Detingut per robar i amenaçar amb un ganivet a persones d’avançada edat a Elx

Agents de la Policia Local d’Elx han detingut un home com a presumpte autor de delictes de robatori amb intimidació a diverses persones d’avançada edat, als qui suposadament amenaçava amb un ganivet per a llevar-los els diners.

Una dotació policial va ser requerida al carrer José Bernad Amorós, on una persona es trobava refugiada en una fleca, ja que un home li havia tret un ganivet per a llevar-li els diners, sense arribar a aconseguir-ho, segons ha indicat l’Ajuntament il·licità en un comunicat.

La víctima va explicar a la patrulla que, mentre caminava, havia notat alguna cosa en l’esquena i, en girar-se, un home li va exigir que li donara diners, alhora que li treia una navalla. L’home va fugir per por i es va refugiar en forn proper.

Els agents van difondre la descripció del sospitós a la resta de patrulles per a poder localitzar-ho i, durant una batuda per la zona, van rebre un nou avís sobre un altre robatori amb intimidació a una persona d’avançada edat, amb les mateixes característiques de l’autor aportades per l’anterior víctima.

En este cas, una veïna va gravar des de la seua balconada com l’autor amenaçava a un home per a llevar-li els diners, va facilitar l’enregistrament realitzat i va indicar l’adreça que havia pres el sospitós. Finalment, una patrulla de Policia Local va veure al subjecte mentre tractava d’ocultar-se entre els vehicles alhora que es llevava la jaqueta i coincidia amb les característiques físiques i de vestimenta.

Després d’identificar-ho, l’home de 21 anys va reconèixer els fets. Dau l’esdevingut, va ser detingut i traslladat a dependències policials. A més, a l’implicat li constava una ordre de recerca, detenció i personació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.