18.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Detingut un home per robar d’una tirada a una dona al carrer un collaret Bulgari de 400.000€

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un jove de 26 anys que suposadament va robar d’una tirada a una dona en la via pública un collaret de la marca Bulgari que, segons la seua propietària, està valorat en 400.000 euros, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior de Policia. Els efectius han pogut recuperar la joia.

El robatori es va produir sobre les 15.30 hores d’aquest dijous en el carrer Guillem de Castro de València, en el centre de la ciutat. Segons la informació avançada per Levante-EMV, el presumpte autor dels fets es va acostar a la víctima, que anava amb una amiga, suposadament amb l’aparença de formular-li una pregunta però li va arrancar la joia del coll i va eixir corrent. D’acord amb aquesta informació, es tracta d’una collaret d’or blanc i groc amb incrustacions de brillants.

Segons la Policia, la víctima va denunciar els fets en la Comissaria. Moments després, l’encarregat d’un establiment pròxim va alertar als agents perquè havia vist a un home entrar en el seu local i canviar-se de roba, la qual cosa li hi havia resultat sospitós, i posteriorment aquesta persona tirava les peces que portava inicialment a un contenidor.

Un indicatiu policial va ser al lloc assenyalat on va recuperar la roba i va realitzar gestions que li van permetre comprovar que aquest home podia ser la mateixa persona que havia robat el collaret a la denunciant, per les característiques físiques que els havien facilitat.

La Policia va realitzar una batuda per la zona on es va localitzar al sospitós, un jove de 26 anys de nacionalitat marroquina, que encara tenia el collaret en el seu poder, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Una vegada acabades les diligències, el collaret torna a la seua legítima propietària.

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.