Detingut per robar i amenaçar amb un ganivet a persones d’avançada edat a Elx

Agents de la Policia Local d’Elx han detingut un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb intimidació a diverses persones d’avançada edat, als qui suposadament amenaçava amb un ganivet per a llevar-los els diners.

Una dotació policial va ser requerida al carrer José Bernad Amorós, on una persona es trobava refugiada en una fleca, ja que un home li havia tret un ganivet per a llevar-li els diners, sense arribar a aconseguir-ho, segons ha indicat l’Ajuntament il·licità en un comunicat.

La víctima va explicar a la patrulla que, mentre caminava, havia notat alguna cosa en l’esquena i, en girar-se, un home li va exigir que li donara diners, alhora que li treia una navalla. L’home va fugir per por i es va refugiar en forn proper.

Els agents van difondre la descripció del sospitós a la resta de patrulles per a poder localitzar-ho i, durant una batuda per la zona, van rebre un nou avís sobre un altre robatori amb intimidació a una persona d’avançada edat, amb les mateixes característiques de l’autor aportades per l’anterior víctima.

En este cas, una veïna va gravar des de la seua balconada com l’autor amenaçava a un home per a llevar-li els diners, va facilitar l’enregistrament realitzat i va indicar l’adreça que havia pres el sospitós. Finalment, una patrulla de Policia Local va veure al subjecte mentre tractava d’ocultar-se entre els vehicles alhora que es llevava la jaqueta i coincidia amb les característiques físiques i de vestimenta.

Després d’identificar-ho, l’home de 21 anys va reconèixer els fets. Dau l’esdevingut, va ser detingut i traslladat a dependències policials. A més, a l’implicat li constava una ordre de recerca, detenció i personació.

Últimes notícies

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.