Detingut per robar amb violència el mòbil a una dona a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 5 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig han detingut una persona per presumptament haver robat amb violència el telèfon mòbil a una dona, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimecres sobre les 15.00 hores, quan un oficial del cos policial, que en este moment es trobava fora de servei, va informar que havia interceptat a un jove que era perseguit per diverses persones.

Pel que sembla, esta persona acabava de cometre un robatori amb violència a una dona. Segons els testimonis, li va arrabassar el telèfon mòbil que portava d’una tirada.

Durant la fugida, una altra dona va caure al sòl i va patir ferides lleus després d’intentar intervenir en favor de la víctima en els voltants del centre comercial L’Almazara.

L’agent, ajudat per altres vianants, va aconseguir després d’un forcejament reduir i immobilitzar al presumpte autor del robatori, qui va intentar desfer-se del telèfon.

Posteriorment, una patrulla va acudir al lloc dels fets per a arrestar-ho. Pel que sembla, el presumpte autor anava acompanyat d’una altra persona, que va fugir del lloc i, fins al moment, no ha pogut ser localitzada.

Les víctimes han denunciat els fets i han sigut informades de la detenció del presumpte autor i de la recuperació del mòbil robat.

Després de practicar la Policia Local les diligències oportunes, l’arrestat va ser posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.