Detingut per tractar d’estafar al seu banc 67.280€ que havia gastat en locals d’apostes a Elx

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut un home a Elx per presumptament intentar estafar 67.280 euros al seu banc. Els agents van descobrir que gastava grans quantitats de diners en apostes i, per a recuperar les pèrdues, va tractar d’estafar a la seua entitat bancària.

Els investigadors van rebre denúncia en la qual la presumpta víctima afirmava haver patit una estafa, que consistia en multitud de càrrecs realitzats usant la seua targeta de crèdit que, segons manifestava, desconeixia com havien ocorregut els fets, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Concretament, denunciava un total de 184 càrrecs bancaris que sumaven un elevat perjuí econòmic. Les perquisicions dutes a terme van conduir als dos establiments en els quals pel que sembla s’havien produït els càrrecs. Tots dos van resultar ser salons de joc i apostes de la localitat il·licitana.

Els agents van realitzar diferents gestions indagatories per a poder arribar a la conclusió ferma que el denunciant no havia sigut víctima d’una estafa, sinó que va ser el mateix denunciant qui va realitzar en persona dits càrrecs. Això era el que es visualitzava en les imatges per part la Policia Nacional i estava d’acord amb un testimoni.

Pel que sembla, el denunciant va estar, durant els mesos en els quals es van produir els càrrecs, acudint assíduament als locals de joc, en els quals passava llargues jornades en el seu interior, apostant i arribant a gastar fins a 20.000 euros en un únic dia. En ocasions, l’home acudia als establiments amb menjar per a portar, per a consumir-la a l’interior del local i no haver de deixar d’apostar durant les 13 o 14 hores que podia romandre a l’interior sense interrupció.

Una vegada realitzades els esbrinaments i després de comprovar que aquest individu havia tractat de reclamar l’import a la seua entitat bancària al·ludint al frau del que deia haver sigut víctima, els agents van procedir a la seua detenció pels delictes d’estafa i simulació de delicte.

El detingut va resultar ser un home, de nacionalitat noruega i de 54 anys d’edat. Tot l’actuat ja es troba a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.