2.1 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detingut per robar i amenaçar amb un ganivet a persones d’avançada edat a Elx

Agents de la Policia Local d’Elx han detingut un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb intimidació a diverses persones d’avançada edat, als qui suposadament amenaçava amb un ganivet per a llevar-los els diners.

Una dotació policial va ser requerida al carrer José Bernad Amorós, on una persona es trobava refugiada en una fleca, ja que un home li havia tret un ganivet per a llevar-li els diners, sense arribar a aconseguir-ho, segons ha indicat l’Ajuntament il·licità en un comunicat.

La víctima va explicar a la patrulla que, mentre caminava, havia notat alguna cosa en l’esquena i, en girar-se, un home li va exigir que li donara diners, alhora que li treia una navalla. L’home va fugir per por i es va refugiar en forn proper.

Els agents van difondre la descripció del sospitós a la resta de patrulles per a poder localitzar-ho i, durant una batuda per la zona, van rebre un nou avís sobre un altre robatori amb intimidació a una persona d’avançada edat, amb les mateixes característiques de l’autor aportades per l’anterior víctima.

En este cas, una veïna va gravar des de la seua balconada com l’autor amenaçava a un home per a llevar-li els diners, va facilitar l’enregistrament realitzat i va indicar l’adreça que havia pres el sospitós. Finalment, una patrulla de Policia Local va veure al subjecte mentre tractava d’ocultar-se entre els vehicles alhora que es llevava la jaqueta i coincidia amb les característiques físiques i de vestimenta.

Després d’identificar-ho, l’home de 21 anys va reconèixer els fets. Dau l’esdevingut, va ser detingut i traslladat a dependències policials. A més, a l’implicat li constava una ordre de recerca, detenció i personació.

Últimes notícies

Gelades i pujada de màximes amb vent molt fort a l’interior de Castelló

El dimecres es preveu cel poc nuvolós, gelades locals i ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen i el dijous repuntaran també les mínimes.

Avaria en la catenària d’Ángel Guimerá provoca retards i supressions en quatre línies de Metrovalencia

Una avaria en la catenària d'Ángel Guimerá obliga a operar en via única i causa retards generalitzats i supressions en les línies 3, 5, 7 i 9. La fallada es va detectar a l'inici del servici.

Indonèsia reprén la busca de l’últim espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de busca van salpar este dimecres des de Labuan Baix per a trobar a l'últim xiquet espanyol desaparegut després del naufragi del 26 de desembre en Komodo. L'operació complix 13 dies i les autoritats decidiran si l'amplien de nou.

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.