Detingut un home per robar d’una tirada a una dona al carrer un collaret Bulgari de 400.000€

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un jove de 26 anys que suposadament va robar d’una tirada a una dona en la via pública un collaret de la marca Bulgari que, segons la seua propietària, està valorat en 400.000 euros, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior de Policia. Els efectius han pogut recuperar la joia.

El robatori es va produir sobre les 15.30 hores d’aquest dijous en el carrer Guillem de Castro de València, en el centre de la ciutat. Segons la informació avançada per Levante-EMV, el presumpte autor dels fets es va acostar a la víctima, que anava amb una amiga, suposadament amb l’aparença de formular-li una pregunta però li va arrancar la joia del coll i va eixir corrent. D’acord amb aquesta informació, es tracta d’una collaret d’or blanc i groc amb incrustacions de brillants.

Segons la Policia, la víctima va denunciar els fets en la Comissaria. Moments després, l’encarregat d’un establiment pròxim va alertar als agents perquè havia vist a un home entrar en el seu local i canviar-se de roba, la qual cosa li hi havia resultat sospitós, i posteriorment aquesta persona tirava les peces que portava inicialment a un contenidor.

Un indicatiu policial va ser al lloc assenyalat on va recuperar la roba i va realitzar gestions que li van permetre comprovar que aquest home podia ser la mateixa persona que havia robat el collaret a la denunciant, per les característiques físiques que els havien facilitat.

La Policia va realitzar una batuda per la zona on es va localitzar al sospitós, un jove de 26 anys de nacionalitat marroquina, que encara tenia el collaret en el seu poder, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Una vegada acabades les diligències, el collaret torna a la seua legítima propietària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.