, el presumpte autor anava acompanyat d’una altra persona, que va fugir del lloc i, fins al moment, no ha pogut ser localitzada.

Les víctimes han denunciat els fets i han sigut informades de la detenció del presumpte autor i de la recuperació del mòbil robat.

Després de practicar la Policia Local les diligències oportunes, l’arrestat va ser posat a disposició judicial.

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.