Detingut per robar i amenaçar amb un ganivet a persones d’avançada edat a Elx

Agents de la Policia Local d’Elx han detingut un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb intimidació a diverses persones d’avançada edat, als qui suposadament amenaçava amb un ganivet per a llevar-los els diners.

Una dotació policial va ser requerida al carrer José Bernad Amorós, on una persona es trobava refugiada en una fleca, ja que un home li havia tret un ganivet per a llevar-li els diners, sense arribar a aconseguir-ho, segons ha indicat l’Ajuntament il·licità en un comunicat.

La víctima va explicar a la patrulla que, mentre caminava, havia notat alguna cosa en l’esquena i, en girar-se, un home li va exigir que li donara diners, alhora que li treia una navalla. L’home va fugir per por i es va refugiar en forn proper.

Els agents van difondre la descripció del sospitós a la resta de patrulles per a poder localitzar-ho i, durant una batuda per la zona, van rebre un nou avís sobre un altre robatori amb intimidació a una persona d’avançada edat, amb les mateixes característiques de l’autor aportades per l’anterior víctima.

En este cas, una veïna va gravar des de la seua balconada com l’autor amenaçava a un home per a llevar-li els diners, va facilitar l’enregistrament realitzat i va indicar l’adreça que havia pres el sospitós. Finalment, una patrulla de Policia Local va veure al subjecte mentre tractava d’ocultar-se entre els vehicles alhora que es llevava la jaqueta i coincidia amb les característiques físiques i de vestimenta.

Després d’identificar-ho, l’home de 21 anys va reconèixer els fets. Dau l’esdevingut, va ser detingut i traslladat a dependències policials. A més, a l’implicat li constava una ordre de recerca, detenció i personació.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.