14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Detingut per tractar d’estafar al seu banc 67.280€ que havia gastat en locals d’apostes a Elx

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut un home a Elx per presumptament intentar estafar 67.280 euros al seu banc. Els agents van descobrir que gastava grans quantitats de diners en apostes i, per a recuperar les pèrdues, va tractar d’estafar a la seua entitat bancària.

Els investigadors van rebre denúncia en la qual la presumpta víctima afirmava haver patit una estafa, que consistia en multitud de càrrecs realitzats usant la seua targeta de crèdit que, segons manifestava, desconeixia com havien ocorregut els fets, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Concretament, denunciava un total de 184 càrrecs bancaris que sumaven un elevat perjuí econòmic. Les perquisicions dutes a terme van conduir als dos establiments en els quals pel que sembla s’havien produït els càrrecs. Tots dos van resultar ser salons de joc i apostes de la localitat il·licitana.

Els agents van realitzar diferents gestions indagatories per a poder arribar a la conclusió ferma que el denunciant no havia sigut víctima d’una estafa, sinó que va ser el mateix denunciant qui va realitzar en persona dits càrrecs. Això era el que es visualitzava en les imatges per part la Policia Nacional i estava d’acord amb un testimoni.

Pel que sembla, el denunciant va estar, durant els mesos en els quals es van produir els càrrecs, acudint assíduament als locals de joc, en els quals passava llargues jornades en el seu interior, apostant i arribant a gastar fins a 20.000 euros en un únic dia. En ocasions, l’home acudia als establiments amb menjar per a portar, per a consumir-la a l’interior del local i no haver de deixar d’apostar durant les 13 o 14 hores que podia romandre a l’interior sense interrupció.

Una vegada realitzades els esbrinaments i després de comprovar que aquest individu havia tractat de reclamar l’import a la seua entitat bancària al·ludint al frau del que deia haver sigut víctima, els agents van procedir a la seua detenció pels delictes d’estafa i simulació de delicte.

El detingut va resultar ser un home, de nacionalitat noruega i de 54 anys d’edat. Tot l’actuat ja es troba a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Cau un conductor sense carnet amb quasi 10 quilos de marihuana ocults en el maleter a Elda

Un control policial aleatori a Elda ha acabat amb la detenció d'un conductor sense carnet i el seu acompanyant. En el maleter ocultaven quasi 10 quilos de cabdells de marihuana.

La directora del gabinet de Mazón no recorda una anomenada a les 19.42 el dia de la dana

Pilar Montes, càrrec del gabinet de Carlos Mazón, ha declarat que no recorda haver parlat amb ell a les 19.42 del 29 d'octubre i que eixa crida no figura en el seu registre. El seu testimoniatge s'emmarca en la causa penal sobre la gestió de la dana a Catarroja.

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima tres dies després

La Guàrdia Civil ha tornat a detindre a un home de 43 anys per una agressió a la seua parella a Catarroja, després de morir ella en l'UCI tres dies després. El jutjat ha ordenat l'arrest per risc de fugida, després que quedara en llibertat amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida suposadament per la seua parella a Catarroja. El detingut, de 48 anys, va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar a fer periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha defés que la IA servix per a guanyar eficàcia sota supervisió humana, però no substituïx el criteri periodístic. També ha reclamat honestedat i veracitat.

Paiporta i la Generalitat revisen projectes i finançament per a la recuperació del municipi

L'alcalde i el president han repassat els compromisos per a impulsar la recuperació després de la DANA, amb focus en un edifici integral d'emergències i parcs inundables.

Pérez Llorca i Pedro Sánchez es reuniran el 17 de desembre per a impulsar la reconstrucció després de la DANA

Pérez Llorca es veurà amb Pedro Sánchez en La Moncloa el 17 de desembre per a reforçar la col·laboració institucional i proposar una Comissió Mixta que coordine la reconstrucció després de la DANA. També posarà sobre la taula finançament autonòmic, fons d'anivellament i l'aigua que mereix la Comunitat.

El PSPV acusa el PP de convertir la Diputació d’Alacant en exemple d’inacció

El PSPV-PSOE ha acusat el president Toni Pérez de convertir la Diputació d'Alacant en un exemple d'inacció. Els socialistes han esgrimit baixa execució de plans, retallades i pèrdua de fons, i han presentat propostes alternatives.