Detingut per robar i amenaçar amb un ganivet a persones d’avançada edat a Elx

Agents de la Policia Local d’Elx han detingut un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb intimidació a diverses persones d’avançada edat, als qui suposadament amenaçava amb un ganivet per a llevar-los els diners.

Una dotació policial va ser requerida al carrer José Bernad Amorós, on una persona es trobava refugiada en una fleca, ja que un home li havia tret un ganivet per a llevar-li els diners, sense arribar a aconseguir-ho, segons ha indicat l’Ajuntament il·licità en un comunicat.

La víctima va explicar a la patrulla que, mentre caminava, havia notat alguna cosa en l’esquena i, en girar-se, un home li va exigir que li donara diners, alhora que li treia una navalla. L’home va fugir per por i es va refugiar en forn proper.

Els agents van difondre la descripció del sospitós a la resta de patrulles per a poder localitzar-ho i, durant una batuda per la zona, van rebre un nou avís sobre un altre robatori amb intimidació a una persona d’avançada edat, amb les mateixes característiques de l’autor aportades per l’anterior víctima.

En este cas, una veïna va gravar des de la seua balconada com l’autor amenaçava a un home per a llevar-li els diners, va facilitar l’enregistrament realitzat i va indicar l’adreça que havia pres el sospitós. Finalment, una patrulla de Policia Local va veure al subjecte mentre tractava d’ocultar-se entre els vehicles alhora que es llevava la jaqueta i coincidia amb les característiques físiques i de vestimenta.

Després d’identificar-ho, l’home de 21 anys va reconèixer els fets. Dau l’esdevingut, va ser detingut i traslladat a dependències policials. A més, a l’implicat li constava una ordre de recerca, detenció i personació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.