19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detingut per tractar d’estafar al seu banc 67.280€ que havia gastat en locals d’apostes a Elx

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

La Policia Nacional ha detingut un home a Elx per presumptament intentar estafar 67.280 euros al seu banc. Els agents van descobrir que gastava grans quantitats de diners en apostes i, per a recuperar les pèrdues, va tractar d’estafar a la seua entitat bancària.

Els investigadors van rebre denúncia en la qual la presumpta víctima afirmava haver patit una estafa, que consistia en multitud de càrrecs realitzats usant la seua targeta de crèdit que, segons manifestava, desconeixia com havien ocorregut els fets, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Concretament, denunciava un total de 184 càrrecs bancaris que sumaven un elevat perjuí econòmic. Les perquisicions dutes a terme van conduir als dos establiments en els quals pel que sembla s’havien produït els càrrecs. Tots dos van resultar ser salons de joc i apostes de la localitat il·licitana.

Els agents van realitzar diferents gestions indagatories per a poder arribar a la conclusió ferma que el denunciant no havia sigut víctima d’una estafa, sinó que va ser el mateix denunciant qui va realitzar en persona dits càrrecs. Això era el que es visualitzava en les imatges per part la Policia Nacional i estava d’acord amb un testimoni.

Pel que sembla, el denunciant va estar, durant els mesos en els quals es van produir els càrrecs, acudint assíduament als locals de joc, en els quals passava llargues jornades en el seu interior, apostant i arribant a gastar fins a 20.000 euros en un únic dia. En ocasions, l’home acudia als establiments amb menjar per a portar, per a consumir-la a l’interior del local i no haver de deixar d’apostar durant les 13 o 14 hores que podia romandre a l’interior sense interrupció.

Una vegada realitzades els esbrinaments i després de comprovar que aquest individu havia tractat de reclamar l’import a la seua entitat bancària al·ludint al frau del que deia haver sigut víctima, els agents van procedir a la seua detenció pels delictes d’estafa i simulació de delicte.

El detingut va resultar ser un home, de nacionalitat noruega i de 54 anys d’edat. Tot l’actuat ja es troba a la disposició dels Jutjats d’Instrucció de Guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

Morant retrau a Guardiola haver presumit del 60% del vot a la dreta i d’afavorir a Vox

La ministra ha acusat a María Guardiola de 'irresponsable absoluta' per convocar eleccions i sosté que eixa decisió només ha reforçat a Vox. Ha recordat que en la nit electoral es va mostrar 'molt feliç' en destacar que el 60% del vot va ser a la dreta i que el PSOE s'havia 'afonat'.

El Llevant mai ha encadenat dos derrotes de derbi davant el València en una mateixa temporada

El Llevant va caure 1-0 a Mestalla al novembre de 2025, però mai ha perdut els dos derbis en una mateixa temporada i s'aferra a eixa ratxa en un dol clau

El Facsa-Platges de Castelló busca el seu tercer títol seguit en la Copa Joma

El Facsa-Platges de Castelló aspira este dissabte en el Lluís Puig al seu tercer triomf consecutiu i l'octau en la Copa Joma, amb Barça, Fent Camí i Reial Societat com a grans rivals. El torneig es disputarà de 14.00 a 16.20 amb 13 proves i tancament en el 4x400 m.

El Consell exigix participació real de les autonomies i blindar la política de cohesió

El Consell ha reclamat al Govern una participació real de les autonomies en el nou MFP i blindar la política de cohesió. També ha demanat reactivar la CARUE i ha criticat absències en la reunió.

Marcelino es juga davant el Getafe igualar la seua pitjor ratxa sense deixar la porteria a zero

El tècnic del Vila-real arriba amb onze partits seguits encaixant entre Lliga, Copa i Champions; si concedix, igualarà el seu topall negatiu de 12 partits.

La compravenda de vivendes marca màxims en 2025 i els preus pugen un 11,9% a València

La província va tancar 2025 amb 40.839 operacions, un 5,3% més que un any abans, i el metre quadrat va aconseguir 1.649 euros, màxims des de 2009.

Pérez Llorca anuncia 49,3 milions en ajudes dirigides a les pimes de la Comunitat Valenciana

La Generalitat destina 49,3 milions a les pimes valencianes a través de Inpyme, amb una alça del 1,4% i noves línies en 2026. Les ajudes, de fins a 200.000 euros per empresa, cobrixen inversió, innovació i seguretat industrial, amb sol·licituds del 16 de febrer al 10 de març.

Foulquier, operat del genoll esquerre

El lateral del València va ser operat mitjançant artroscòpia i romandrà ingressat per a control evolutiu. El club no detalla la lesió ni els terminis de baixa.