15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Detingut per tractar d’estafar al seu banc 67.280€ que havia gastat en locals d’apostes a Elx

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut un home a Elx per presumptament intentar estafar 67.280 euros al seu banc. Els agents van descobrir que gastava grans quantitats de diners en apostes i, per a recuperar les pèrdues, va tractar d’estafar a la seua entitat bancària.

Els investigadors van rebre denúncia en la qual la presumpta víctima afirmava haver patit una estafa, que consistia en multitud de càrrecs realitzats usant la seua targeta de crèdit que, segons manifestava, desconeixia com havien ocorregut els fets, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Concretament, denunciava un total de 184 càrrecs bancaris que sumaven un elevat perjuí econòmic. Les perquisicions dutes a terme van conduir als dos establiments en els quals pel que sembla s’havien produït els càrrecs. Tots dos van resultar ser salons de joc i apostes de la localitat il·licitana.

Els agents van realitzar diferents gestions indagatories per a poder arribar a la conclusió ferma que el denunciant no havia sigut víctima d’una estafa, sinó que va ser el mateix denunciant qui va realitzar en persona dits càrrecs. Això era el que es visualitzava en les imatges per part la Policia Nacional i estava d’acord amb un testimoni.

Pel que sembla, el denunciant va estar, durant els mesos en els quals es van produir els càrrecs, acudint assíduament als locals de joc, en els quals passava llargues jornades en el seu interior, apostant i arribant a gastar fins a 20.000 euros en un únic dia. En ocasions, l’home acudia als establiments amb menjar per a portar, per a consumir-la a l’interior del local i no haver de deixar d’apostar durant les 13 o 14 hores que podia romandre a l’interior sense interrupció.

Una vegada realitzades els esbrinaments i després de comprovar que aquest individu havia tractat de reclamar l’import a la seua entitat bancària al·ludint al frau del que deia haver sigut víctima, els agents van procedir a la seua detenció pels delictes d’estafa i simulació de delicte.

El detingut va resultar ser un home, de nacionalitat noruega i de 54 anys d’edat. Tot l’actuat ja es troba a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.