Detingut per robar amb violència el mòbil a una dona a Sant Vicent del Raspeig

ALACANT, 5 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig han detingut una persona per presumptament haver robat amb violència el telèfon mòbil a una dona, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Els fets van ocórrer este dimecres sobre les 15.00 hores, quan un oficial del cos policial, que en este moment es trobava fora de servei, va informar que havia interceptat a un jove que era perseguit per diverses persones.

Pel que sembla, esta persona acabava de cometre un robatori amb violència a una dona. Segons els testimonis, li va arrabassar el telèfon mòbil que portava d’una tirada.

Durant la fugida, una altra dona va caure al sòl i va patir ferides lleus després d’intentar intervenir en favor de la víctima en els voltants del centre comercial L’Almazara.

L’agent, ajudat per altres vianants, va aconseguir després d’un forcejament reduir i immobilitzar al presumpte autor del robatori, qui va intentar desfer-se del telèfon.

Posteriorment, una patrulla va acudir al lloc dels fets per a arrestar-ho. Pel que sembla, el presumpte autor anava acompanyat d’una altra persona, que va fugir del lloc i, fins al moment, no ha pogut ser localitzada.

Les víctimes han denunciat els fets i han sigut informades de la detenció del presumpte autor i de la recuperació del mòbil robat.

Després de practicar la Policia Local les diligències oportunes, l’arrestat va ser posat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.