Detingut un home per robar d’una tirada a una dona al carrer un collaret Bulgari de 400.000€

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un jove de 26 anys que suposadament va robar d’una tirada a una dona en la via pública un collaret de la marca Bulgari que, segons la seua propietària, està valorat en 400.000 euros, segons han confirmat fonts de la Prefectura Superior de Policia. Els efectius han pogut recuperar la joia.

El robatori es va produir sobre les 15.30 hores d’aquest dijous en el carrer Guillem de Castro de València, en el centre de la ciutat. Segons la informació avançada per Levante-EMV, el presumpte autor dels fets es va acostar a la víctima, que anava amb una amiga, suposadament amb l’aparença de formular-li una pregunta però li va arrancar la joia del coll i va eixir corrent. D’acord amb aquesta informació, es tracta d’una collaret d’or blanc i groc amb incrustacions de brillants.

Segons la Policia, la víctima va denunciar els fets en la Comissaria. Moments després, l’encarregat d’un establiment pròxim va alertar als agents perquè havia vist a un home entrar en el seu local i canviar-se de roba, la qual cosa li hi havia resultat sospitós, i posteriorment aquesta persona tirava les peces que portava inicialment a un contenidor.

Un indicatiu policial va ser al lloc assenyalat on va recuperar la roba i va realitzar gestions que li van permetre comprovar que aquest home podia ser la mateixa persona que havia robat el collaret a la denunciant, per les característiques físiques que els havien facilitat.

La Policia va realitzar una batuda per la zona on es va localitzar al sospitós, un jove de 26 anys de nacionalitat marroquina, que encara tenia el collaret en el seu poder, per la qual cosa va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència. Una vegada acabades les diligències, el collaret torna a la seua legítima propietària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.