Detingut un home per robar d’una tirada a una dona al carrer un collaret Bulgari de 400.000€

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un jove de 26 anys que suposadament va robar d’una tirada a una dona en la via pública un collaret de la marca Bulgari que, segons la seua propietària, està valorat en 400.000 euros, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior de Policia. Els efectius han pogut recuperar la joia.

El robatori es va produir sobre les 15.30 hores d’aquest dijous en el carrer Guillem de Castro de València, en el centre de la ciutat. Segons la informació avançada per Levante-EMV, el presumpte autor dels fets es va acostar a la víctima, que anava amb una amiga, suposadament amb l’aparença de formular-li una pregunta però li va arrancar la joia del coll i va eixir corrent. D’acord amb aquesta informació, es tracta d’una collaret d’or blanc i groc amb incrustacions de brillants.

Segons la Policia, la víctima va denunciar els fets en la Comissaria. Moments després, l’encarregat d’un establiment pròxim va alertar als agents perquè havia vist a un home entrar en el seu local i canviar-se de roba, la qual cosa li hi havia resultat sospitós, i posteriorment aquesta persona tirava les peces que portava inicialment a un contenidor.

Un indicatiu policial va ser al lloc assenyalat on va recuperar la roba i va realitzar gestions que li van permetre comprovar que aquest home podia ser la mateixa persona que havia robat el collaret a la denunciant, per les característiques físiques que els havien facilitat.

La Policia va realitzar una batuda per la zona on es va localitzar al sospitós, un jove de 26 anys de nacionalitat marroquina, que encara tenia el collaret en el seu poder, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Una vegada acabades les diligències, el collaret torna a la seua legítima propietària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.