Anuncios

Detingut un home per robar d’una tirada a una dona al carrer un collaret Bulgari de 400.000€

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un jove de 26 anys que suposadament va robar d’una tirada a una dona en la via pública un collaret de la marca Bulgari que, segons la seua propietària, està valorat en 400.000 euros, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior de Policia. Els efectius han pogut recuperar la joia.

El robatori es va produir sobre les 15.30 hores d’aquest dijous en el carrer Guillem de Castro de València, en el centre de la ciutat. Segons la informació avançada per Levante-EMV, el presumpte autor dels fets es va acostar a la víctima, que anava amb una amiga, suposadament amb l’aparença de formular-li una pregunta però li va arrancar la joia del coll i va eixir corrent. D’acord amb aquesta informació, es tracta d’una collaret d’or blanc i groc amb incrustacions de brillants.

Anuncios

Segons la Policia, la víctima va denunciar els fets en la Comissaria. Moments després, l’encarregat d’un establiment pròxim va alertar als agents perquè havia vist a un home entrar en el seu local i canviar-se de roba, la qual cosa li hi havia resultat sospitós, i posteriorment aquesta persona tirava les peces que portava inicialment a un contenidor.

Un indicatiu policial va ser al lloc assenyalat on va recuperar la roba i va realitzar gestions que li van permetre comprovar que aquest home podia ser la mateixa persona que havia robat el collaret a la denunciant, per les característiques físiques que els havien facilitat.

La Policia va realitzar una batuda per la zona on es va localitzar al sospitós, un jove de 26 anys de nacionalitat marroquina, que encara tenia el collaret en el seu poder, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Una vegada acabades les diligències, el collaret torna a la seua legítima propietària.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.

El Consell defén que complix la llei en la regularització d’immigrants enfront de les crítiques del PSPV

El Consell sosté que col·labora lleialment amb el procés de regularització d'immigrants i que complix les seues obligacions legals, malgrat considerar que la mesura és una imposició unilateral del Govern central.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat al creuer

Una persona a Alacant ha sigut ingressada i aïllada per símptomes compatibles amb hantavirus després d'haver estat en contacte amb la dona morta a Johannesburg vinculada al creuer.

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.
Anuncios